En İyi Hafif Motosikletler

EN iyi Hafif motosikletler, son yıllarda birçok üreticinin 600cc’nin altındaki motosikletler için ürün serilerinde bir boşluk tespit etmesiyle yeniden canlandı. Harley Davidson ve Triumph gibi devlerin bile Asya pazarını ve büyüyen Avrupa trendini hedefleyen 300cc’lik makineler üretmeye çalıştığına dair dedikodular dönüyor.

Daha büyük kardeşlerine kıyasla hafif motosikletleri bu kadar harika yapan şeylere dair birkaç nokta:

  • Kullanımı daha kolay
  • Atik
  • İyi yakıt ekonomisi
  • Daha az pahalı
  • Daha fazla sürüş çeşidine sahip
  • Yeni biniciler için harika. Özellikle 125cc’den yukarı çıkan ancak 600cc veya üstüne atlamaya pek hazır olmayanlar.
En İyi Hafif Motosikletler Pin
En İyi Hafif Motosikletler

Hafif makinelerde performans veya stil olsun, bir şeylerin eksik olduğunu düşündüğünüz için affedilebilir, bir süredir durum buydu. Ancak, yanıldığını kanıtlamak için buradayım. Bu motosikletlerin bazılarından kalite fışkırır ve bir dizilişteki tüm büyük çocuklara karşı kendilerini koruyabilirler, sadece yetenekli değil aynı zamanda çok eğlenceli olduklarını kanıtlayabilirler.

En İyi Hafif Motosikletler

Peugout Speedfight

Özellikler:

  • Ağırlık, sürüşe hazır – 104kg
  • Koltuk Yüksekliği – 800mm
  • Motor – 49.9cc
  • Maksimum Güç – 3.9 beygir gücü
  • Maksimum Tork – 3Nm
Peugout Speedfight Pin
Peugout Speedfight

Hafif sınıfa hükmeden bir scooter var; Peugeot Speedfight’ın fotoğrafı. Speedfight, scooter dünyasına sportif bir eklemedir ve ilk kez 1996 yılında piyasaya sürülmüştür. Peugeot, dünya çapında bu küçük scooterlardan yarım milyon sattı ve talebin yavaşladığına dair bir işaret yok. Genellikle çok daha büyük motosikletlerde görülen Shuricane radyal disk fren ile tasarımda güvenlik ön plandadır. 13 inç jantlar, çevik ve hassas yol tutuşuna yardımcı olurken üstün denge sağlar. Sürmeye hazır olan bisiklet yalnızca 104 kg ağırlığındadır ve bir tam yüz kaskı için koltuk altı saklama alanına sahiptir. Speedfight, tam bir LCD gösterge paneli ve USB şarj noktası gibi 16 yaşındaki bir çocuğu çalıştırmaya yetecek kadar teknoloji ile donatılmıştır. LCD gösterge, çatallara takılı bir akıllı telefon tutucusunun üzerinde bulunur.

Özellikler
Motor boyutu49cc
Motor tipi2 zamanlı tek silindirli
Çerçeve tipiboru şeklindeki çelik
Yakıt Kapasitesi8.1 litre
Koltuk yüksekliği800 mm
bisiklet ağırlığı97kg
Ön süspansiyonTeleskopik çatal, yok
Arka süspansiyonTek şok
Ön fren215 mm disk
Arka fren110 mm davul
Ön lastik boyutu130/60 x 13
Arka lastik ebadı130/70×12
Peugeot Speedfight
Mpg, maliyetler ve sigorta
Ortalama yakıt tüketimi77 mpg
Yıllık yol vergisi21 £
Yıllık hizmet maliyeti
Yeni fiyat£1.899
Kullanılmış fiyat
sigorta grubu1 / 17
garanti süresiİki yıl sınırsız kilometre
Peugeot Speedfight
En yüksek hız ve performans
en yüksek güç4 beygir
maksimum tork1,2 ft-lb
En yüksek hız30 mil/saat
1/4 mil hızlanma
Tank aralığı162 mil
Peugeot Speedfight

Aprilia SX50

Özellikler:

  • Ağırlık, sürüşe hazır – 99kg
  • Koltuk Yüksekliği – 860mm
  • Motor – 50cc
  • Maksimum Güç – 2,4 beygir gücü
  • Maksimum Tork – 3.2Nm
Aprilia SX50 Pin
Aprilia SX50

Dişli bir 50cc bisiklet arıyorsanız, kazanan olarak öne çıkan tek kişi Aprilia SX50. SX50 tasarımı, doğrudan Aprilia’nın arazi yarışındaki başarısından geliyor. 860 mm’lik uzun sele yüksekliği, bazı yeni biniciler için rahat hissetmek ve her iki tarafı da düz ayak basamamak açısından ulaşamayacağı anlamına gelir. Bununla birlikte, 99 kg’lık ağırlığıyla, motosiklet çok kolay yönetilebilir ve kullanımı kolay olduğundan, ağırlık eksikliği bu korkunun bir kısmını giderir. Kaplamaya entegre far ile şık tasarım, kompakt sele, tamamen yeni dijital gösterge ve düzenli kablolar çekici bir paket oluşturuyor. Dişli SX50 aslında Speedfight scooter’dan daha az güce sahiptir, ancak yeni sürücülerin dişli motosikletlerin nasıl çalıştığını öğrenmesini sağlamak ve daha büyük bisikletler için biraz alıştırma yapmak için harika bir yoldur. Bence bir scooter’dan biraz daha havalı.

Özellikler
Engine size50cc
Motor tipiİki zamanlı, sıvı soğutmalı tek silindir. Dell’Orto 14 mm karbüratör
Çerçeve tipiAlüminyum ikiz kiriş
Yakıt Kapasitesi7 litre
Koltuk yüksekliği830mm
bisiklet ağırlığı125kg
Ön süspansiyonUSD çatalları
Arka süspansiyonTek Şok
Ön frenÇift pistonlu kaliperli 300 mm disk
Arka frenÇift pistonlu kaliperli 180 mm arka disk
Ön lastik boyutu110/80 17
Arka lastik ebadı130/70 17
Aprilia SX50
Mpg, maliyetler ve sigorta
Ortalama yakıt tüketimi
Yıllık yol vergisi£21
Yıllık hizmet maliyeti
Yeni fiyat
Kullanılmış fiyat
sigorta grubu2 / 17
garanti süresi
Aprilia SX50
En yüksek hız ve performans
en yüksek güç8 beygir
maksimum tork4,7 ft-lb
En yüksek hız60 mil/saat
1/4 mil hızlanma
Tank aralığı
Aprilia SX50

Mutt Mongrel

Özellikler:

  • Ağırlık, sürüşe hazır – 140kg
  • Koltuk Yüksekliği – 780mm
  • Motor -125cc
  • Maksimum Güç – 12 beygir gücü
  • Maksimum Tork – 10Nm
Mutt Mongrel Pin
Mutt Mongrel

125cc motosikletler söz konusu olduğunda tamamen önyargılıyım. 2 yıl boyunca bir Mutt S-54’üm vardı ve yarın bir tane daha olacaktı. Bu nedenle, Mutt Mongrel sadece en iyi hafif hafif 125 ödülünü kazanmakla kalmaz, aynı zamanda en iyi hafif retro ödülünü de kazanır. Mutt’un ürün yelpazesi son birkaç yılda genişledi ve şimdi 125’lik ve 250’lik aralığında birkaç motosiklet var. Her şey Moğol ile başladı. West Midlands’ın BSA, New Imperial ve Triumph için bir merkez olduğu günlere sade, karartılmış bir geri dönüş.

Evet, bisiklet ağırlıklı olarak Çin’de üretiliyor; lütfen dalga geçmeyi bırak ve beni dinle. Bisiklet daha sonra Birmingham’da bir araya getirilir, daha kaliteli parçalarla yükseltilir ve bayilere satılır. Bir spor motosikleti temsilcisi veya bebek kruvazörü istemeyenler için mükemmel 125’tir. Mutt’un müşterilerinin çoğu, BSA Bantam’larıyla yarıştıkları eski güzel günleri hatırlayan ve bu duyguyu günümüze aşılamak isteyen tam lisanslı beyler. Mutt, tam paket, elle dikilmiş deri koltuklar, mükemmel boya, kalite ve performanstır. Bakımı yapın, o da size diğer herkes kadar iyi bakacaktır.

BMW G310GS

Özellikler:

  • Ağırlık, sürüşe hazır – 175kg
  • Koltuk Yüksekliği – 835mm
  • Motor – 313cc
  • Maksimum Güç – 34 beygir gücü
  • Maksimum Tork – 28Nm

BMW, G310R’yi ve ardından G310GS’yi piyasaya sürdüğünde çok heyecanlandım; O zamanlar BMW’nin 300’ü zorlamasının bir risk olduğunu düşünmüştüm. Beni haksız çıkardılar, doğru fiyatlandırdılar, tam bir binicilik kiti ve bisikleti satın aldığınızda lisansınızı içeren bir paketle pazarladılar ve bugün bisikletler hala güçlü. Bagajında ​​bir sürü ülkeden çıkartma bulunan bir GS sürücüsüyle konuşmadığım sürece, biraz yargılayıcı olduğumu kabul edeceğim. Onlar en büyük macera için, bir Pazar günü kahve dükkanına gitmek için değil. İronik çünkü eski 3 Serisi Beemer’lara olan aşkım yüzünden yargılanıyorum. Her biri kendi başına. G310GS tamamen başka bir hayvandır; erişilebilir, hafif, amaca yönelik ve kullanışlı bir Macera motosikletidir. Onu seviyorum ve bana güven; Gerçekten istemiyordum.

BMW G310GS Pin
BMW G310GS

Urban Jungle için ve maceraların büyük olması gerekmediği fikriyle tasarlandı. Ancak, benim gibiyseniz ve küçük motosikletlerin amaca yönelik küçük bir ADV/tourer’a sahip nihai tur makineleri olduğunu düşünüyorsanız, bu BMW’nin sınırlarını test etmeye çok hevesli olacaksınız. Ride-by-wire, slipper debriyaj, ABS, LED ön ve arka farlar ve ayrıca standart olarak bir bagaj rafı ile baby GS, canınız ne isterse oraya gitmeye hazır. BMW, sizi işe gidip gelmek veya daha uzun tur seçenekleri için donatmak için bisiklet için bir dizi aksesuar sunar. Hindistan’da üretilmesine rağmen, GS’nin her yerinde BMW kalite damgası ve ayrıntılara gösterilen özen vardır.

Özellikler
Engine size313cc
Motor tipiTek silindirli 4V
Çerçeve tipiboru şeklindeki çelik
Yakıt Kapasitesi11 litre
Koltuk yüksekliği835 mm
bisiklet ağırlığı169kg
Ön süspansiyon41mm ayarlanabilir değil
Arka süspansiyonYalnızca ön yükleme için tek ayarlanabilir
Ön fren300 mm diskler, dört pistonlu kaliperler, ABS
Arka fren240 mm disk, çift pistonlu kaliper, ABS
Ön lastik boyutu110/80×19
Arka lastik ebadı150/70X17
BMW, G310R
Mpg, maliyetler ve sigorta
Ortalama yakıt tüketimi85 mpg
Yıllık yol vergisi£45
Yıllık hizmet maliyeti£250
Yeni fiyat£5,435
Kullanılmış fiyat£3,800 – £5,400
sigorta grubu
garanti süresi2 yıl
BMW, G310R
En yüksek hız ve performans
en yüksek güç34 beygir
maksimum tork20,7 ft-lb
En yüksek hız105 mil/saat
1/4 mil hızlanma
Tank aralığı205 mil
BMW, G310R

Yamaha MT-03

Özellikler:

  • Ağırlık, sürüşe hazır – 168kg
  • Koltuk Yüksekliği – 780mm
  • Motor – 321cc
  • Maksimum Güç – 37 beygir gücü
  • Maksimum Tork – 29.6Nm
Yamaha MT-03 Pin
Yamaha MT-03
Özellikler
Motor boyutu321cc
Motor tipiÇift silindirli sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, DOHC, 4 valf
Çerçeve tipiElmas
Yakıt Kapasitesi14 litre
Koltuk yüksekliği780mm
bisiklet ağırlığı168kg
Ön süspansiyonTeleskopik çatallar, 41 mm iç boru
Arka süspansiyonsalıncak
Ön frenHidrolik tek disk, 298 mm
Arka frenHidrolik tek disk, 220mm
Ön lastik boyutu110/70-17
Arka lastik ebadı140/70-17
Yamaha MT-03
Mpg, maliyetler ve sigorta
Ortalama yakıt tüketimi
Yıllık yol vergisi45 £
Yıllık hizmet maliyeti140 £
Yeni fiyat
Kullanılmış fiyat3.400 £ – 4.000 £
sigorta grubu
garanti süresiİki yıl
Yamaha MT-03
En yüksek hız ve performans
en yüksek güç41 beygir
maksimum tork21,8 ft-lb
En yüksek hız
1/4 mil hızlanma
Tank aralığı
Yamaha MT-03

Yamaha, birkaç yıl önce MT serisini piyasaya sürdüğünde, yollarda bir tane görmeyeceğim bir gün yoktu. MT-07 Hyper-Naked, torklu bir holigan makinesi olan dünyayı kasıp kavurdu. Bu nedenle Yamaha’nın MT stilini MT-03 dahil olmak üzere tüm farklı kapasitelerde kullanıma sunması sürpriz olmadı. Bilmediğiniz sürece, farklı bisikletleri birbirinden ayırmak zor, çünkü hiçbirinde sinirli ‘Japonya’nın karanlık tarafı’ stilini korumak için hiçbir masraftan kaçınılmamış. MT-03 bir istisna değildir; agresif silüeti, çift gözlü farları, ters çatalları ve geniş deposuyla dikkat çeken bir motosiklet. Ergonomik bir sürüş pozisyonu ile birleştirilmiş ileri doğru gövde tasarımı, sürücüyü rahat ve tam komutta tutar.LED ışıklar, LCD gösterge paneli, ABS, MT-03’ün büyük kalite, küçük paket hissine katkıda bulunan tüm özelliklerdir. Yamaha, “MT-03, büyük motosiklet durumunu hafif çok yönlülükle birleştiriyor” diyor.

KTM RC 390

Özellikler:

  • Ağırlık, sürüşe hazır – 165kg
  • Koltuk Yüksekliği – 820mm
  • Motor – 373cc
  • Maksimum Güç – 44 beygir gücü
  • Maksimum Tork – 35Nm

Aralarında Yamaha R3 ve Kawasaki Ninja 400’ün de bulunduğu birkaç hafif spor motosikleti bile var. Kawasaki, Ninja’yı 2021 için Euro 5 standartlarını karşılayacak şekilde geliştirmeye çalışırken, kategorinin galibi KTM’ye gitmek zorunda kaldı. RC390, bir binicinin ihtiyaç duyacağı her şeye ve ihtiyaç duymayacağı hiçbir şeye sahip, saf bir spor motosiklettir. A2 ehliyetine sahip biniciler için mevcut en sportif seçenektir. Motor hafif ve kompakttır, yolda kullanım için bolca musluğa sahiptir ve onu bir piste götürmek isterseniz bir yumruk paketi sunar.

KTM RC 390 Pin
KTM RC 390

Ergonomik olarak bisiklet, olağanüstü yol tutuşu için üretilmiştir; Klipsli çubuklar, sürücüyü bir supersport pozisyonunda oturmaya çeker ve virajları bir esinti haline getirir. Sportif kaporta ve kompakt arka kısım ile aerodinamik, trafiği keserken veya virajlarda dönerken düşünülmüştür, KTM’nin tüm yapısı güven verir. Çok eğlenmek için 1000 cc’ye ihtiyacınız olmadığı doğrudur.

Meteor 350

Özellikler:

  • Ağırlık, sürüşe hazır – 191kg
  • Koltuk Yüksekliği – 765mm
  • Motor – 349cc
  • Maksimum Güç – 20,2 beygir gücü
  • Maksimum Tork – 27Nm
Meteor 350 Pin
Meteor 350
Özellikler
Motor boyutu349cc
Motor tipiDört zamanlı, hava/yağ soğutmalı SOHC tek
Çerçeve tipiPreslenmiş çelik omurga
Yakıt Kapasitesi15 litre
Koltuk yüksekliği765 mm
bisiklet ağırlığı191kg
Ön süspansiyon41 mm teleskopik çatal, ayarlanamayan
Arka süspansiyonİkiz şoklar, 6 yönlü ön yükleme ayarlanabilir
Ön fren300 mm disk, Bybre çift pistonlu kaliper, ABS
Arka fren270 mm disk, tek pistonlu kaliper. ABS
Ön lastik boyutu100/90×19
Arka lastik ebadı140/70×17
Meteor 350
Mpg, maliyetler ve sigorta
Ortalama yakıt tüketimi
Yıllık yol vergisi45 £
Yıllık hizmet maliyeti£210
Yeni fiyat3,749 £
Kullanılmış fiyat3.500 £
sigorta grubu
garanti süresiÜç yıl
Meteor 350
En yüksek hız ve performans
en yüksek güç20 beygir
maksimum tork20 ft-lb
En yüksek hız71 mil
1/4 mil hızlanma
Tank aralığı
Meteor 350

Meteor 350’nin duyurusunu duyduğumda büyük bir heyecanla piyasaya çıkmasını bekledim. Sadece Royal Enfield’ın sanatçılar için kendi tasarımlarını yapmaları için bir yarışma düzenlemesiyle arttı – ne yazık ki bu Hindistan ile sınırlıydı, bu yüzden kalemlerimi kaldırdım. En iyi hafif kruvazör olarak Honda Rebel 500’e zorlu bir rekabet sunmaya hazır, güçlü bir tek silindirli motor. Geleneksel siyah ve iki tonlu boya şemalarından 8 renk seçeneği olan Meteor, her zevke uygun seçeneklere sahiptir. ABS ve LED ışıkların yanı sıra, motosiklet teknolojiden arındırılmış, geleneksel bir cruiser havasını sadece binip bir gezintiye çıkmayı tercih ediyor.

Düşük sele yüksekliği, motosikletin düşük hızlarda manevra yapmasını son derece kolaylaştırır ve yeni biniciler için iki ayağını da yere koyamama korkusu olmaz. Meteor çok fazla güç üretmiyor, ancak bisikletin amacı bu değil. Seyir için inşa edilmiştir. Tüm gün boyunca mutlu bir şekilde ilerleyecek ve sürücü bunu optimum nötr sürüş pozisyonu ve ön cam ile konfor içinde yapacak ve rüzgarla mücadeleden kaynaklanan yorgunluğu azaltacaktır. Ortalama talep edilen 101mpg ve 15 litrelik bir yakıt deposu ile Meteor, çok, çok mil boyunca koşmaya hazır; muhtemelen bisikletten önce yorulacaksınız.

Husqvarna Vitpilen 401

Özellikler:

  1. Ağırlık, sürüşe hazır – 162kg
  2. Koltuk Yüksekliği – 835mm
  3. Motor – 373cc
  4. Maksimum Güç – 44 beygir gücü
  5. Maksimum Tork – 37Nm

Vitpilen’e güç sağlayan motor, KTM Duke 390 (ve RC390) ile paylaşılıyor ve bu nedenle hafif ve kompakt, 401’in modern tasarımına sadık kalmasına izin veriyor. ByBre hidrolik disk frenleri, bol miktarda durdurma gücü için ön ve arka kısımları süsler ve bu, bisikletin bol miktarda güç paketlemesi durumunda faydalıdır. Stil ilerici ve biraz fütüristtir; Yolda başka bir şeyle karıştırılmayacak, orası kesin. Mono-amortisör ve koltuk, üstyapıya akan uzun, gerilmiş, açısal bir tankı takip ediyor. Hafif kullanım ve sınıfının en iyi performansı ile şık ve kötü görünümlüdür; parasına göre oldukça iyi bir bisiklet.

Husqvarna Vitpilen 401 Pin
Husqvarna Vitpilen 401
Özellikler
Engine size375cc
Motor tipiSıvı soğutmalı, 4v, tek
Çerçeve tipiBoru şeklindeki çelik kafes
Yakıt Kapasitesi9,5 litre
Koltuk yüksekliği835 mm
bisiklet ağırlığı148kg
Ön süspansiyon43 mm, WP çatallar ayarlanamaz
Arka süspansiyonTek WP arka şok, ayarlanabilir yay ön yükü
Ön frenByBre dört pistonlu radyal kaliperli 1 x 320 mm diskler
Arka frenTek pistonlu kaliperli 230 mm tek disk
Ön lastik boyutu110/70 x 17
Arka lastik ebadı150/60 x 17
Husqvarna Vitpilen 401
Mpg, maliyetler ve sigorta
Ortalama yakıt tüketimi
Yıllık yol vergisi£45
Yıllık hizmet maliyeti£120
Yeni fiyat£5,049
Kullanılmış fiyat£3,500 – £4,500
sigorta grubu
garanti süresi2 yıl
Husqvarna Vitpilen 401
En yüksek hız ve performans
en yüksek güç42 beygir
maksimum tork27,3 ft-lb
En yüksek hız100 mil/saat
1/4 mil hızlanma
Tank aralığı
Husqvarna Vitpilen 401

Honda CRF300L

Özellikler:

  • Ağırlık, sürüşe hazır – 142kg
  • Koltuk Yüksekliği – 880mm
  • Motor – 286cc
  • Maksimum Güç – 26.9 beygir gücü
  • Maksimum Tork – 26.6Nm
Honda CRF300L Pin
Honda CRF300L
Özellikler
Motor boyutu286cc
Motor tipiSıvı soğutmalı DOHC tek
Çerçeve tipiÇelik yarı çift beşik
Yakıt Kapasitesi12,8 litre
Koltuk yüksekliği885mm
bisiklet ağırlığı153kg
Ön süspansiyon43 mm USD çatallar. ayarlanamaz
Arka süspansiyonMono şok, ön yük ayarlanabilir
Ön fren296 mm disk, iki pistonlu kaliperli. ABS
Arka fren220 mm disk, tek piston kaliperli. ABS
Ön lastik boyutu80/100 x 21
Arka lastik ebadı120/80×18
Honda CRF300L
Mpg, maliyetler ve sigorta
Ortalama yakıt tüketimi
Yıllık yol vergisi45 £
Yıllık hizmet maliyeti120 £
Yeni fiyat£6.039
Kullanılmış fiyat
sigorta grubu
garanti süresiİki yıl
Honda CRF300L
En yüksek hız ve performans
en yüksek güç27 beygir
maksimum tork26,6 ft-lb
En yüksek hız
1/4 mil hızlanma
Tank aralığı
Honda CRF300L

CRF250’nin büyük bir hayranıyım, bu nedenle CRF300L’nin duyularıma hitap etmesi tek mantıklı. Hem arazi hem de arazi için tasarlanan bu Honda gerçekten her şeyi yapabilen bir motosiklet. Tek silindir, yollara ayak uydurmak için yeterli güce ve yeşil yollardayken çamurlu geçişlerden geçmek için eşit derecede yeterli homurtuya sahiptir. Bol yerden yükseklik, çamurla uğraşırken sizi beladan uzak tutacaktır ve dar yakıt deposu ve sele, bisikletin sizi trafikte veya ormanda mutlak kolaylıkla filtrelemesini sağlayabileceği anlamına gelir.

Artık off-road yerinize sürebileceğiniz, çamura bulanabileceğiniz ve eve dönmeden önce eğlenebileceğiniz bir bisiklete sahip olabilirsiniz. Yeni model için, ön panele bir vites gösterge ışığı dahil edilmiştir; bu, özellikle yeni biniciler için, özellikle de işleri yoldan çıkarmak istiyorlarsa, yararlıdır. Daha çift amaçlı bir makine istiyorsanız, ‘L’ modelinin daha sade olduğu CRF300 Rally alternatif seçenektir. Rally, farklı kaporta, ön cam ve farlarla birlikte gelir ve bu da onu yolda daha uzun sürüşler için daha uygun hale getirir.

Hafif Motosiklete Ne Denir?

MOPED; düşük güçlü bir benzinli motor tarafından pedal çevrilebilen veya sürülebilen bir motosiklet.

En İyi 250cc Hafif Kır Motsikleti Hangisidir

GasGas MC 250F , 250cc motokros sınıfının en yeni ve en hafif üyesidir.  Bu tamamen yeni motosiklet, her iki kamptan da pek çok tercih edilen özelliğe sahip olduğundan, KTM ve Husqvarna’nın bir karışımı olarak kabul edilebilir.

En Hafif 125cc Motosiklet Hangisidir

Aprilia SX50 – 99kg Aprilia’nın 125cc RS4’ü tüm A1 sporcuları arasında en çok arzu edilenler arasındayken, şu anda Birleşik Krallık’taki tek 50cc modeli olmasına rağmen, en son 2014’te güncellenen en son supermoto tarzı SX 50, sadece 99kg ile en hafifi sınıfında bisiklet, aynı zamanda kesinlikle en iyilerinden biri.

En Hafif Spor Motosikleti Superbike Nedir?

Yamaha MT-07 – 179kg. Ducati 1199 Superleggera – 177kg. Yamaha SR400 – 174kg. Kawasaki Ninja 300 – 172kg. KTM Duke 690 – 160kg. KTM RC390 – 155kg. KTM 690 SMC-R – 150kg. KTM Duke 390 – 147kg.

Hafif Motosikletlerin Ağırlığı Nedir

Ortalama bir motosiklet ağırlığının yaklaşık 400 pound (181 kg) olmasını bekleyebilirsiniz. Çoğu hafif motosiklet römorku da yaklaşık 300 pound (136 kg) ağırlığındadır . Römorkla ortalama motosiklet ağırlığı yaklaşık 700 pound (318 kg). Ek olarak, yakıtın ağırlığı, galon gaz başına yaklaşık 6,3 (2,9 kg) pound’dur.

Motosiklet Klavuzu

Yorum yapın

2