Bir ya da iki hafta boyunca motosikletinin üzerinde yuvarlanmaktan başka yapacak bir şeyi olmayan zavallı aptala yazık – iş yok, umursayan yok, özel bir yer yok. Ve tüm bu şeylerin sizin lehinize çalışmasına yetecek kadar şanslıysanız, Goldwing, Ultra Glide veya büyük BMW K-bisikletinizin yan çantalarında ve bagajında epeyce ganimet taşıyor olabilirsiniz. suç ortağı. Tüm bu motosikletler de istediğiniz şey, ıslak veya kuru, dik veya sürüklenen çiviyle kaldırıma yapışan, ağır bir yükü güvenle taşıyan ve tercihen demir gibi aşınan lastikler. Sormak için çok mu fazla?
- Editörün Seçimi : Pirelli Diablo Rosso III
- En İyi Fiyat : Shinko 777
- En İyi Macera Lastikleri : Dunlop Trailmax Mission
- En İyi Kruvazör Lastikleri : Michelin Commander III
- En İyi Tur Lastikleri : Continental ContiTour
Asfaltta bisiklet sürmeyi sevenler, kiri ve çamuru sevenler ya da çakıl tırmanışlarını tercih edenler var… Bisikletle her yolculuk farklıdır ve bununla başa çıkmak için maceramız için en uygun lastikleri seçmek gerekir… ama seyahat lastiklerinin sonsuz problemini nasıl çözebiliriz ? Bu yazıda, bu zor seçimde size yardımcı olmaya çalışacağım ve bana göre 2020’nin en iyi 10 bisiklet tur lastiği olan bazılarını önereceğim.
- Dünyanın En İyi Motosikleti
- Apachi Motosiklet Fiyatı
- Aprilia Motosiklet Fiyatı
- Mondial Motosiklet
- Motosiklet Modelleri
- Motosiklet Kredi
- Motosiklet Garajı
- Acun Ilıcalı Motosiklet Kazası
- Rüyada Motosiklet Sürmek
En İyi Motosiklet Tur Lastikleri Nedir
En iyi 10 bisiklet tur lastiğini listelemek hiç de kolay değil: Lastik tipi seçimi her zaman birçok faktörden etkilenir ve karşılaştırmalar yaparak olasılıklar çoğalır. Bu yazıda, enduro tarzı tek patika değil, çakıllı yollar, patikalar veya kaya gibi birkaç engeli olan dağ patikaları için en iyi lastikleri satın almak için sadece bazı tavsiyeler vereceğim . Daha önce de belirttiğim gibi, birçok arazi türü ve birçok farklı lastik var, ancak burada yazarın tercihlerine ve deneyimine dayalı bir seçim var. Son olarak, bu yılın en iyi 10 tur lastiğini listelemeden önce bir önsöz yapmak istiyorum: Bazı tur lastikleri, tekerlek boyutu ne olursa olsun, farklı genişliklerde satılmaktadır, bu nedenle kalınlığa bağlı olarak, farklı araziler için yeterli olacaktır. , çok farklı seyahatler… Her lastiğin avantaj ve dezavantajlarını düşünmek ve düzenlediğiniz seyahat türüne göre doğru ebatı seçmek herkesin hassasiyetine kalmış.
Lastikler | Ağırlık | Boyut | Kullanım Amacı |
---|---|---|---|
Schwalbe Maratonu Artı Turu | 0,980 kg’dan 1,05 kg’a | 26″ (1,75″ | 2″) 28″ (1.40″ | 1.60″ | 1.75″) | Çakıl, Yol Dışı, Yol |
Schwalbe Maratonu Almotion | 0,450 kg’dan 0,895 kg’a | 27,5″ (2,15″) 28″ (1,50″ | 2″ | 2,15″) | Çakıl taşlı yol |
Vittoria Macera Teknolojisi | 0,645 kg’dan 0,980 kg’a 26″ | (1,75″) 32c | 35c | 38c-700 | Çakıl taşlı yol |
Michelin Protrek Çapraz Maks | 0,570 kg’dan 0,865 kg’a | 26″ (1.6″ | 1.85″) 32 | 35 | 40 | 47-700 | Çakıl, Offroad, Yol |
Kıta Gezisi Turu | 0,510 kg’dan 0,910 kg’a | 28 |32 |37 |42 |47×622 37|42×635 | Çakıl taşlı yol |
Vredestein Mükemmel Dört | 0,850 kg’dan 0,870 kg’a | 37| 40×622 | Çakıl taşlı yol |
Maxxis Çingene | 0,495 kg’dan 0,790 kg’a | 38 | 53×559 (26″) – 40×622 | Çakıl taşlı yol |
Hutchinson Haussmann | 0,820 kg’dan 0,940 kg’a | 40-622 | Çakıl taşlı yol |
Güzel motosikletiniz için lastik seçerken, nihai kararınıza varmadan önce göz önünde bulundurmanız gereken sonsuz sayıda faktör var gibi görünüyor. Lastiği seçtikten sonra her şeyin motorunuza, süspansiyonunuza ve sürüş tarzınıza uyduğundan emin olmak isteyeceksiniz. Sport-touring lastik segmenti ilgi çekicidir çünkü amaç, supersport virajlarda yol tutuşu ve performansı kilometrelerce süren kruvazör tipi aşınma ve uzun ömür ile – spektrumun iki zıt tarafını – harmanlamaktır. KTM 1290 Super Duke GT ve Kawasaki H2 SX (ve diğerleri) gibi spor tur bisikletleri, bir lastiğin ömrünü azaltabilecek 150’nin kuzeyindeki beygir gücü rakamları sunar.
Ek olarak, lastik ömrü büyük ölçüde gazı ne kadar sert çevirdiğinize ve ne sıklıkta kullandığınıza da bağlıdır. Bu şu soruyu akla getiriyor: Her sezon değiştirmek zorunda kalmayacağınız uzun ömürlü bir lastik için viraj tutuşundan ne kadar feda etmeye hazırsınız ve düz bir çizgide sürüşe karşı ufku ne sıklıkta yatıracaksınız? Neyse ki, lastik teknolojisi her yıl ilerliyor ve aşağıda listelenenler gibi üreticiler, merkez hattının uzun ömürlü olması için çok az yan tutuş ve performanstan ödün veren tekliflere sahipler.
Avon Kobra Krom
Avon’un önceki Cobra lastiklerini temel alan Cobra Chrome, daha iyi kavrama için %5 daha büyük temas yamasıyla yeni bir sırt deseni sunar. Avon ayrıca Cobra Chrome’un bileşiminin önceki lastiklere göre %10 daha uzun diş ömrü sunduğunu iddia ediyor. Önceki modelinde olduğu gibi, Cobra Chrome da ısmarlama bir görünüm için yılan derisi desenine sahiptir. Avon, bazıları beyaz yanaklı olmak üzere geniş bir lastik boyutu yelpazesi sunar.
- 10 Motosiklet Hırsızlığı Korunma Cihazı
- 2. El Motosiklet Almanın Faydaları
- 2022 KTM RC390 İncelemesi
- 6 Kolay Adımda Motosiklet Nasıl Sürülür?
- A101 Motosiklet
- A2 Motosiklet Ehliyeti Fiyatı Ne Kadar?
- Acun Ilıcalı Motosiklet Kazası
- Apachi Motosiklet Fiyatı
- Aprilia Motosiklet Fiyatı
- Avantajlar Delinmelere karşı maksimum koruma En uygun süre Asfalt ve çakıl üzerinde iyi kavrama
- Dezavantajları Oldukça ağır lastikler Orta şıklık için mükemmel Her meteorolojik koşulda uzun yolculuklar
- Bilmek Belirtilen tüm boyutlar için e-bisikletler için mevcuttur
- Avon Kobra Resmi Web Sitesi: www.avontyres.com
Bridgestone Exedre Max
Turne yapmayı düşündüğümde, Goldwing’i düşünüyorum ve Goldwing’i düşündüğümde, Honda’nın 2012’den beri onlarla birlikte gönderdiği lastikleri düşünüyorum. En yeni GL1800, 800 kiloluk bir motosikletin kullanmaya hakkı olmayan bir şeye benziyor ve hatta çocuklar Bu bisikletin tüm torkunu her zaman kullananlar, bu arka Bridgestone’lardan birinden yaklaşık 10.000 mil, önden çok daha fazla çıktıklarını bildiriyor. Birçok GW sürücüsü bunları o kadar çok seviyor ki, her seferinde yeni bir Exedras çiftine geri dönüyorlar.
- Avantajlar Delinmelere karşı yüksek koruma (MicroSkin-RaceGuard) Büyük süre Yoğun kullanım için mükemmel kalite
- Dezavantajları Kirli arazilerde az pürüzsüzlük Delinmelere karşı orta düzeyde koruma (V-Guard) için mükemmel Yoğun kullanım Asfalt veya kolay toprak yollarda dünyayı dolaşın
- Bilmek Belirtilen tüm boyutlar için e-bisikletler için mevcuttur
- Bridgestone Exedre Max Resmi Web Sitesi: www.bridgestone.com
Kıta Conti
Conti, artık yüksek kaliteli spor motosikletleri kontrol eden IMU’lar gibi lastiklerden elektronik sensörlere kadar her şeyi yapan bir şirket olan başka bir güzel Alman markasıdır. Bununla birlikte, Conti Tours, Gold Wings ve ağır BMW Tourer’lar için donanım olarak da mevcut olmalarına rağmen, büyük Amerikan tarzı kruvazörlerde biraz daha sakin bir tur atmakla ilgilidir. “Mileage Plus Teknolojisi” ve arka bölümün merkez çizgisini çevreleyen sağlam sırt, bu lastiklerin ömrünü önemli ölçüde uzatmak için tasarlanmıştır.
- Avantajlar Delinmelere karşı büyük koruma Asfaltta mükemmel pürüzsüzlük
- Yan yansıtıcı bant sayesinde iyi görünürlük
- Dezavantajları Sadece sert versiyon Toprak yolların yaygın olduğu uzun yolculuklar için özellikle uygun değildir için mükemmel Asfaltta yaygın olarak seyahat edin, kolay arazide kısa geziler
- Bilmek e-bisikletler için kullanılabilir Kentsel kullanım için yanal yansıtıcı şerit
- Conti Tours Web Sitesi: www.continental-tires.com
Tur Lastikleri | Türler | Fiyat aralığı | Özellikler ve Artıları |
---|---|---|---|
DUNLOP SPORTMAX GPR300 | En iyi bütçeli tur lastiği (17 inç) | $69-$120 | Değerli ve Sağlam çok yönlü |
Shinko 777 Kruvazör Lastikleri | En iyi bütçeli tur lastiği (diğer ebatlar) | $73-237 | Boyut aralığı ve Mükemmel dayanıklılık |
Avon Ruhu ST | En iyi bütçe sokak lastiği (diğer ebatlar) | $139-$273 | Radyal Tüpsüz |
MICHELIN KOMUTANI III TOURING | En iyi kruvazör tur lastiği | $300-$450 | 20.000+ mil |
Kıta Karayolu Saldırısı | En iyi spor tur lastiği | $310-$370 | Minimum alıştırma gerekli |
Dunlop Roadsmart 4 | En iyi spor tur lastiği | $157-$230 | Daha hafif Direksiyon |
Dunlop Elit 4
Dunlop’un en iyi tur lastikleri, yukarıda bahsedilen GoldWing dahil olmak üzere yüzlerce ağır motosiklet ve kruvazöre uyacak her türlü ebatta mevcut olan Elite 4 olacaktır. Ve American Elite, büyük Amerikan V-Twin’leri için optimize edilmiştir. Arka kısımda, daha sert bir merkez ve daha yumuşak kenarlar anlamına gelen Çoklu Sırt teknolojisinin yüksek kilometre performansı ve mükemmel tutuş sağladığı söyleniyor ve Dunlop, bu lastiklerin sıfırdan neredeyse kullanılmışa kadar eşit şekilde aşınmasından gurur duyuyor. Bilgisayar tarafından tasarlanan bu sırt deseni, suyu yönlendirmek ve ıslak zeminde çekişi korumak için de mükemmeldir.
- Avantajlar Fiyat Asfalt ve kolay çakıl yollarda iyi akışkanlık Asfaltta, ıslakta bile mükemmel tutuş
- Dezavantajları Uzun çakıl yolculuklarına karşı tavsiye edilir Orta zorlu çakıl yollar için uygun değildir için mükemmel Asfalt ve kolay çakıl yolları tercih eden maceralar
- Bilmek Michelin Protek Cross Max, makalede listelenen lastikler arasında en iyi kalite/fiyat oranlarından birini sunuyor.
- Dunlop Elit 4 Web Site: www.dunlopmotorcycletires.com
Metzeler ME 888 Maraton Ultra
Tüm ağır tur gemileri ve büyük kruvazörler için Almanlardan yüksek teknolojili kauçuk. Doğal olarak, bunların, eşit aşınma ömrü ile birlikte mükemmel ıslak hava yol tutuşu için derin bir sırt deseni ile mükemmel su dağılımı sunduğu iddia edilmektedir. Bunlar aynı zamanda sessiz ve konforlu bir sürüş için tasarlanmıştır ve ihtiyaç duyarsanız geniş bir beyaz duvarda mevcutturlar.
- Avantajlar Delinmelere karşı iyi koruma İyi kalite/fiyat oranı 28″, 27″, 26″, 24″, 20″, 16″ ve 12″ jantlar için mevcuttur
- Dezavantajları Aşırı arazi için uygun değil Ağır lastikler için mükemmel Çakıl ve asfalt yollarda uzun maceralar
- Bilmek Farklı renklerde e-bisikletler için mevcuttur
- Metzeler ME 888 Maraton Web Site: www.metzeler.com
Metzeler Cruisetec
Metzeler, Cruisetec ile bu listede bir kez daha yer alıyor. Çift bileşenli kauçuk ile agresif bir sırt deseni içeren Cruisetec, hem kuru hem de ıslak koşullarda üstün yol tutuşu sunar. Karkas, öngörülebilir yol tutuşu ve hem yukarı hem aşağı hem de köşelerde mükemmel stabilite sağlamak için yeniden tasarlandı. Bu nedenle, Cruisetec günümüzün güçlü kruvazörleri için yapılmış olsa da, bu lastikler her türlü farklı kruvazör veya tur aracında harika çalışacak.
- Avantajlar Delinmelere karşı büyük koruma Her türlü arazide mükemmel kavrama Yüksek dayanıklılık
- Dezavantajları Sadece iki boyutta mevcuttur Orta pürüzsüzlük için mükemmel Karışık arazilerde ve her mevsim yolculuklar
- Bilmek Sadece e-bisiklet versiyonunda mevcuttur
- Metzeler Cruisetec Web Site: www.metzeler.com
Michelin Komutanı III Gezici
Commander II, Michelin’in arka lastikler için 25.000 mile kadar yol aldığını iddia etmesiyle, uzun ömürlülüğüyle ün kazandı. 2020’de Michelin, yeni bir mimari ve daha yuvarlak bir profil benimseyen ve sınıfında lider bir kilometre performansı iddiasında bulunan Commander III’ü tanıttı. Bu yeni profil, yalın bir yapıya daha yumuşak bir geçiş sağlamalıdır. Sırt deseni Commander II’lere kıyasla biraz daha derin oluklar sunarak suyu kanalize etmeye ve virajlarda çekişi iyileştirmeye yardımcı olur. II’ler bileşiğe silika entegre ederken, Commander III’ler artık ıslak koşullarda performansı artırmak için %100 silika takviyeli kauçuktan yapılmıştır.
- Avantajlar Delinmelere karşı iyi koruma Hafif Konforlu sürüş deneyimi
- Dezavantajları Birkaç boyutta mevcuttur Aşırı araziler için uygun değil için mükemmel Özellikle asfalt yollarda dünya çapında uzun yolculuklar
- Bilmek E-bisikletler için de mevcut
- Commander II, Michelin Web Site: www.michelinman.com
Pirelli Melek GT II
Angel GT’yi seven tüm sportif biniciler, yeni GT II yeni geldiği için şimdi daha da mutlu olmalı. Pirelli, temel özelliklerin yüksek kilometre performansı, sportif yol tutuşu ve harika ıslak davranışla birlikte yol tutuşu içerdiğini söylüyor. “Yenilikçi değişken kord ucu sayısı, lastik bölümü üzerinde ve yüksek silika bileşikleri, World Superbike ‘orta’ yarış lastiklerinden türetilen yeni bir sırt deseni tasarımıyla birleştirildi – performans için bir ölçüt belirledi ve elektronik sürücü yardımcılarının etkisini optimize etti.”
- Avantajlar Delinmelere karşı iyi koruma Büyük süre Asfalt ve çakıl yollarda iyi kavrama
- Dezavantajları Ağır lastikler Sadece bir boyutta mevcuttur için mükemmel Her türlü arazide, özellikle asfaltta uzun yolculuklar
- Bilmek e-bisikletler için kullanılabilir
- Pirelli Angel GT Web Site: www.pirelli.com
En İyi Motosiklet Tur Lastiği Satın Alma
Bir motosiklet lastiğinde olmasını istediğiniz nitelikler veya özellikler sürüş tarzınıza göre değişiklik gösterse de, en kaliteli bisiklet lastiklerinde değişmeyen bazı şeyler vardır. boyutlandırma Sonunda bisikletinize uymayan bir motosiklet lastiği satın alırsanız, sizin için en iyi motosiklet lastiği olamayacağından, lastiğin ne kadar kaliteli olduğunun bir önemi yoktur. Müşterilerimize uygun olmayan lastikler olasılığını önleme umuduyla, bir motosiklet lastiği boyutunun nasıl okunacağını ve anlaşılacağını vurguladık. İkinci el motosiklet alırken nelere dikkat etmelisiniz?
Örnek lastik boyutu : 180/70R-18
- İlk sayı olan 180, milimetre cinsinden lastiğin genişliğini ifade eder.
- İkinci sayı , 70, en-boy oranını temsil eder. En-boy oranı, lastiğin yan duvarının yüksekliğidir.
- Bu durumda R harfi (ancak B de olabilir), radyal anlamına gelir. Harf veya B harfi yoksa, lastik çapraz katlıdır.
- Üçüncü sayı , 18, jant boyutunu temsil eder.
Bir motosiklet lastiğinin yanaklarına bakarken, Ulaştırma Bakanlığı (DOT) kısaltmasına da dikkat etmelisiniz. “DOT” kısaltmasının yanında bir dizi sayı vardır, ancak yalnızca son dört hane gerçekten alakalıdır. Bu son dört haneden ilk ikisi, bir lastiğin üretildiği haftayı, son iki hane ise bir lastiğin üretildiği yılı gösterir.
En İyi Motosiklet Tur Lastikleri S.S.S
En İyi Motosiklet Tur Lastiği Hangisidir?
Motosikletiniz için en iyi tur lastiklerini belirlemek için göz önünde bulundurulması gereken birkaç faktör vardır. Ne kadar sürmeyi planladığınızı, ıslak koşullarla ne sıklıkta karşılaşacağınızı ve elbette ne kadar harcamak istediğinizi düşünmeniz gerekecek. Ayrıca motosikletinizin tekerlek boyutlarına uygun lastikler bulmanız gerekir. Çoğu büyük lastik üreticisi, geniş bir lastik boyutu yelpazesi sunar, bu nedenle büyük olasılıkla sizi kapsamalıdır. Yine de, uygun lastik ebatlarını kontrol etmek için bisikletinizin kullanım kılavuzunu okuduğunuzdan emin olmanız önemlidir.
Motosiklet Tur Lastikleri Kullanım Ömrü Nedir?
Genel olarak, tur lastikleri binlerce kilometre dayanacak şekilde tasarlanmıştır, ancak lastiğe, kauçuk bileşimine ve üreticiye bağlı olarak değişecektir. Dolu bagajla ve bir yolcuyla sürüş arka lastiğinize daha fazla aşındıracağından, ne kadar süre dayanacakları, tipik olarak ne kadar yük taşıdığınıza da bağlı olacaktır. Lastiklerinizi, yan duvarların çatlaması veya düzensiz aşınma gibi hasar belirtileri açısından sık sık kontrol edin. Diş derinliğini kontrol etmek de önemlidir. Federal ve eyalet yönetmelikleri, 1/32 “ila 2/32” diş derinliğini belirler.