EN iyi Hafif motosikletler, son yıllarda birçok üreticinin 600cc’nin altındaki motosikletler için ürün serilerinde bir boşluk tespit etmesiyle yeniden canlandı. Harley Davidson ve Triumph gibi devlerin bile Asya pazarını ve büyüyen Avrupa trendini hedefleyen 300cc’lik makineler üretmeye çalıştığına dair dedikodular dönüyor.
Daha büyük kardeşlerine kıyasla hafif motosikletleri bu kadar harika yapan şeylere dair birkaç nokta:
- Kullanımı daha kolay
- Atik
- İyi yakıt ekonomisi
- Daha az pahalı
- Daha fazla sürüş çeşidine sahip
- Yeni biniciler için harika. Özellikle 125cc’den yukarı çıkan ancak 600cc veya üstüne atlamaya pek hazır olmayanlar.
Hafif makinelerde performans veya stil olsun, bir şeylerin eksik olduğunu düşündüğünüz için affedilebilir, bir süredir durum buydu. Ancak, yanıldığını kanıtlamak için buradayım. Bu motosikletlerin bazılarından kalite fışkırır ve bir dizilişteki tüm büyük çocuklara karşı kendilerini koruyabilirler, sadece yetenekli değil aynı zamanda çok eğlenceli olduklarını kanıtlayabilirler.
En İyi Hafif Motosikletler
Peugout Speedfight
Özellikler:
- Ağırlık, sürüşe hazır – 104kg
- Koltuk Yüksekliği – 800mm
- Motor – 49.9cc
- Maksimum Güç – 3.9 beygir gücü
- Maksimum Tork – 3Nm
Hafif sınıfa hükmeden bir scooter var; Peugeot Speedfight’ın fotoğrafı. Speedfight, scooter dünyasına sportif bir eklemedir ve ilk kez 1996 yılında piyasaya sürülmüştür. Peugeot, dünya çapında bu küçük scooterlardan yarım milyon sattı ve talebin yavaşladığına dair bir işaret yok. Genellikle çok daha büyük motosikletlerde görülen Shuricane radyal disk fren ile tasarımda güvenlik ön plandadır. 13 inç jantlar, çevik ve hassas yol tutuşuna yardımcı olurken üstün denge sağlar. Sürmeye hazır olan bisiklet yalnızca 104 kg ağırlığındadır ve bir tam yüz kaskı için koltuk altı saklama alanına sahiptir. Speedfight, tam bir LCD gösterge paneli ve USB şarj noktası gibi 16 yaşındaki bir çocuğu çalıştırmaya yetecek kadar teknoloji ile donatılmıştır. LCD gösterge, çatallara takılı bir akıllı telefon tutucusunun üzerinde bulunur.
Özellikler | |
Motor boyutu | 49cc |
---|---|
Motor tipi | 2 zamanlı tek silindirli |
Çerçeve tipi | boru şeklindeki çelik |
Yakıt Kapasitesi | 8.1 litre |
Koltuk yüksekliği | 800 mm |
bisiklet ağırlığı | 97kg |
Ön süspansiyon | Teleskopik çatal, yok |
Arka süspansiyon | Tek şok |
Ön fren | 215 mm disk |
Arka fren | 110 mm davul |
Ön lastik boyutu | 130/60 x 13 |
Arka lastik ebadı | 130/70×12 |
Mpg, maliyetler ve sigorta | |
Ortalama yakıt tüketimi | 77 mpg |
---|---|
Yıllık yol vergisi | 21 £ |
Yıllık hizmet maliyeti | – |
Yeni fiyat | £1.899 |
Kullanılmış fiyat | – |
sigorta grubu | 1 / 17 |
garanti süresi | İki yıl sınırsız kilometre |
En yüksek hız ve performans | |
en yüksek güç | 4 beygir |
---|---|
maksimum tork | 1,2 ft-lb |
En yüksek hız | 30 mil/saat |
1/4 mil hızlanma | – |
Tank aralığı | 162 mil |
Aprilia SX50
Özellikler:
- Ağırlık, sürüşe hazır – 99kg
- Koltuk Yüksekliği – 860mm
- Motor – 50cc
- Maksimum Güç – 2,4 beygir gücü
- Maksimum Tork – 3.2Nm
Dişli bir 50cc bisiklet arıyorsanız, kazanan olarak öne çıkan tek kişi Aprilia SX50. SX50 tasarımı, doğrudan Aprilia’nın arazi yarışındaki başarısından geliyor. 860 mm’lik uzun sele yüksekliği, bazı yeni biniciler için rahat hissetmek ve her iki tarafı da düz ayak basamamak açısından ulaşamayacağı anlamına gelir. Bununla birlikte, 99 kg’lık ağırlığıyla, motosiklet çok kolay yönetilebilir ve kullanımı kolay olduğundan, ağırlık eksikliği bu korkunun bir kısmını giderir. Kaplamaya entegre far ile şık tasarım, kompakt sele, tamamen yeni dijital gösterge ve düzenli kablolar çekici bir paket oluşturuyor. Dişli SX50 aslında Speedfight scooter’dan daha az güce sahiptir, ancak yeni sürücülerin dişli motosikletlerin nasıl çalıştığını öğrenmesini sağlamak ve daha büyük bisikletler için biraz alıştırma yapmak için harika bir yoldur. Bence bir scooter’dan biraz daha havalı.
Özellikler | |
Engine size | 50cc |
---|---|
Motor tipi | İki zamanlı, sıvı soğutmalı tek silindir. Dell’Orto 14 mm karbüratör |
Çerçeve tipi | Alüminyum ikiz kiriş |
Yakıt Kapasitesi | 7 litre |
Koltuk yüksekliği | 830mm |
bisiklet ağırlığı | 125kg |
Ön süspansiyon | USD çatalları |
Arka süspansiyon | Tek Şok |
Ön fren | Çift pistonlu kaliperli 300 mm disk |
Arka fren | Çift pistonlu kaliperli 180 mm arka disk |
Ön lastik boyutu | 110/80 17 |
Arka lastik ebadı | 130/70 17 |
Mpg, maliyetler ve sigorta | |
Ortalama yakıt tüketimi | – |
---|---|
Yıllık yol vergisi | £21 |
Yıllık hizmet maliyeti | – |
Yeni fiyat | – |
Kullanılmış fiyat | – |
sigorta grubu | 2 / 17 |
garanti süresi | – |
En yüksek hız ve performans | |
en yüksek güç | 8 beygir |
---|---|
maksimum tork | 4,7 ft-lb |
En yüksek hız | 60 mil/saat |
1/4 mil hızlanma | – |
Tank aralığı | – |
Mutt Mongrel
Özellikler:
- Ağırlık, sürüşe hazır – 140kg
- Koltuk Yüksekliği – 780mm
- Motor -125cc
- Maksimum Güç – 12 beygir gücü
- Maksimum Tork – 10Nm
125cc motosikletler söz konusu olduğunda tamamen önyargılıyım. 2 yıl boyunca bir Mutt S-54’üm vardı ve yarın bir tane daha olacaktı. Bu nedenle, Mutt Mongrel sadece en iyi hafif hafif 125 ödülünü kazanmakla kalmaz, aynı zamanda en iyi hafif retro ödülünü de kazanır. Mutt’un ürün yelpazesi son birkaç yılda genişledi ve şimdi 125’lik ve 250’lik aralığında birkaç motosiklet var. Her şey Moğol ile başladı. West Midlands’ın BSA, New Imperial ve Triumph için bir merkez olduğu günlere sade, karartılmış bir geri dönüş.
Evet, bisiklet ağırlıklı olarak Çin’de üretiliyor; lütfen dalga geçmeyi bırak ve beni dinle. Bisiklet daha sonra Birmingham’da bir araya getirilir, daha kaliteli parçalarla yükseltilir ve bayilere satılır. Bir spor motosikleti temsilcisi veya bebek kruvazörü istemeyenler için mükemmel 125’tir. Mutt’un müşterilerinin çoğu, BSA Bantam’larıyla yarıştıkları eski güzel günleri hatırlayan ve bu duyguyu günümüze aşılamak isteyen tam lisanslı beyler. Mutt, tam paket, elle dikilmiş deri koltuklar, mükemmel boya, kalite ve performanstır. Bakımı yapın, o da size diğer herkes kadar iyi bakacaktır.
BMW G310GS
Özellikler:
- Ağırlık, sürüşe hazır – 175kg
- Koltuk Yüksekliği – 835mm
- Motor – 313cc
- Maksimum Güç – 34 beygir gücü
- Maksimum Tork – 28Nm
BMW, G310R’yi ve ardından G310GS’yi piyasaya sürdüğünde çok heyecanlandım; O zamanlar BMW’nin 300’ü zorlamasının bir risk olduğunu düşünmüştüm. Beni haksız çıkardılar, doğru fiyatlandırdılar, tam bir binicilik kiti ve bisikleti satın aldığınızda lisansınızı içeren bir paketle pazarladılar ve bugün bisikletler hala güçlü. Bagajında bir sürü ülkeden çıkartma bulunan bir GS sürücüsüyle konuşmadığım sürece, biraz yargılayıcı olduğumu kabul edeceğim. Onlar en büyük macera için, bir Pazar günü kahve dükkanına gitmek için değil. İronik çünkü eski 3 Serisi Beemer’lara olan aşkım yüzünden yargılanıyorum. Her biri kendi başına. G310GS tamamen başka bir hayvandır; erişilebilir, hafif, amaca yönelik ve kullanışlı bir Macera motosikletidir. Onu seviyorum ve bana güven; Gerçekten istemiyordum.
Urban Jungle için ve maceraların büyük olması gerekmediği fikriyle tasarlandı. Ancak, benim gibiyseniz ve küçük motosikletlerin amaca yönelik küçük bir ADV/tourer’a sahip nihai tur makineleri olduğunu düşünüyorsanız, bu BMW’nin sınırlarını test etmeye çok hevesli olacaksınız. Ride-by-wire, slipper debriyaj, ABS, LED ön ve arka farlar ve ayrıca standart olarak bir bagaj rafı ile baby GS, canınız ne isterse oraya gitmeye hazır. BMW, sizi işe gidip gelmek veya daha uzun tur seçenekleri için donatmak için bisiklet için bir dizi aksesuar sunar. Hindistan’da üretilmesine rağmen, GS’nin her yerinde BMW kalite damgası ve ayrıntılara gösterilen özen vardır.
Özellikler | |
Engine size | 313cc |
---|---|
Motor tipi | Tek silindirli 4V |
Çerçeve tipi | boru şeklindeki çelik |
Yakıt Kapasitesi | 11 litre |
Koltuk yüksekliği | 835 mm |
bisiklet ağırlığı | 169kg |
Ön süspansiyon | 41mm ayarlanabilir değil |
Arka süspansiyon | Yalnızca ön yükleme için tek ayarlanabilir |
Ön fren | 300 mm diskler, dört pistonlu kaliperler, ABS |
Arka fren | 240 mm disk, çift pistonlu kaliper, ABS |
Ön lastik boyutu | 110/80×19 |
Arka lastik ebadı | 150/70X17 |
Mpg, maliyetler ve sigorta | |
Ortalama yakıt tüketimi | 85 mpg |
---|---|
Yıllık yol vergisi | £45 |
Yıllık hizmet maliyeti | £250 |
Yeni fiyat | £5,435 |
Kullanılmış fiyat | £3,800 – £5,400 |
sigorta grubu | – |
garanti süresi | 2 yıl |
En yüksek hız ve performans | |
en yüksek güç | 34 beygir |
---|---|
maksimum tork | 20,7 ft-lb |
En yüksek hız | 105 mil/saat |
1/4 mil hızlanma | – |
Tank aralığı | 205 mil |
Yamaha MT-03
Özellikler:
- Ağırlık, sürüşe hazır – 168kg
- Koltuk Yüksekliği – 780mm
- Motor – 321cc
- Maksimum Güç – 37 beygir gücü
- Maksimum Tork – 29.6Nm
Özellikler | |
Motor boyutu | 321cc |
---|---|
Motor tipi | Çift silindirli sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, DOHC, 4 valf |
Çerçeve tipi | Elmas |
Yakıt Kapasitesi | 14 litre |
Koltuk yüksekliği | 780mm |
bisiklet ağırlığı | 168kg |
Ön süspansiyon | Teleskopik çatallar, 41 mm iç boru |
Arka süspansiyon | salıncak |
Ön fren | Hidrolik tek disk, 298 mm |
Arka fren | Hidrolik tek disk, 220mm |
Ön lastik boyutu | 110/70-17 |
Arka lastik ebadı | 140/70-17 |
Mpg, maliyetler ve sigorta | |
Ortalama yakıt tüketimi | – |
---|---|
Yıllık yol vergisi | 45 £ |
Yıllık hizmet maliyeti | 140 £ |
Yeni fiyat | – |
Kullanılmış fiyat | 3.400 £ – 4.000 £ |
sigorta grubu | – |
garanti süresi | İki yıl |
En yüksek hız ve performans | |
en yüksek güç | 41 beygir |
---|---|
maksimum tork | 21,8 ft-lb |
En yüksek hız | – |
1/4 mil hızlanma | – |
Tank aralığı | – |
Yamaha, birkaç yıl önce MT serisini piyasaya sürdüğünde, yollarda bir tane görmeyeceğim bir gün yoktu. MT-07 Hyper-Naked, torklu bir holigan makinesi olan dünyayı kasıp kavurdu. Bu nedenle Yamaha’nın MT stilini MT-03 dahil olmak üzere tüm farklı kapasitelerde kullanıma sunması sürpriz olmadı. Bilmediğiniz sürece, farklı bisikletleri birbirinden ayırmak zor, çünkü hiçbirinde sinirli ‘Japonya’nın karanlık tarafı’ stilini korumak için hiçbir masraftan kaçınılmamış. MT-03 bir istisna değildir; agresif silüeti, çift gözlü farları, ters çatalları ve geniş deposuyla dikkat çeken bir motosiklet. Ergonomik bir sürüş pozisyonu ile birleştirilmiş ileri doğru gövde tasarımı, sürücüyü rahat ve tam komutta tutar.LED ışıklar, LCD gösterge paneli, ABS, MT-03’ün büyük kalite, küçük paket hissine katkıda bulunan tüm özelliklerdir. Yamaha, “MT-03, büyük motosiklet durumunu hafif çok yönlülükle birleştiriyor” diyor.
KTM RC 390
Özellikler:
- Ağırlık, sürüşe hazır – 165kg
- Koltuk Yüksekliği – 820mm
- Motor – 373cc
- Maksimum Güç – 44 beygir gücü
- Maksimum Tork – 35Nm
Aralarında Yamaha R3 ve Kawasaki Ninja 400’ün de bulunduğu birkaç hafif spor motosikleti bile var. Kawasaki, Ninja’yı 2021 için Euro 5 standartlarını karşılayacak şekilde geliştirmeye çalışırken, kategorinin galibi KTM’ye gitmek zorunda kaldı. RC390, bir binicinin ihtiyaç duyacağı her şeye ve ihtiyaç duymayacağı hiçbir şeye sahip, saf bir spor motosiklettir. A2 ehliyetine sahip biniciler için mevcut en sportif seçenektir. Motor hafif ve kompakttır, yolda kullanım için bolca musluğa sahiptir ve onu bir piste götürmek isterseniz bir yumruk paketi sunar.
Ergonomik olarak bisiklet, olağanüstü yol tutuşu için üretilmiştir; Klipsli çubuklar, sürücüyü bir supersport pozisyonunda oturmaya çeker ve virajları bir esinti haline getirir. Sportif kaporta ve kompakt arka kısım ile aerodinamik, trafiği keserken veya virajlarda dönerken düşünülmüştür, KTM’nin tüm yapısı güven verir. Çok eğlenmek için 1000 cc’ye ihtiyacınız olmadığı doğrudur.
Meteor 350
Özellikler:
- Ağırlık, sürüşe hazır – 191kg
- Koltuk Yüksekliği – 765mm
- Motor – 349cc
- Maksimum Güç – 20,2 beygir gücü
- Maksimum Tork – 27Nm
Özellikler | |
Motor boyutu | 349cc |
---|---|
Motor tipi | Dört zamanlı, hava/yağ soğutmalı SOHC tek |
Çerçeve tipi | Preslenmiş çelik omurga |
Yakıt Kapasitesi | 15 litre |
Koltuk yüksekliği | 765 mm |
bisiklet ağırlığı | 191kg |
Ön süspansiyon | 41 mm teleskopik çatal, ayarlanamayan |
Arka süspansiyon | İkiz şoklar, 6 yönlü ön yükleme ayarlanabilir |
Ön fren | 300 mm disk, Bybre çift pistonlu kaliper, ABS |
Arka fren | 270 mm disk, tek pistonlu kaliper. ABS |
Ön lastik boyutu | 100/90×19 |
Arka lastik ebadı | 140/70×17 |
Mpg, maliyetler ve sigorta | |
Ortalama yakıt tüketimi | – |
---|---|
Yıllık yol vergisi | 45 £ |
Yıllık hizmet maliyeti | £210 |
Yeni fiyat | 3,749 £ |
Kullanılmış fiyat | 3.500 £ |
sigorta grubu | – |
garanti süresi | Üç yıl |
En yüksek hız ve performans | |
en yüksek güç | 20 beygir |
---|---|
maksimum tork | 20 ft-lb |
En yüksek hız | 71 mil |
1/4 mil hızlanma | – |
Tank aralığı | – |
Meteor 350’nin duyurusunu duyduğumda büyük bir heyecanla piyasaya çıkmasını bekledim. Sadece Royal Enfield’ın sanatçılar için kendi tasarımlarını yapmaları için bir yarışma düzenlemesiyle arttı – ne yazık ki bu Hindistan ile sınırlıydı, bu yüzden kalemlerimi kaldırdım. En iyi hafif kruvazör olarak Honda Rebel 500’e zorlu bir rekabet sunmaya hazır, güçlü bir tek silindirli motor. Geleneksel siyah ve iki tonlu boya şemalarından 8 renk seçeneği olan Meteor, her zevke uygun seçeneklere sahiptir. ABS ve LED ışıkların yanı sıra, motosiklet teknolojiden arındırılmış, geleneksel bir cruiser havasını sadece binip bir gezintiye çıkmayı tercih ediyor.
Düşük sele yüksekliği, motosikletin düşük hızlarda manevra yapmasını son derece kolaylaştırır ve yeni biniciler için iki ayağını da yere koyamama korkusu olmaz. Meteor çok fazla güç üretmiyor, ancak bisikletin amacı bu değil. Seyir için inşa edilmiştir. Tüm gün boyunca mutlu bir şekilde ilerleyecek ve sürücü bunu optimum nötr sürüş pozisyonu ve ön cam ile konfor içinde yapacak ve rüzgarla mücadeleden kaynaklanan yorgunluğu azaltacaktır. Ortalama talep edilen 101mpg ve 15 litrelik bir yakıt deposu ile Meteor, çok, çok mil boyunca koşmaya hazır; muhtemelen bisikletten önce yorulacaksınız.
Husqvarna Vitpilen 401
Özellikler:
- Ağırlık, sürüşe hazır – 162kg
- Koltuk Yüksekliği – 835mm
- Motor – 373cc
- Maksimum Güç – 44 beygir gücü
- Maksimum Tork – 37Nm
Vitpilen’e güç sağlayan motor, KTM Duke 390 (ve RC390) ile paylaşılıyor ve bu nedenle hafif ve kompakt, 401’in modern tasarımına sadık kalmasına izin veriyor. ByBre hidrolik disk frenleri, bol miktarda durdurma gücü için ön ve arka kısımları süsler ve bu, bisikletin bol miktarda güç paketlemesi durumunda faydalıdır. Stil ilerici ve biraz fütüristtir; Yolda başka bir şeyle karıştırılmayacak, orası kesin. Mono-amortisör ve koltuk, üstyapıya akan uzun, gerilmiş, açısal bir tankı takip ediyor. Hafif kullanım ve sınıfının en iyi performansı ile şık ve kötü görünümlüdür; parasına göre oldukça iyi bir bisiklet.
Özellikler | |
Engine size | 375cc |
---|---|
Motor tipi | Sıvı soğutmalı, 4v, tek |
Çerçeve tipi | Boru şeklindeki çelik kafes |
Yakıt Kapasitesi | 9,5 litre |
Koltuk yüksekliği | 835 mm |
bisiklet ağırlığı | 148kg |
Ön süspansiyon | 43 mm, WP çatallar ayarlanamaz |
Arka süspansiyon | Tek WP arka şok, ayarlanabilir yay ön yükü |
Ön fren | ByBre dört pistonlu radyal kaliperli 1 x 320 mm diskler |
Arka fren | Tek pistonlu kaliperli 230 mm tek disk |
Ön lastik boyutu | 110/70 x 17 |
Arka lastik ebadı | 150/60 x 17 |
Mpg, maliyetler ve sigorta | |
Ortalama yakıt tüketimi | – |
---|---|
Yıllık yol vergisi | £45 |
Yıllık hizmet maliyeti | £120 |
Yeni fiyat | £5,049 |
Kullanılmış fiyat | £3,500 – £4,500 |
sigorta grubu | – |
garanti süresi | 2 yıl |
En yüksek hız ve performans | |
en yüksek güç | 42 beygir |
---|---|
maksimum tork | 27,3 ft-lb |
En yüksek hız | 100 mil/saat |
1/4 mil hızlanma | – |
Tank aralığı | – |
Honda CRF300L
Özellikler:
- Ağırlık, sürüşe hazır – 142kg
- Koltuk Yüksekliği – 880mm
- Motor – 286cc
- Maksimum Güç – 26.9 beygir gücü
- Maksimum Tork – 26.6Nm
Özellikler | |
Motor boyutu | 286cc |
---|---|
Motor tipi | Sıvı soğutmalı DOHC tek |
Çerçeve tipi | Çelik yarı çift beşik |
Yakıt Kapasitesi | 12,8 litre |
Koltuk yüksekliği | 885mm |
bisiklet ağırlığı | 153kg |
Ön süspansiyon | 43 mm USD çatallar. ayarlanamaz |
Arka süspansiyon | Mono şok, ön yük ayarlanabilir |
Ön fren | 296 mm disk, iki pistonlu kaliperli. ABS |
Arka fren | 220 mm disk, tek piston kaliperli. ABS |
Ön lastik boyutu | 80/100 x 21 |
Arka lastik ebadı | 120/80×18 |
Mpg, maliyetler ve sigorta | |
Ortalama yakıt tüketimi | – |
---|---|
Yıllık yol vergisi | 45 £ |
Yıllık hizmet maliyeti | 120 £ |
Yeni fiyat | £6.039 |
Kullanılmış fiyat | – |
sigorta grubu | – |
garanti süresi | İki yıl |
En yüksek hız ve performans | |
en yüksek güç | 27 beygir |
---|---|
maksimum tork | 26,6 ft-lb |
En yüksek hız | – |
1/4 mil hızlanma | – |
Tank aralığı | – |
CRF250’nin büyük bir hayranıyım, bu nedenle CRF300L’nin duyularıma hitap etmesi tek mantıklı. Hem arazi hem de arazi için tasarlanan bu Honda gerçekten her şeyi yapabilen bir motosiklet. Tek silindir, yollara ayak uydurmak için yeterli güce ve yeşil yollardayken çamurlu geçişlerden geçmek için eşit derecede yeterli homurtuya sahiptir. Bol yerden yükseklik, çamurla uğraşırken sizi beladan uzak tutacaktır ve dar yakıt deposu ve sele, bisikletin sizi trafikte veya ormanda mutlak kolaylıkla filtrelemesini sağlayabileceği anlamına gelir.
Artık off-road yerinize sürebileceğiniz, çamura bulanabileceğiniz ve eve dönmeden önce eğlenebileceğiniz bir bisiklete sahip olabilirsiniz. Yeni model için, ön panele bir vites gösterge ışığı dahil edilmiştir; bu, özellikle yeni biniciler için, özellikle de işleri yoldan çıkarmak istiyorlarsa, yararlıdır. Daha çift amaçlı bir makine istiyorsanız, ‘L’ modelinin daha sade olduğu CRF300 Rally alternatif seçenektir. Rally, farklı kaporta, ön cam ve farlarla birlikte gelir ve bu da onu yolda daha uzun sürüşler için daha uygun hale getirir.
Hafif Motosiklete Ne Denir?
MOPED; düşük güçlü bir benzinli motor tarafından pedal çevrilebilen veya sürülebilen bir motosiklet.
En İyi 250cc Hafif Kır Motsikleti Hangisidir
GasGas MC 250F , 250cc motokros sınıfının en yeni ve en hafif üyesidir. Bu tamamen yeni motosiklet, her iki kamptan da pek çok tercih edilen özelliğe sahip olduğundan, KTM ve Husqvarna’nın bir karışımı olarak kabul edilebilir.
En Hafif 125cc Motosiklet Hangisidir
Aprilia SX50 – 99kg Aprilia’nın 125cc RS4’ü tüm A1 sporcuları arasında en çok arzu edilenler arasındayken, şu anda Birleşik Krallık’taki tek 50cc modeli olmasına rağmen, en son 2014’te güncellenen en son supermoto tarzı SX 50, sadece 99kg ile en hafifi sınıfında bisiklet, aynı zamanda kesinlikle en iyilerinden biri.
En Hafif Spor Motosikleti Superbike Nedir?
Yamaha MT-07 – 179kg. Ducati 1199 Superleggera – 177kg. Yamaha SR400 – 174kg. Kawasaki Ninja 300 – 172kg. KTM Duke 690 – 160kg. KTM RC390 – 155kg. KTM 690 SMC-R – 150kg. KTM Duke 390 – 147kg.
Hafif Motosikletlerin Ağırlığı Nedir
Ortalama bir motosiklet ağırlığının yaklaşık 400 pound (181 kg) olmasını bekleyebilirsiniz. Çoğu hafif motosiklet römorku da yaklaşık 300 pound (136 kg) ağırlığındadır . Römorkla ortalama motosiklet ağırlığı yaklaşık 700 pound (318 kg). Ek olarak, yakıtın ağırlığı, galon gaz başına yaklaşık 6,3 (2,9 kg) pound’dur.
- En İyi 125cc Motosiklet & Scooter Hangisidir?
- En iyi 250cc Motosikletler Nedir?
- Vespa Scooter Fiyat ve Satın Alma Rehberi
- Motosiklet Şase Numarası Nerede Yazar?
- Motosikletler için En İyi GoPro’lar 2022
- En İyi Motosiklet Lastikleri 2022
- En İyi Motosiklet Botları 2022
- 2022’de En İyi Motosiklet Eldivenleri
- Motosiklet Zırh ve Koruyucu Gerçekleri
- Motosiklet Türleri ve Çeşitleri Nedir?
- En İyi Hafif Motosikletler
- Motosiklet Sigortası İbraz Kategorileri
- Motosiklet Kaskınızın Buğulanmasını Nasıl Önleriz?
- A2 Motosiklet Ehliyeti Nedir ?
- En İyi 15 A2 Motosiklet Türleri