Pek çok motosiklet sürücüsü, çok güçlü olmadan eğlenceli olacak bir şeye başlamak istiyor. Bazı motosiklet kullanıcıları çok küçük, hafif veya daha yüksek deplasmanlı motosikletler için deneyimsizken, diğerleri yakıt verimliliğini veya yalnızca daha küçük hacimli motosikletlerin sağlayabileceği belirli kullanım durumlarını takdir ediyor.
250-300cc Motosikletler
Durum ne olursa olsun, 250cc motosikletlerin gücüne bakmak istiyorsanız birçok seçenek var. Bu listede, yeni başlayanların öğrenmekte zorluk çekmeyeceği her 250cc motosiklet stili için en az bir model belirleyeceğim.
NOT: Artık piyasada çok fazla saf 250cc motosiklet olmadığını belirtmem gerekiyor. Bazı arazi motosikletleri, ikili sporlar ve macera motosikletleri hala tam olarak 250 cc motorlarla geliyor – ancak daha geniş bir stil yelpazesini kapsamak için, bu makalenin amaçları için 299 cc’ye kadar olan her şeyi geçerli olarak değerlendirdim.
Honda CBR
Heyecanlarını sokağa atmak ve pistte bazı virajlar almak isteyenler için 2021 Honda CBR300R, supersport motosikletlere harika bir giriş niteliğinde. 286cc sıvı soğutmalı bir single kullanan bu bisikletin mevcut en son versiyonu, saygın bir 31 HP ve 20 lb-ft tork üretir.
Motor Gücü | 998cc Dört silindirli |
Beygir | 183 beygir gücü |
Bore | 76mm x 55mm |
Sıkıştırma Oranı | 13:1 |
Yakıt Türü | Programlanmış Çift Aşamalı Yakıt Enjeksiyonu (PGM-DSFI), 12 delikli enjektörler |
Marş | Elektrik |
Vites | Altı Vites |
Ön Süspansiyon | Ön yük, sıkıştırma ve geri tepme ayarlı 43 mm Büyük Pistonlu |
Arka Süspansiyon | Tek şok; 5.2 inç seyahat |
Lastikler Ön/Arka | 190/50-17 |
CBR300R, çok daha güçlü olan kuzeni CBR1000RR’den pek çok stil ödünç alıyor; farlar, kaporta, kaportalar ve motosikletin önüne doğru dalış yapan agresif tank şekli kolayca tanınabilir. Klipsli gidon yükseltildi, ancak bu, onu yoldayken içine sokabileceğiniz konforlu bir sokak bisikleti haline getiriyor. Sürücüyü standart sürüş pozisyonuna tam olarak yükseltmeyerek, sadece bir süper spor gibi gıcırdıyor.
- Sürücü Yardımı Modları
- Terlik Debriyaj
- Elektronik Direksiyon Amortisörü
- Motor: 998cc Dört silindirli
- Güç: 183 BHP
- Islak Ağırlık: 428 lbs (194 kg)
- Koltuk Yüksekliği: En alt noktada 820 mm (32,3 inç)
Yamaha YZF-43
2022 Yamaha YZF-R3’ten bahsetmeden başlangıç seviyesindeki supersport motosikletlerinden bahsedemezsiniz . Bu listeyi (22cc’lik küçük bir yer değiştirme ile) zar zor kaçırıyor, 50 HP’yi kesinlikle çığlık atan 321cc sıralı ikiz ile.
Motor Tipi | 321cc sıvı soğutmalı, sıralı çift silindirli |
Bore x Stroke | 68,0 mm x 44,1 mm |
Vites | 6 vitesli; çoklu ıslak debriyaj |
Hem World SBK’da hem de MotoGP’de yarışan Yamaha Yarış Takımı ile birlikte yoğun bir şekilde geliştirilen bu, hem yol hem de pist için hafif, hızlı ve yetkin bir motosiklet ve aynı zamanda yarışa yeni başlayan bir pist sürücüsü için şiddetle tavsiye edilen bir motosiklettir. atlarını sokakta sürmek için. Neden R3’ü öneriyorum? Dört ana neden: yönetilebilir güç, stabilite ve viraj alma kolaylığı, tüm şekil ve boyutlar için rahat oturma pozisyonu ve “sadece kullanılmış bir motosiket mi almalıyım?” sorusunu ortaya çıkaran bir fiyat etiketi. kesinlikle modası geçmiş.
- Dünyanın En İyi Motosikleti
- Apachi Motosiklet Fiyatı
- Aprilia Motosiklet Fiyatı
- Mondial Motosiklet
- Motosiklet Modelleri
- Motosiklet Kredi
- Motosiklet Garajı
- Acun Ilıcalı Motosiklet Kazası
- Rüyada Motosiklet Sürmek
Yamaha YZRF-3 Artıları | Yamaha YZRF-3 eksileri |
Süper Spor Stili Bütün gün binmek için rahat Kontrolü kolay Hafif Çok Yönlü Boyutlandırma, çok çeşitli yükseklik ve ağırlıklara uyar | Önceden programlanmış sürüş modu yok Ayarlanamayan ön çatallar 298 mm ön disk |
Suzuki GSX250R
2021 Suzuki GSX250R (hala bu güncellemeden itibaren mevcut olan en son sürüm) bir supersport motosikleti gibi görünüyor, kokuyor ve hatta hissediyor. Tek büyük fark, klipsli gidonların ön tarafta çok yüksek olması ve deponun daha kısa olması, biniciyi sürüşün büyük çoğunluğu için standart bir oturma pozisyonuna itmesidir.
Bunun dışında, GSX250R, 25 HP ve 17 lb-ft torku iten 248cc paralel ikiz motora sahip yetkin bir spor bisikletidir. Tekli yerine paralel ikiz olmak, GSX250R’nin egzozdan o klasik zonklama sesini çıkarması anlamına gelir , bu da kulakları mutlu bir şekilde çınlatır. Hafiftir ve virajları iyidir ve ciddi bir eğlence için pistte kolayca alınabilir.
Yamaha V-STAR 250
Bir kruvazör gibi görünebilir ve ona kruvazör dediğin için seni suçlamam. Ancak Yamaha V-STAR250, onu bir spor mirası motosikleti olarak nitelendiriyor ve 2022 V-Star 250’ye onu harika bir geri dönüş motosikleti yapan birçok küçük ayrıntı koyuyor.
Motor tipi1 | 15 inç küp (249cc) hava soğutmalı |
Bore x Stroke | 49,0 mm x 66,0 mm |
Sıkıştırma oranı | 10.0:1 |
Bu motosiklet yaygın olarak harika bir başlangıç bisikleti olarak kabul edilir. Yolda son derece yetkindir ve hafif ağırlığı nedeniyle sürücüye bol miktarda geri bildirim ve mükemmel yol tutuşu sağlar. Küçük 249cc 60º hava soğutmalı v-twin hala küçük bir Mikuni BDS26 karbüratör kullandığından, V-Star 250, v-twin’lere binmek isteyenler için de mükemmel bir başlangıç motosikletidir ve ona sadece v-twin’lerin sahip olduğu klasik gürlemeyi verir.
Honda Asi 300
Honda Rebel 300 , tasarımındaki en erken noktalardan itibaren yeni sürücü pazarını hedef almıştır. Motosikletle gezinmeyi erişilebilir hissettirmek ve korkutucu olmamak içindir. 286 cc’lik bir single ile güçlendirilmiş, 25 HP ve 20 lb-ft tork üretir ve aynı zamanda size inanılmaz bir menzil sağlayan mutlak bir gaz siperidir.
Terlik/Yardımcı Debriyaj | Sıvı soğutmalı 286cc |
286cc Tek silindirli | Güç: 27 BHP |
27,2 inç (690 mm) | 364 libre (165 kg) |
En iyiler kategorimizde ki diğer yazıları da incelemek isteyebilirsiniz:
- En iyi 300cc Motosikletler
- En İyi Başlangıç Motosikletleri
- En iyi 50cc Scooter
- En iyi motosiklet markaları
- En iyi 125cc Motosikletler
- En iyi 250cc Motosikletler
- En İyi Kurye Motosikleti
- En İyi Motosiklet Kaskları
- En İyi Motosiklet Eldivenleri
Kabul edeceğim, Honda, yeni sürücüleri kruvazörlerle nazikçe tanıştırmak için mükemmel bir motosiklet yarattı. Rebel 300’ü gerçekten seviyorsanız, birkaç sezondur kullanıyorsanız ve daha büyük hacimli bir motora geçmek istiyorsanız, Rebel 500 tamamen aynı motosiklettir ancak gücü neredeyse iki katına çıkar.
- Motor 286cc sıvı soğutmalı tek silindirli dört zamanlı
- Güç 27 Sağlık ve Güvenlik
- Bore x Stroke 76mm x 63mm
- Sıkıştırma oranı 10.7:1
- Yakıt sistemi PGM-FI
- marş Elektrik
- Valf Treni DOHC; silindir başına 4 valf
Honda CRF300L
Honda’nın 2020 Dakar Rallisi’ndeki açık galibiyetleri de dahil olmak üzere dayanıklılık rallileriyle yıllar boyunca elde ettiği başarı göz önüne alındığında, CRF300L Rally’nin bu liste için önerilen kir odaklı macera motosikleti olması şaşırtıcı değil. Cesur bir 286cc sıvı soğutmalı dört zamanlı tekli ile, sizi çoğu tepeye kolaylıkla çıkaracak ve en zorlu parkurların hiçbirini hissetmenize izin vermeden tümsekleri ve çürükleri emecektir.
Koltuk Yüksekliği: 34,6 inç (880 mm) | Güç: 27,3 HP |
Boş Ağırlık: 306 lbs (139 kg) | Tork: 19 lb-ft |
Her iki model için isteğe bağlı ABS | Dijital enstrümantasyon |
Ancak CRF300L Rally’yi başlangıç için en iyi macera bisikleti olarak gerçekten satan şey, hafifliğidir. Bu, daha büyük veya daha ağır macera bisikletlerinde sık görülen bir sorunu önler: caddelerde viraj alırken ağırlığınızı doğru şekilde veremeyecek kadar yüksekte merkezlenmiş olma hissi. CRF300L Rally çeviktir, zorlu işler için üretilmiştir ve odun sobası kadar güvenilirdir. Yeni bir macera sürücüsü daha ne isteyebilir ki?
- Motor 286 cc sıvı soğutmalı tek silindirli dört zamanlı motor
- Güç 27,3 HP
- Bore x Stroke 76mm x 63mm
- Sıkıştırma oranı 10.7:1
- Yakıt sistemi PGM-FI, 38 mm gaz kelebeği gövdesi
- marş Elektrik
- Valf Treni DOHC; dört valf
Kawasaki Versys-X 300
Kawasaki, lafı dolandırmadan, 2022 Versys-X 300’ü bir “şehir maceracısı” olarak görüyor; yani arazi motosikletinden çok sokak bisikleti. Gerçekçi olmak gerekirse, Kawasaki’nin tasarladığı dinamikler sayesinde harika bir başlangıç motosikleti. Yüksek bir ön cam, alçak bir oturma konumu, çerçeve içinde mümkün olduğunca aşağıya asılmış 296cc paralel ikiz motor ve mükemmel bir standart oturma konumu ile sürücü, motosikletin ağırlık merkezine ve viraj dönüş noktasına mümkün olduğunca yakın yerleştirilir.
- Motor Tipi: 296cc, sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, DOHC 8 valfli paralel ikiz
- Beygir gücü: 40 HP
- Tork: 19 lb-ft
- Islak Ağırlık : 386 lbs (175 kg)
- Koltuk Yüksekliği: 32,1 inç (815 mm)
- Ön cam ve ön yüksek kaporta
- Çift bölgeli ABS
- El koruyucularından motor koruyucularına kadar kapsamlı eklenti seçenekleri
40 HP ve 19 lb-ft’lik muslukta tork ile motor, otoyol hızlarında rahatça seyir için yeterince güçlüdür ve hattan minimum çabayla sizi ayağa kaldırıp yola çıkmaya yetecek kadar alçak bir homurtuya sahiptir. Güç dağıtımı aynı zamanda yeni başlayanlar için de uygundur, çünkü bir arızaya doğrusaldır – yalnızca yaklaşık 8.000 RPM’den sonra düşüyor.
Güç | 40 beygir |
Bore x Stroke | 62,0 x 49,0 mm |
Sıkıştırma oranı | 10.6:1 |
Yakıt sistemi | 32 mm gaz kelebeği gövdeli DFI® (2) |
marş | Elektrik |
- 10 Motosiklet Hırsızlığı Korunma Cihazı
- 2. El Motosiklet Almanın Faydaları
- 2022 KTM RC390 İncelemesi
- 6 Kolay Adımda Motosiklet Nasıl Sürülür?
- A101 Motosiklet
- A2 Motosiklet Ehliyeti Fiyatı Ne Kadar?
- Acun Ilıcalı Motosiklet Kazası
- Apachi Motosiklet Fiyatı
- Aprilia Motosiklet Fiyatı
Kawasaki KLX300
2022 Kawasaki KLX30 , Kawasaki’nin KLX serisi motosikletlerinin en yeni yinelemesidir. Yeni başlayanlar için harika yapan şey, gerçek arazi kabiliyetini hafiflik, uygun güç ve kesinlikle mükemmel geri bildirimle birleştirmesidir.
Motor | 292cc, sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, DOHC 4 valfli tek |
Bore x Stroke | 78,0 x 61,2 mm |
Sıkıştırma oranı | 11.1:1 |
Yakıt sistemi | Yakıt enjeksiyonu: ø34 mm x 1 |
Ateşleme | Dijital |
Başlangıç | Elektrik |
Yağlama | Zorla yağlama, ıslak karter |
292 cc’lik bir tek motorla güçlendirilmiştir, 33 HP ve 21 lb-ft tork üretir, bu nedenle sokakta çok yeteneklidir (otoyolu idare edebilecek bir bisiklet olmasa da). Ancak, gitmeniz gereken yere ulaşmak için otoyollardan kaçınabileceğiniz daha küçük bir şehirde yaşıyorsanız ve hafta sonları toprak yolları bombalamak istiyorsanız, Kawasaki’de sizin için bir başlangıç motosikleti var.
Honda GROM
2022 Honda GROM ve bunu özgürce kabul ediyorum, aptal küçük bir bisiklet. Transformers çizgi filminden fırlamış gibi. Ancak, bu aynı zamanda temyizinin bir parçası. Dünyanın ciddiyetinden sıyrılan ve komik, eğlenceli küçük bir makinede dolaşmanıza izin veren bir bisiklet.
Motor | 123.9cc hava soğutmalı tek silindirli dört zamanlı |
Güç | 9,7 HP |
Bore x Stroke | 50 mm x 63,1 mm |
Sıkıştırma oranı | 10:1 |
Yakıt sistemi | Otomatik zenginleştirme ile PGM-FI |
marş | Elektrik |
Valf Treni | SOHC; silindir başına iki valf |
Ayrıca ana yolların üstesinden gelmek için yeterli güce (sadece 10 HP ve 8 lbs-ft torkta) sahiptir. Yani bir bardak süt için markete uğramanız gerekiyorsa ve büyük bisiklete binmek istemiyorsanız, bu küçük canavar sizi oraya da götürecektir. Bu yeni başlayanlar için uygun motosiklet, bu süreçte sizi öldürmeye çalışmadan eğlenmenizi sağlayacak harika bir küçük koşu aracıdır.
Kawasaki Z125 Pro
GROM rakibinden biraz daha agresif olan 2022 Z125 Pro , Kawasaki’nin “genç sokak dövüşçüsü” dediği şeydir. 125 cc hava soğutmalı bir single ile çalışır, ancak 15 HP ve 7 lb-ft tork verir; bu da onu, bir sokak dövüşçünün neler yapabileceğini güvenle deneyimlerken biraz daha ciddi bir mini isteyen yeni başlayanlar için ideal hale getirir.
Motor | 4 zamanlı, 1 silindirli, SOHC, 2 valfli, hava soğutmalı |
---|---|
Yer değiştirme | 125cc |
Bore x Stroke | 56,0 x 50,6 mm |
Sıkıştırma oranı | 9.8:1 |
Yakıt sistemi | 24 mm gaz kelebeği gövdeli DFI® |
Ateşleme | Elektronik avans ile TCBI |
Bulaşma | 4 vitesli, dönüş vardiyası |
Son sürüş | Mühürlü zincir |
Maksimum tork | 7,1 lb-ft @ 6,000 rpm |
Kawasaki, bu küçük sokak dövüşçünü çok duyarlı ve iletişimsel hale getirdi – her yeni başlayanın öğrenmesi gereken bir şey, böylece motosikletin altlarında ne yaptığını ve yolun nasıl olduğunu hissedebilirler. Bunun da ötesinde, Z125 Pro çok daha büyük bir sokak dövüşçüsü gibi köşeyi dönebilir ve bir Z650 kadar savrulabilir ve çeviktir (ancak maliyetinin çok altında).
250cc Motosikletler Hızlı Mı?
250cc’lik bir motosikletin ortalama hızı yaklaşık 60 ila 70 mil/saattir . Bununla birlikte, çoğu modern 250cc motosiklet çok güçlü olabilir. 250cc’lik harika bir motosiklete iyi bir örnek, 70 ila 80 mil / saat hıza rahatça ulaşabilen ve hatta gerekirse 100 mil / saat’e ulaşabilen Ninja 250’dir. (Bir Ninja 250, yaklaşık 105 mph’lik bir maksimum hıza sahiptir.)
En Ucuz 250cc Motosiklet Hangisi
2014 Honda CRF250L (4,999 $) Menüde her yönüyle heyecan varsa, Honda CRF250L, şehir sokaklarında arazi eğlencesi ve hızlı sürüşler arasında bir denge kuran bir bisiklet olarak bilinir.
250cc Motosiklet Otoyolda Gidilir Mi?
250cc motosikletler otoyolda gidebilir mi? Genellikle 250cc motosikletler otoyolda gidebilir ve çoğu karayolu seyahati ve işe gidiş geliş için nispeten güvenli ve rahat bir şekilde kullanılabilecek kadar hızlıdır. Çoğu 250cc spor bisikletin ortalama hızı yaklaşık 65 mil/saattir.
250cc Motosiklet de Ne Anlama Geliyor?
250cc’lik bir motosiklet, 250 santimetreküplük bir yer değiştirmeye eşittir . Deplasman, motor pistonlarının bir strokta hareket etme miktarıdır, bu nedenle “cc” motosiklet silindirinin hacmini gösterir. Daha fazla yer değiştirme, motorun yakıt-hava karışımı için daha fazla alan anlamına gelir, böylece daha fazla yakıt kullanılabilir.
Araba Ehliyetiyle 250cc Motosiklet Kullanılır Mı?
Evet, A1, A2 veya A kategorisi için tam motosiklet sınavını aldıysanız ve geçtiyseniz VEYA CBT sertifikanız hala geçerlidir . CBT kursunuzu tamamladıktan sonra 2 yıl geçerli olacaktır. Seksenlerin başında bir öğrenci olarak 250cc motosiklet kullanıyordum,
Motosiklet İçin cc Ne Demek?
Bununla birlikte, en küçük ve en büyük biniciler dışında herkes için iyi bir kural, 250 ila 500 cc aralığındaki bir şeyin muhtemelen ilk kez kullananlar için en uygun olduğudur; bu aralığın alt ucu daha düşük ağırlık ve koltuk yüksekliği sunarken, üst uç daha fazla güç ve konfor sunar.
diğer yazılarımız.