Geçen ay daha önce bildirdiğimiz gibi, Ducati yeni bir Panigale V4 SP2’yi piyasaya sürüyor , bu seri üretim modeli numaralı seri üretim modeli “Ultimate Yarış Pisti Makinesi” olarak adlandırılıyor. Uluslararası olarak, SP2 bir 2022 modelidir, ancak Kuzey Amerika için dördüncü çeyrekte bayilere 2023 modeli olarak ulaşacaktır. 2021’in SP modelinin devamı niteliğinde olan SP2, Panigale V4 ve V4 S’nin 2022 için aldığı tüm güncellemeleri alıyor ve onu “Spor Üretimi” etiketine ve 39.500 $ fiyat etiketine layık kılmak için bir dizi yükseltme ekliyor.
Ducati Panigale V4 SP2
Bu yükseltmeler arasında karbon jantlar, Brembo Stylema R kaliperler, MCS radyal ana silindir, STM-EVO SBK kuru debriyaj, hafifletilmiş 520 zincir, kütük Rizoma ayaklıklar ve mat siyah Kış Testi görünümü yer alıyor.
Ducati’ye göre, SP2’nin beş parçalı kollu karbon jantları, Panigale V4 S’nin alüminyum dövme jantlarından 3,1 libre daha hafif. Ducati ayrıca ön tekerlek için ataletinde %26 ve arkada %46 azalma olduğunu iddia ediyor. Bir dizi başka karbon bileşeniyle birlikte, tekerlekler, Panigale V4 S’nin 431 pound olduğu iddia edilen 428.7 pound’luk bir boş ağırlığa katkıda bulunuyor.
Brembo monoblok Stylema R kaliperler, Panigale V4 S’ Stylema M4.30 ünitelerinden bir adım önde. Brembo MCS (Çoklu Tıklama Sistemi) radyal ana silindir, frenleme hissini özelleştirmek için üç konfigürasyon sunar.
- Dünyanın En İyi Motosikleti
- Apachi Motosiklet Fiyatı
- Aprilia Motosiklet Fiyatı
- Mondial Motosiklet
- Motosiklet Modelleri
- Motosiklet Kredi
- Motosiklet Garajı
- Acun Ilıcalı Motosiklet Kazası
- Rüyada Motosiklet Sürmek
Ducati Panigale V4 SP2 İnceleme
Ön fren kolu, sol tutma yerindeki bir düğme ile ayarlanabilir ve sürtünmeyi azaltmak için her iki kol da uçlarda frezelenmiştir. Rizoma ayaklıklar da ayarlanabilir ve 2022 Panigale V4 serisinin geliştirilmiş ergonomisi üzerine inşa edilmiştir.
World Superbike makinelerinden miras alınmıştır. Ducati’ye göre, kuru debriyaj, V4 S’nin ıslak debriyajına kıyasla gelişmiş bir sıçrama önleme işlevi ve daha iyi “gaz kelebeği” akışkanlığı sunuyor. Debriyaj, motoru özelleştirmek için Ducati Performance kataloğundan ikincil bir yay yükseltmesine de izin veriyor. fren seviyesi.
Ducati Panigale V4 SP2 Motor Değerlendirme
Göreceli olarak yaya Panigale V4’ler gibi, 1103cc Desmosedici Stradale motor, Euro 5 modelleri için 13.000 dev/dak’da pik beygir gücünde 1.5 bg’lik bir artışla 215.5 bg’ye ulaşıyor, ancak Kuzey Amerika modelleri 12.500 dev/dak’da yalnızca 210 bg’ye sahip. Ducati ayrıca, iddia edilen 90,6 lb-ft’den maksimum torku artırırken 12,5 hp daha eklediğini iddia eden bir Akrapovič titanyum egzozu da sunacak. 96.6 lb-ft’ye kadar.
Kasa, olaya dayalı Smart EC 2.0 elektronik sıkıştırma ve geri tepme sönümleme ayarları ile tamamen ayarlanabilir NPX25/30 43mm ters çatal ve Öhlins’ten TTX36 şok ile V4 S’den farklı değildir.
Ducati Panigale V4 SP2 Resmi Site
Ducati Panigale V4 SP2 Elektronik Aksamlar
Diğer elektronik özellikler arasında seçilebilir sürüş ve güç modları, Viraj Alma ABS EVO, Çekiş Kontrolü EVO 3, Wheelie Kontrolü EVO, Kayma Kontrolü, Motor Freni Kontrolü EVO, yukarı ve aşağı EVO2 hızlı vites değiştirme ve kalkış kontrolü bulunur. Panigale V4 SP2 ayrıca, otomatik tur zamanı işlevi sağlayan GPS modülü ve parkur verilerine derinlemesine bir bakış için Ducati Veri Analizörü ile standart olarak gelir. iletişim için mail@motokuryem.com.tr ve/ya +90 543 748 61 61
Ducati Panigale V4 SP2 Fiyat
2023 Ducati Panigale V4 SP2, plaka tutucuyu ve açık karbon debriyaj kapağını çıkarmak için bir palet kiti ve aynanın çıkarılması için kütük alüminyum plakalarla birlikte gelir. Bu yıl içinde ABD showroomlarına 39.500 $ fiyatla gelecek.
Ducati Panigale V4 SP2 Teknik Özellikler
2023 Ducati Panigale V4 SP2 ABD Teknik Özellikleri | |
---|---|
MSRP | 39.500 $ |
Motor | Desmosedici Stradale 90° V4, ters dönen krank mili, 4 Desmodromik zamanlama, silindir başına 4 valf, sıvı soğutmalı |
Yer değiştirme | 1103 cc |
Bore x Stroke | 81 x 53,5 mm |
Sıkıştırma oranı | 14.0:1 |
Güç | 154,5 kW (210 hp) @ 12.500 rpm |
tork | 122.8 Nm (90.6 lb-ft) @ 11.000 rpm |
Yakıt enjeksiyonu | Elektronik yakıt enjeksiyon sistemi. Silindir başına ikiz enjektörler. Tam kablolu eliptik gaz kelebeği gövdeleri. Değişken uzunluklu giriş sistemi |
Egzoz | 4-2-1-2 sistemi, 2 katalitik konvertör ve 4 lambda probu ile. |
Vites kutusu | Ducati Quick Shift (DQS) yukarı/aşağı EVO 2 ile 6 hız |
Birincil Sürücü | Düz kesim dişliler; Oran 1.80:1 |
Oran | 1=36/15 2=34/17 3=33/19 4=32/21 5=30/22 6=27/22 |
Son sürüş | Zincir 520; Ön dişli 16; Arka dişli 41 |
El çantası | Hidrolik kontrollü terlik kuru debriyaj. Kendinden hava alan ana silindir. |
Çerçeve | Optimize edilmiş sertliklere sahip alüminyum alaşımlı “Ön Çerçeve” |
Ön tekerlek | 5’li kollu karbon fiber 3.50″ x 17″ |
Arka tekerlek | 5’li kollu karbon fiber 6.00″ x 17″ |
Ön lastik | Pirelli Diablo Supercorsa SP 120/70 ZR17 |
Arka lastik | Pirelli Diablo Supercorsa SP 200/60 ZR17 |
Ön süspansiyon | Öhlins NPX25/30, TiN işlemli 43 mm’lik tamamen ayarlanabilir basınçlı çatal. Öhlins Smart EC 2.0 olay tabanlı mod ile elektronik sıkıştırma ve geri tepme sönümleme ayarı. 4.9 inç seyahat. |
Arka Süspansiyon | Tamamen ayarlanabilir Öhlins TTX36 ünitesi. Öhlins Smart EC 2.0 olay tabanlı mod ile elektronik sıkıştırma ve geri tepme sönümleme ayarı. Alüminyum tek taraflı salıncak, 5,1 inç hareket mesafesi. |
Ön fren | 3 x 330 mm yarı yüzer diskler, radyal olarak monte edilmiş Brembo Monobloc Stylema® R 4 pistonlu kaliperler, Bosch Cornering ABS EVO ile. Kendinden hava tahliyeli Brembo MCS 19.21 ana silindir. |
Arka fren | 245 mm disk, Köşe Alma ABS EVO’lu 2 pistonlu kaliper |
Enstrümantasyon | 5″ TFT renkli ekrana sahip son nesil dijital ünite |
Kuru ağırlık | 173 kg (381 lb), talep edildi |
Ağırlığı frenlemek | 194,5 kg (428,7 lb), talep edildi |
Koltuk yüksekliği | 850 mm (33,5 inç) |
Dingil açıklığı | 1,469 mm (57,8 inç) |
tırmık | 24,5° |
Ön Tekerlek İzi | 100 mm (3,94 inç) |
Yakıt Deposu Kapasitesi | 17 l – 4,49 galon (ABD) |
Koltukların sayısı | Tek koltuk |
Emniyet araçları | Sürüş Modları, Güç Modları, Viraj Alma ABS EVO, Ducati Çekiş Kontrolü (DTC) EVO 3, Ducati Tekerlek Kontrolü (DWC) EVO, Ducati Kayma Kontrolü (DSC), Motor Fren Kontrolü (EBC) EVO, Otomatik lastik kalibrasyonu |
Standart ekipman | Ducati Power Launch (DPL), Ducati Quick Shift (DQS) yukarı/aşağı EVO 2, Gündüz Sürüş Işığı (DRL) ile Tam LED aydınlatma, Öhlins süspansiyon ve direksiyon amortisörlü Ducati Elektronik Süspansiyon (DES) EVO, Hızlı ayar düğmeleri, Lityum-iyon pil, Otomatik kapanma göstergeleri, Yarış tarzı tutamaklar, Zincir koruması, Karbon fiber jantlar, Karbon fiber ön çamurluk, Karbon fiber kanatlar, Karbon fiber topuk korumalı alüminyum ayarlanabilir sürücü ayaklıkları, Bisiklet numaralı kütük alüminyum direksiyon mili, İşlenmiş fren ve debriyaj kolları |
Ek ekipman | İşlenmiş ayna blokaj plakaları, Plaka montaj sökme tapası, Karbon fiber açık debriyaj kapağı, GPS modüllü Ducati Data Analyzer+ (DDA+) |
İçin hazır | Ducati Multimedya Sistemi (DMS), Hırsızlığa Karşı Koruma, Isıtmalı tutacaklar |
Garanti | 24 ay sınırsız kilometre |
Bakım Servis Aralığı | 12.000 km (7.500 mil) / 12 ay |
Desmoservis | 24.000 km (15.000 mi) |