Bajaj Pulsar 150 İnceleme

Bajaj Pulsar 150, 149,5 cc motordan güç alır. Bu Pulsar 150 motor, 14 PS @ 8500 rpm güç ve 13,25 Nm @ 6500 rpm tork üretir. Bajaj Pulsar 150, ön ve arkada Kampanalı frenler alır. Pulsar 150’nin boş ağırlığı 148 Kg’dır. Bajaj Pulsar 150, Tubeless Lastik ve Alaşım Jantlara sahiptir.

Bajaj Pulsar 150 Pin
Bajaj Pulsar 150

Bajaj Pulsar 150

Bajaj Pulsar 150, Rs’den başlayan fiyatlarla sunulan bir sokak bisikletidir. Hindistan’da 99.885. Rs’den başlayan en yüksek varyant fiyatı ile 3 varyant ve 10 renkte mevcuttur. 1,10,145. Bajaj Pulsar 150, 13,8 bhp güç ve 13,25 Nm tork geliştiren 149.5cc BS6 motordan güç alıyor. Ön disk ve arka kampana frenlere sahip olan Bajaj Pulsar 150, kilitlenme önleyici fren sistemi ile karşımıza çıkıyor. Bu Pulsar 150 bisiklet 148 kg ağırlığında ve 15 litre yakıt deposu kapasitesine sahiptir. Bajaj Pulsar 150, Hindistan’da en çok satan 150cc banliyö bisikletidir.

Bajaj Pulsar 150 Değerlendirme

Dişte uzun olmasına rağmen, kaslı stil, iyi yakıt verimliliği ve paranın karşılığının birleşimi, onu iki tekerlekli pazarda son derece popüler bir motosiklet haline getiriyor. Stil uzun süredir güncellenmemiş olabilir, ancak motosiklet yıllar içinde yeni renk şemaları ve çeşitleri aldı. Tarife baharat eklemek için şirket, motosikletin kontrast neon turuncu veya sarı vurgularla mat metalik gri renk şemasını süslediği Neon serisini tanıttı. Bununla birlikte, Neon modeli, tank uzantılarında ve motor göbeğinde kaybeder. Bunun yanı sıra motosiklet, bölünmüş koltuk tasarımına, tek ve çift diskli modeller için sportif çıkartmalara sahip olmaya devam ediyor.

Motor149 CC
Boş Ağırlık150 Kg
Yakıt Deposu Kapasitesi15 litre
Koltuk yüksekliği1115 mm
Bajaj Pulsar 150 Özellikleri

Bajaj Pulsar 150 Yakıt Tüketimi

Yakıt enjeksiyonlu ve BS6 uyumlu 149,5cc hava soğutmalı tek silindirli bir motor kullanır. 13,8 hp ve 13,4 Nm tork sunar ve beş vitesli bir şanzımanla birlikte gelir. Pulsar 150, önde teleskopik ön çatallar ve arkada ayarlanabilir ön yüklü çift yay ile askıya alınır. Fren düzeneği standart olarak önde disk fren ve arkada kampana veya disk fren seçeneğinden oluşur. Pulsar 150’nin tüm çeşitleri standart donanım olarak tek kanallı bir ABS sistemine sahiptir.

Motosiklet altı renk şemasında sunuluyor – tek diskli model için siyah-gri ve siyah-kırmızı, çift diskli model için siyah-mavi ve aynı siyah-kırmızı ve yeni Neon için neon kırmızı, neon sarı ve neon gümüş seri. Bajaj, yeni Dagger Edge sürümünün bir parçası olan İnci Beyazı ve Saffire Mavi renk seçeneklerini de tanıttı. Bu iki boya şeması daha cesur ve daha keskin çıkartmalara sahiptir.

Bajaj Pulsar 150 İyi Yanları Pin
Bajaj Pulsar 150 İyi Yanları

Bajaj Pulsar 150 İyi Yanları

  1. Motor performansı iyi
  2. Büyük hizmet erişimi
  3. Bakımı ucuz

Bajaj Pulsar 150 Kötü Yanları

  1. Oldukça eski gösterge paneli tasarımı
  2. Sıska bir arka lastik alır

Bajaj Pulsar 150 İnceleme

Pulsar 150, harika bir giriş seviyesi performans bisikletidir. 150cc motor iyi güç üretir, aynı zamanda uysaldır ve makul bir kilometre performansı sunar. Bajaj’ın mükemmel servis erişimi tüm paketi tamamlıyor. Eski beygir, BS-lV güncellemesi sayesinde yeni bir soluk aldı. Nasıl bir şey olduğunu öğreniyoruz. Yükseltilmiş Pulsar 150, Yükseltildi, çünkü 2017 için yeni BS-lV emisyon normlarını karşılaması gerekiyordu. Boş bir far anahtarı ve yeni bir grafik seti dışında kozmetik olarak farklı bir şey yok. Yakından bakarsanız jant bantlarını da göreceksiniz. Bunun dışında herhangi bir eski Pulsar modelinden ayırt edecek bir özelliği yok.

Bajaj Pulsar 150, neredeyse yirmi yıldır piyasada ve henüz piyasadaki en Bajaj bisikletlerinden biri. Bajaj Pulsar 150, BS6 çağında bile yaşamaya devam ediyor ve katı emisyon normlarını karşılamak için yeni bir yakıt enjeksiyonlu motor aldı. Motosikletin aldığı son güncelleme, Pulsar 150’nin daha kalın 37 mm ön çatallar, daha uzun bir dingil mesafesi, daha geniş bir arka lastik ve bölünmüş koltuk konfigürasyonu ile donatıldığı 2018’de yapıldı. Yeni Pulsar 150’deki diğer dikkat çekici özellikler arasında AHO (Otomatik Far Açık) özellikli bir halojen far, bir LED arka lamba ve bir saat ve bir kilometre sayacı ile birlikte gelen yarı dijital bir gösterge paneli yer alıyor.

Günlük şehir içi ulaşım için yeterince iyi olan 15 litrelik bir yakıt deposu kapasitesine sahiptir. Motosikletin, motor ve şasisinde yapılan önemli optimizasyonlarla mekanik olarak iyileştirildiği söyleniyor. NVH seviyeleri de iyileştirildi. Süspansiyon görevleri, önde teleskopik çatallar ve arkada 5 yönlü ayarlanabilir Nitrox amortisörler tarafından gerçekleştirilir. Bisikletin BS6 fiyatları, Neon varyantı için 91.002 Rs’den başlıyor. Standart ve arka disk varyantı için Bajaj Pulsar 150 BS6 fiyatı sırasıyla 97.958 Rs ve 1.01.837’dir. Tüm fiyatlar, eski showroom Delhi. Bu, standart Pulsar 150’yi BS4 muadilinden 8.998 Rs ile daha pahalı hale getirir.

Bajaj Pulsar 150 Hız

Herhangi bir Pulsar 150 ile aynı – çizgiden hızlı ve biraz nefessiz olan bir üst uca giden güçlü bir orta menzil. Ancak rekabet düşünüldüğünde, 15bhp/12Nm rakamları oldukça etkileyici. Bununla birlikte, bu avantaj, gerçek dünyada değil, yalnızca kağıt üzerinde olabilir gibi geliyor. Bununla birlikte, hedef pazar için trafiğin kesilmesine yardımcı olacak bir üründür. Yıllar geçtikçe yol tutuşu gelişti ve sürüş/yol tutuş dengesi, şehir manevra kabiliyeti açısından hatalı bir denge. Otoyolda yan rüzgarlar Pulsar’ı kolayca altüst eder. Ön frenden özel olarak bahsetmek gerekiyor – bu, çok iyi hissettiren, kavrayıcı, ilerici bir fren. Lastikler, yakıt verimliliğine katkıda bulunan Eurogrip’lerdir, ancak frenleme sırasında biraz daha fazla tutuşa sahip olmayı tercih ederdik.

Herhangi bir Pulsar 150 ile aynı – çizgiden hızlı ve biraz nefessiz olan bir üst uca giden güçlü bir orta menzil. Ancak rekabet düşünüldüğünde, 15bhp/12Nm rakamları oldukça etkileyici. Bununla birlikte, bu avantaj, gerçek dünyada değil, yalnızca kağıt üzerinde olabilir gibi geliyor. Bununla birlikte, hedef pazar için trafiğin kesilmesine yardımcı olacak nippy bir üründür. Yıllar geçtikçe yol tutuşu gelişti ve sürüş/yol tutuş dengesi, şehir manevra kabiliyeti açısından hatalı bir denge. Otoyolda yan rüzgarlar Pulsar’ı kolayca altüst eder. Ön frenden özel olarak bahsetmek gerekiyor – bu, çok iyi hissettiren, kavrayıcı, ilerici bir fren. Lastikler, yakıt verimliliğine katkıda bulunan Eurogrip’lerdir, ancak frenleme sırasında biraz daha fazla tutuşa sahip olmayı tercih ederdik.

Bajaj Pulsar 150 Tasarım

Bajaj Pulsar 150, önceki modelin denenmiş ve test edilmiş tasarımını, ancak küçük değişikliklerle devam ettiriyor. Yeni Pulsar 150 2018, revize edilmiş gövdesi, yeni çift tonlu renk şemalarının eklenmesi ve agresif duruşu sayesinde biraz daha kötü görünüyor. Önde, hava veya ışık koşullarından bağımsız olarak gelişmiş görüş için AHO’lu bir halojen fara sahiptir. Ayrıca, ikiz pilot lambaları, daha kalın teleskopik çatallar ve aerodinamiğine katkıda bulunan küçük bir ön cam ile birlikte gelir. Yakıt deposu, ön çamurluk ve diğer gövde panellerindeki grafikler motosikletin sportif görünmesini sağlıyor.

Sportifliğine ek olarak, ayrık tutunma rayları, LED arka lamba ve ayrık koltuklar gibi bileşenler de bulunuyor. Analog bir takometre ve hız göstergesi, kilometre sayacı ve kilometre sayacı için dijital ekranlar içeren yarı dijital bir gösterge paneli alır. Ayrıca bir saat alır, düşük yakıt göstergesi ve geçiş anahtarı. Arka kampana frenli standart Pulsar, Black Pack, Chrome Black, Laser Black, Dyno Red ve Nuclear Blue olmak üzere beş renkte sunulur. Ancak çift diskli varyant şimdilik yalnızca özel Mavi renkte mevcuttur.

Bajaj Pulsar 150 Performans

Güncellenmiş Pulsar 150, şimdi BS6 uyumlu olan 149cc, 4 zamanlı, tek silindirli, çift bujili, DTS-i motordan güç almaya devam ediyor. BS6 motor, 8500rpm’de 14PS ve 6500rpm’de 13.2Nm üretiyor. Karşılaştırıldığında, BS4 motoru 8000 rpm’de 14PS maksimum güç ve 6000 rpm’de 13.4 Nm pik tork üretti ve 5 vitesli bir şanzımanla eşleştirildi. Motor eskisinden daha rafine ve Bajaj, NVH’de daha yumuşak, titreşimsiz bir sürüşle sonuçlanması gereken önemli iyileştirmeler yaptığını iddia ediyor.

Bajaj Pulsar 150 Frenler

Bajaj’ın çıplak bisikleti, daha kalın 37 mm teleskopik ön çatallara ve arkada 5 yönlü ayarlanabilir Nitrox amortisörlere biniyor. Frenleme cephesinde, standart olarak 240 mm ön disk ve 130 mm arka kampana sahipken, yüksek özellikli varyant, gelişmiş kontrol ve güvenlik için 260 mm ön ve 230 mm arka disk frenlerle donatılmıştır. Arka lastik artık önceki modeldekinden daha geniştir ve bu da pürüzlü yüzeylerde dengeyi daha da artırır. 17 inçlik alaşım jantlar, ıslak yollarda yeterince tutuş sağlayan 80/100-17 kesitli ön ve 120/80-17 kesitli arka lastiklere sarılmıştır.

  1. Bajaj Pulsar 150 ne kadar CC’dir: Bajaj Pulsar NS 150, 149,5 cc’lik bir motorla donatılmıştır.
  2. Bajaj Pulsar 150’nin HP’si nedir:Bajaj Pulsar NS 150’nin Beygir gücü 14 PS @ 8500 rpm’dir.
  3. Bajaj Pulsar 150 lastik tipi nedir:Bajaj Pulsar NS 150 lastik tipi Tubeless’dir.
  4. Bajaj Pulsar 125, Bajaj Pulsar 150′ den daha mı iyi:yürütülen bir ankette kullanıcıların %59’u Bajaj Pulsar NS 150 yerine Bajaj Pulsar 125’i seçti. Ayrıntılı Karşılaştırmaya göz atın .
  5. Bajaj Pulsar 150, TVS Apache RTR 160’tan daha mı iyi: yürütülen bir ankette kullanıcıların %57’si TVS Apache RTR 160 yerine Bajaj Pulsar 150’yi seçti. Ayrıntılı Karşılaştırmaya göz atın .

Bajaj Pulsar 150 Teknik Özellikler

Emisyon TürüBS6
Motor 149,5 cc
En yüksek güç14 PS @ 8500 rpm
Dişli Kutusu5 Hız
Yakıt tipiPetrol
ABSTek kanal
Tekerlek Tipialaşım
Lastik Tipitüpsüz
Bajaj Pulsar 150 Teknik Özellikler

Sıkça Sorulan Sorular

Bajaj Pulsar 150 Motosikleti İyi Mi?

İyi performans ve kilometre performansı 90 hıza çıksanız bile çok kolay kontrol edebiliyoruz. Ön ve çift disk kanalına sahiptir. Çok rahat bisiklet. Bajaj Pulsar NS 150 yeni model 2021 gibi bisikletler çok yönlüdür. Güçlü bir motor, yüksek hız ve harika kilometre performansı gibi özelliklerin bir araya gelmesiyle, şüphesiz en iyi satın alınanlardır . Ayrıca, Bajaj Pulsar 150 yol fiyatı sadece uygun olmakla kalmaz, aynı zamanda paranızın karşılığını da verir.

Bajaj Pulsar 150 Neden Çok Popüler?

İyi performans sağlamanın yanı sıra, 150cc segmenti motosikletler, yakıt açısından da oldukça verimlidir. Bu, sürücünün çalıştırma maliyeti konusunda endişelenmeden performansın keyfini çıkarmasını sağlar. Bajaj Pulsar NS 150, iyi bir kilometre performansı sağlamak için teknolojiden yararlandı.

Bajaj Pulsar 150 Hangi Renkleri Mevcut

12 farklı renkte mevcuttur – Neon Yeşili, Neon Gümüşü, Güneş Kırmızısı, Neon Gümüşü, Güneş Kırmızısı, Neon Gümüşü, Güneş Kırmızısı, Güneş Kırmızısı, Neon Yeşili, Neon Gümüşü, Neon Yeşili, Neon Yeşili.

Diğer Motosiklet İncelemeleri

Yorum yapın

1