Moto Kurye ile göndermeden önce, Şartlar ve Koşullarımızı kabul ederken uymayı kabul ettiğiniz şartları anlamanız gerçekten önemlidir. Bizimle gönderebileceğiniz ve gönderemeyeceğiniz ürünlerin türünden, paketinizin hasar görmesi veya kaybolması durumunda alacağınız tazminat düzeyine kadar. Şartlar ve Koşullar tam sürümünü buradan görüntüleyin
Koli Taşıma Şartları
Moto Kurye, paketinizi tam değerinde korumanın basit ve ucuz bir yoludur. Bu nedenle, paketinizin hasar görmesi veya kaybolması durumunda tam değerine kadar korumanın basit ve ucuz bir yolu olarak Paket Koruması sunuyoruz. Moto Kurye bir sigorta poliçesi değildir. Moto Kurye, kayıp/hasar durumunda sorumluluğumuzu genişletir. Hüküm ve koşullarımız burada sunulan herhangi bir bilgiden önce gelse de, bu , sorumluluk sınırlarımızın ve koli korumamızın şartlarını özetlemektedir.
Moto Kurye hangi asgari sorumluluğu sunuyor?
Moto Kurye aşağıdaki seviyelerde sorumluluğu vardır:
- Süper ekonomik hizmetler – Sorumluluk yok (1.000 £’a kadar ek koruma satın alabilirsiniz)
- Diğer tüm hizmetler – 50 £ sorumluluk
Moto Kurye Koruması satın alarak minimum sorumluluğumuzu artırın
Moto kurye, aşağıdaki seviyelere kadar Moto Kurye sunar:
- Süper ekonomik hizmetler – 1.000 £’a kadar
- Diğer tüm hizmetler – 20.000 £ ‘a kadar
Lütfen daha yüksek değerler için koruma sağlayabileceğimizi unutmayın, ancak gönderi ayrıntılarınızı gözden geçirebilmemiz ve paketlemenizin paketleme kriterlerimize uygun olduğunu onaylayabilmemiz için gönderimden önce bizimle iletişime geçmeniz gerekir.
Herhangi bir talep için karşılamanız gereken koşullar
Paket korumamızı satın aldığınızda bile, aşağıdaki durumlarda bizden talepte bulunamazsınız:
- Gönderdiğiniz ürün Yasaklanmış öğe veya Tazminat hariç tutulan bir ürün*
- Yalnızca dış ambalajda hasar vardır (Dış ambalajdaki hasarı yalnızca iç içerikte karşılamıyoruz)
- Ürünler, etiketleme ve paketleme kriterlerimize uygun olarak güvenli bir şekilde paketlenmemiştir.
- Değeri 500 £ üzerinde olan saat ve mücevher gönderirken. (Sorumluluğumuz £500 ile sınırlıdır)
Tazminat İstisnaları
Kurye ile taşınması uygun olmayan bazı ürünler vardır. Bu eşyaları bizimle birlikte gönderirseniz ve hasar görürseniz, önceden izin almadığınız sürece tazminat hakkınız olmayacaktır*. Hariç tutulanlar listesini görüntüleyin .
* Hariç tutulan öğeler için ön izin
Hariç tutulan listemizdeki bir ürünü gönderiyorsanız, bazı durumlarda hasar için koruma sunabiliriz. Göndermeden önce bizimle iletişime geçin ve koruma sağlayıp sağlayamayacağımızı değerlendirebilmemiz için gönderdiğiniz malların ve kullanılan ambalajın resimlerini sağlayın.
Para İade Garantisi
Hizmetlerimiz garantili değildir, bu nedenle teslimatınız gecikirse tazminat hakkınız yoktur. Ancak, para iade garantisi yükseltme seçeneğimizi satın alırsanız, gönderinizin bir hizmet hatası nedeniyle teslimat süresi içinde teslim edilmemesi durumunda, nakliye masraflarınızın tamamını geri alma hakkınız vardır.
Ek Ücretler
Bazen aşağıdaki durumlarda gönderinize ek ücretler ödenmesi gerekebilir:
- Taşıyıcı, sağlanan boyutların veya ağırlığın doğru olmadığını belirtiyor.
- Kargo teslim edilemiyor ve iade edilmesi gerekiyor.
- Herhangi bir ithalat vergisi veya vergisi ödenir.
Ek ödeme yapılması gerekiyorsa, orijinal ödeme yönteminizden alacağız. Fiziksel ödeme ayrıntılarınızı veya herhangi bir kişisel bilgilerinizi saklamıyoruz, yalnızca ödeme satıcımızdan elde edilen bir jetonu saklıyoruz.
Yalnızca paketinizin ağırlığına ve boyutlarına ilişkin fotoğraflı kanıt sunabiliyorsanız, bir taşıyıcı ağırlık ayarına itiraz edebilirsiniz, bu nedenle bunları göndermeden önce almanızı öneririz