Ducati Panigale V4 SP2 İnceleme

Son Güncelleme Tarihi: Mart 20, 2024 tarafından Moto Kurye

Geçen ay daha önce bildirdiğimiz gibi, Ducati yeni bir Panigale V4 SP2’yi piyasaya sürüyor , bu seri üretim modeli numaralı seri üretim modeli “Ultimate Yarış Pisti Makinesi” olarak adlandırılıyor. Uluslararası olarak, SP2 bir 2022 modelidir, ancak Kuzey Amerika için dördüncü çeyrekte bayilere 2023 modeli olarak ulaşacaktır. 2021’in SP modelinin devamı niteliğinde olan SP2, Panigale V4 ve V4 S’nin 2022 için aldığı tüm güncellemeleri alıyor ve onu “Spor Üretimi” etiketine ve 39.500 $ fiyat etiketine layık kılmak için bir dizi yükseltme ekliyor.

Ducati Panigale V4 SP2Pin
Ducati Panigale V4 SP2

Ducati Panigale V4 SP2

Bu yükseltmeler arasında karbon jantlar, Brembo Stylema R kaliperler, MCS radyal ana silindir, STM-EVO SBK kuru debriyaj, hafifletilmiş 520 zincir, kütük Rizoma ayaklıklar ve mat siyah Kış Testi görünümü yer alıyor.

Ducati’ye göre, SP2’nin beş parçalı kollu karbon jantları, Panigale V4 S’nin alüminyum dövme jantlarından 3,1 libre daha hafif. Ducati ayrıca ön tekerlek için ataletinde %26 ve arkada %46 azalma olduğunu iddia ediyor. Bir dizi başka karbon bileşeniyle birlikte, tekerlekler, Panigale V4 S’nin 431 pound olduğu iddia edilen 428.7 pound’luk bir boş ağırlığa katkıda bulunuyor.
Brembo monoblok Stylema R kaliperler, Panigale V4 S’ Stylema M4.30 ünitelerinden bir adım önde. Brembo MCS (Çoklu Tıklama Sistemi) radyal ana silindir, frenleme hissini özelleştirmek için üç konfigürasyon sunar.

Ducati Panigale V4 SP2 İnceleme

Ön fren kolu, sol tutma yerindeki bir düğme ile ayarlanabilir ve sürtünmeyi azaltmak için her iki kol da uçlarda frezelenmiştir. Rizoma ayaklıklar da ayarlanabilir ve 2022 Panigale V4 serisinin geliştirilmiş ergonomisi üzerine inşa edilmiştir.
World Superbike makinelerinden miras alınmıştır. Ducati’ye göre, kuru debriyaj, V4 S’nin ıslak debriyajına kıyasla gelişmiş bir sıçrama önleme işlevi ve daha iyi “gaz kelebeği” akışkanlığı sunuyor. Debriyaj, motoru özelleştirmek için Ducati Performance kataloğundan ikincil bir yay yükseltmesine de izin veriyor. fren seviyesi.

Ducati Panigale V4 SP2 İncelemePin
Ducati Panigale V4 SP2 İnceleme

Ducati Panigale V4 SP2 Motor Değerlendirme

Göreceli olarak yaya Panigale V4’ler gibi, 1103cc Desmosedici Stradale motor, Euro 5 modelleri için 13.000 dev/dak’da pik beygir gücünde 1.5 bg’lik bir artışla 215.5 bg’ye ulaşıyor, ancak Kuzey Amerika modelleri 12.500 dev/dak’da yalnızca 210 bg’ye sahip. Ducati ayrıca, iddia edilen 90,6 lb-ft’den maksimum torku artırırken 12,5 hp daha eklediğini iddia eden bir Akrapovič titanyum egzozu da sunacak. 96.6 lb-ft’ye kadar.
Kasa, olaya dayalı Smart EC 2.0 elektronik sıkıştırma ve geri tepme sönümleme ayarları ile tamamen ayarlanabilir NPX25/30 43mm ters çatal ve Öhlins’ten TTX36 şok ile V4 S’den farklı değildir.

Ducati Panigale V4 SP2 Resmi Site

Ducati Panigale V4 SP2 Elektronik Aksamlar

Diğer elektronik özellikler arasında seçilebilir sürüş ve güç modları, Viraj Alma ABS EVO, Çekiş Kontrolü EVO 3, Wheelie Kontrolü EVO, Kayma Kontrolü, Motor Freni Kontrolü EVO, yukarı ve aşağı EVO2 hızlı vites değiştirme ve kalkış kontrolü bulunur. Panigale V4 SP2 ayrıca, otomatik tur zamanı işlevi sağlayan GPS modülü ve parkur verilerine derinlemesine bir bakış için Ducati Veri Analizörü ile standart olarak gelir. iletişim için mail@motokuryem.com.tr ve/ya +90 543 748 61 61

Ducati Panigale V4 SP2 Fiyat

2023 Ducati Panigale V4 SP2, plaka tutucuyu ve açık karbon debriyaj kapağını çıkarmak için bir palet kiti ve aynanın çıkarılması için kütük alüminyum plakalarla birlikte gelir. Bu yıl içinde ABD showroomlarına 39.500 $ fiyatla gelecek.

Ducati Panigale V4 SP2 Teknik ÖzellikleriPin
Ducati Panigale V4 SP2 Teknik Özellikleri

Ducati Panigale V4 SP2 Teknik Özellikler

2023 Ducati Panigale V4 SP2 ABD Teknik Özellikleri
MSRP39.500 $
MotorDesmosedici Stradale 90° V4, ters dönen krank mili, 4 Desmodromik zamanlama, silindir başına 4 valf, sıvı soğutmalı
Yer değiştirme1103 cc
Bore x Stroke81 x 53,5 mm
Sıkıştırma oranı14.0:1
Güç154,5 kW (210 hp) @ 12.500 rpm
tork122.8 Nm (90.6 lb-ft) @ 11.000 rpm
Yakıt enjeksiyonuElektronik yakıt enjeksiyon sistemi. Silindir başına ikiz enjektörler. Tam kablolu eliptik gaz kelebeği gövdeleri. Değişken uzunluklu giriş sistemi
Egzoz4-2-1-2 sistemi, 2 katalitik konvertör ve 4 lambda probu ile.
Vites kutusuDucati Quick Shift (DQS) yukarı/aşağı EVO 2 ile 6 hız
Birincil SürücüDüz kesim dişliler; Oran 1.80:1
Oran1=36/15 2=34/17 3=33/19 4=32/21 5=30/22 6=27/22
Son sürüşZincir 520; Ön dişli 16; Arka dişli 41
El çantasıHidrolik kontrollü terlik kuru debriyaj. Kendinden hava alan ana silindir.
ÇerçeveOptimize edilmiş sertliklere sahip alüminyum alaşımlı “Ön Çerçeve”
Ön tekerlek5’li kollu karbon fiber 3.50″ x 17″
Arka tekerlek5’li kollu karbon fiber 6.00″ x 17″
Ön lastikPirelli Diablo Supercorsa SP 120/70 ZR17
Arka lastikPirelli Diablo Supercorsa SP 200/60 ZR17
Ön süspansiyonÖhlins NPX25/30, TiN işlemli 43 mm’lik tamamen ayarlanabilir basınçlı çatal. Öhlins Smart EC 2.0 olay tabanlı mod ile elektronik sıkıştırma ve geri tepme sönümleme ayarı. 4.9 inç seyahat.
Arka SüspansiyonTamamen ayarlanabilir Öhlins TTX36 ünitesi. Öhlins Smart EC 2.0 olay tabanlı mod ile elektronik sıkıştırma ve geri tepme sönümleme ayarı. Alüminyum tek taraflı salıncak, 5,1 inç hareket mesafesi.
Ön fren3 x 330 mm yarı yüzer diskler, radyal olarak monte edilmiş Brembo Monobloc Stylema® R 4 pistonlu kaliperler, Bosch Cornering ABS EVO ile. Kendinden hava tahliyeli Brembo MCS 19.21 ana silindir.
Arka fren245 mm disk, Köşe Alma ABS EVO’lu 2 pistonlu kaliper
Enstrümantasyon5″ TFT renkli ekrana sahip son nesil dijital ünite
Kuru ağırlık173 kg (381 lb), talep edildi
Ağırlığı frenlemek194,5 kg (428,7 lb), talep edildi
Koltuk yüksekliği850 mm (33,5 inç)
Dingil açıklığı1,469 mm (57,8 inç)
tırmık24,5°
Ön Tekerlek İzi100 mm (3,94 inç)
Yakıt Deposu Kapasitesi17 l – 4,49 galon (ABD)
Koltukların sayısıTek koltuk
Emniyet araçlarıSürüş Modları, Güç Modları, Viraj Alma ABS EVO, Ducati Çekiş Kontrolü (DTC) EVO 3, Ducati Tekerlek Kontrolü (DWC) EVO, Ducati Kayma Kontrolü (DSC), Motor Fren Kontrolü (EBC) EVO, Otomatik lastik kalibrasyonu
Standart ekipmanDucati Power Launch (DPL), Ducati Quick Shift (DQS) yukarı/aşağı EVO 2, Gündüz Sürüş Işığı (DRL) ile Tam LED aydınlatma, Öhlins süspansiyon ve direksiyon amortisörlü Ducati Elektronik Süspansiyon (DES) EVO, Hızlı ayar düğmeleri, Lityum-iyon pil, Otomatik kapanma göstergeleri, Yarış tarzı tutamaklar, Zincir koruması, Karbon fiber jantlar, Karbon fiber ön çamurluk, Karbon fiber kanatlar, Karbon fiber topuk korumalı alüminyum ayarlanabilir sürücü ayaklıkları, Bisiklet numaralı kütük alüminyum direksiyon mili, İşlenmiş fren ve debriyaj kolları
Ek ekipmanİşlenmiş ayna blokaj plakaları, Plaka montaj sökme tapası, Karbon fiber açık debriyaj kapağı, GPS modüllü Ducati Data Analyzer+ (DDA+)
İçin hazırDucati Multimedya Sistemi (DMS), Hırsızlığa Karşı Koruma, Isıtmalı tutacaklar
Garanti24 ay sınırsız kilometre
Bakım Servis Aralığı12.000 km (7.500 mil) / 12 ay
Desmoservis24.000 km (15.000 mi)
Ducati Panigale V4 SP2 Özellikleri

Diğer Motosiklet Yazılarımız

Yazar Moto Kurye

Akıncı moto kurye müşterilerimizin ürünlerini doğru pazara ve mümkün olan en kısa sürede sunabilen moto kurye sağlayıcısıyız. Moto kurye araçlarımız, kurye teslimat durumunu her zaman bilmemizi sağlayan coğrafi konumludur.

Yorum yapın

4
Hemen Ara Fiyat Al Whatsapp