Sonunda yasal yaşa ulaştınız ve lisansınızı A1’den A2’ye yükseltmeyi planlıyorsunuz, tebrikler! Hepiniz büyük lige girmeye ve daha büyük bir motosiklet satın almaya hazırsınız. A1 uyumlu motosikletlerde maksimum 125cc’ye ulaşan motorlara zincirle bağlıyken; en iyi A2 motosiklet lisansı ile gökyüzü sizin için sınırdır, ancak çıktının 47 BHP’yi geçmediğinden emin olmanız gerekir. Bu nedenle, ister yeni bir motosiklet, ister kullanılmış bir motosiklet satın almak istiyor olun , bir motosikleti kısa listeye almadan önce ilk olarak lisans türlerini ve ilgili uyumlu motor kapasitelerini anlamamız önemlidir.
A2 Motosiklet Ehliyet Türleri
AM lisans kategorisi, gerçekten gençlerin Avrupa şehirlerinin dar sokaklarında scooter veya moped gibi çok küçük deplasmanlı bir motorlu araçla dolaşabilmeleri için yapılmıştır . Arabalar için Amerika Birleşik Devletleri’ndekine benzer bir teori sınavını geçtikten sonra AM lisansınızı alabilirsiniz. AB üye ülkeleri daha sonra bunun için bir beceri testi dahil etmek isteyip istemediklerine karar verebilirler. Asgari yaş 15’tir ve sadece 50cc’nin altındaki araçlara binebilirsiniz. A1 lisansı, Amerika Birleşik Devletleri MSF’sine benzer şekilde CBT’nizi geçtikten sonra alınır.
125cc ve maksimum 15 beygir gücü ile sınırlı bir A1 motosiklete binebilmeniz için en az 17 yaşında olmanız gerekir en iyi A2 motosiklet ehliyetine geçilirken, tecrübesiz sürücülerin güçlü motosikletlerde neden olduğu bir takım kazalar nedeniyle bu ehliyet gerekliydi. Yasa koyucular, daha güçlü en iyi A2 motosiklet üzerinde bacaklarını sallama şansı bulamadan genç binicileri ayırmak için yeni bir sınıf oluşturmaya karar verdiler. Bu sınıf, motor kapasitesinden bağımsız olarak 46,9 beygir gücü ile sınırlıdır.
Ancak, A2 ehliyeti sahipleri, A2 uyumlu (BHP 47’den az) için kısıtlayıcı kit takılı olduğu sürece daha güçlü motosikletlerin kısıtlı versiyonlarını kullanabilirler. Yine de üreticiler, güçlü ve sağlam en iyi A2 motosiklet uyumlu motosikletler tasarlayarak oldukça iyi bir iş çıkarıyorlar. Bu motosikletler, bir en iyi A2 motosiklet sürücüsünün yasal kısıtlamalarını karşılar ve buna rağmen, herhangi bir büyük kaslı motosiklette hissedebileceğiniz aynı miktarda keyfi sunarlar. Bugünün blog yazısında, herhangi bir kısıtlama kiti yüklemeden yeni başlayanlar için satın alabileceğiniz en iyi A2 motosikletlerinden bazılarını tartışacağız. Hadi başlayalım.
En İyi 15 A2 Ehliyet Motosikletleri
Bir numaralı en iyi A2 motosikletimiz, büyük bir tantana ile piyasaya sürülen ve bugüne kadar inanılmaz derecede iyi satan bir motosiklet olan Royal Enfield Interceptor. Royal Enfield, bir sürü farklı kaplama sunarken, bilinen muhteşem retro stilini koruyor.
Inceptor’daki önemli bir özellik, 46 beygir gücü ve çok sayıda homurtu çıkaran yepyeni 648cc çift silindirli motordur. en iyi A2 motosiklet bol miktarda tork sızdırıyor ve otoyolda kulağa inanılmaz derecede harika geliyor. Bybre frenler, Bosch ABS, Slipper debriyaj ve Pirelli lastikleri gibi birçok kaliteli parça ile donatılmıştır. En iyi A2 motosiklet Bu yepyeni modellerden birini 3 yıllık sınırsız kilometre garantisiyle birlikte yaklaşık 5.799 $ karşılığında alabilirsiniz.
- Dünyanın En İyi Motosikleti
- Apachi Motosiklet Fiyatı
- Aprilia Motosiklet Fiyatı
- Mondial Motosiklet
- Motosiklet Modelleri
- Motosiklet Kredi
- Motosiklet Garajı
- Acun Ilıcalı Motosiklet Kazası
- Rüyada Motosiklet Sürmek
Zontes T310
Zontes T310, harika bir fiyata oldukça iyi bir teknoloji ve şaşırtıcı derecede iyi bir performans sunuyor. 312cc tek silindirli motor, 34 fren beygir gücü üretir ve otoyol hızlarında ve ötesinde konforlu yolculuklar yapar. Debriyaj hoş ve hafif ve maceracı stili bunu gerçekten diğerlerinden ayırıyor.
En yüksek hız ve performans | |
en yüksek güç | 35 beygir |
---|---|
maksimum tork | 22 ft-lb |
En yüksek hız | 93 mil |
1/4 mil hızlanma | – |
Tank aralığı | – |
Mpg, maliyetler ve sigorta | |
Ortalama yakıt tüketimi | – |
---|---|
Yıllık yol vergisi | £45 |
Yıllık hizmet maliyeti | £110 |
Yeni fiyat | £4,499 |
Kullanılmış fiyat | £3,300 |
sigorta grubu | – |
garanti süresi | İki yıl |
Standart olarak Bosch ABS sürücüsü, LCD ekran, USB şarj cihazı, anahtarsız ateşleme ve bazı büyüleyici arkadan aydınlatmalı kontroller aldığınız için araçlar da burada eksik değil; 4.000 dolarlık bir motosiklet için fena değil! 33 inçlik sele yüksekliği ile sürüş pozisyonu rahattır. Oldukça hafif ve yaklaşık 149 kilogram ağırlığında. Yani bir en iyi A2 motosiklet macera en iyi A2 motosiklet arıyorsanız, T310 sizin için oldukça iyi bir seçenek.
Honda CMX500 Asi
Kuşkusuz, kruvazörler en iyi A2 motosiklet kategorisinde biraz nadirdir ancak Honda, biraz rahat sürüşten hoşlanan en iyi A2 motosiklet sürücüleri için harika bir seçenek sunuyor. CBR500R ile aynı 471cc motora sahip ancak farklı bir karakter için yeniden eşlenmiş olan bu isyancıdan 45 fren beygir gücü ve 44,6 NM’lik tork bekleyebilirsiniz.
Mpg, maliyetler ve sigorta | |
Ortalama yakıt tüketimi | 73.4 mpg |
---|---|
Yıllık yol vergisi | 69 £ |
Yıllık hizmet maliyeti | 120 £ |
Yeni fiyat | – |
Kullanılmış fiyat | 4.000 £ – 5.600 £ |
sigorta grubu | 10 / 17 |
garanti süresi | 2 yıl sınırsız |
En yüksek hız ve performans | |
en yüksek güç | 45 beygir |
---|---|
maksimum tork | 33 ft-lb |
En yüksek hız | 100 mil/saat |
1/4 mil hızlanma | – |
Tank aralığı | 160 mil |
Yolda yumuşak ve lineer bir tepkiye sahip, çok rahat ve hafif (190 kilogram). Koltuk yüksekliği sadece 27,16 inç olup, hem yeni başlayanlar hem de dikey olarak zorlanan sürücüler için idealdir. Pro-Link sistemi ile önde 41 mm teleskopik çatal ve arka şok elde edersiniz. Bu nedenle, en iyi A2 motosiklet dostu bir kruvazör arıyorsanız, Honda’nın kurşun geçirmez CMX 500 Rebel’i ile yanlış gidemezsiniz (yaklaşık 5.699 $ MSRP fiyatla).
BMW G310R
BMW, en iyi A2 motosiklet pazarında iyi bir rakip olmaya devam ediyor, ancak bu segmentte bulabileceğiniz en ucuzu. Temel modelin fiyatı 5.045$’dır, yani premium S1000RR’ye benzer bir tarz taşıyan, banliyö dostu bir motosiklet arıyorsanız, bu tam size göre. E n iyi A2 motosiklet size galon başına yaklaşık 100 mil vereceği tahmin edilen G310R, 30,9 inçlik standart bir koltuk yüksekliğiyle birlikte gelir. Ağırlık yaklaşık 158 kilogramdır ve 34 beygir gücü ve 28 NM tork üreten 313cc tek silindirli motordan güç alır. Ayrıca Bybre frenlerini, en iyi A2 motosiklet BMW ABS’yi ve USD Çatallarını ekstra dahil edebilirsiniz.
Mpg, maliyetler ve sigorta | |
Ortalama yakıt tüketimi | 85 mpg |
---|---|
Yıllık yol vergisi | 45 £ |
Yıllık hizmet maliyeti | – |
Yeni fiyat | £4.786 |
Kullanılmış fiyat | 3.500 £ – 4.400 £ |
sigorta grubu | |
garanti süresi | en iyi A2 motosiklet |
En yüksek hız ve performans | |
en yüksek güç | 34 beygir |
---|---|
maksimum tork | 21 ft-lb |
En yüksek hız | 105 mil/saat |
1/4 mil hızlanma | – |
Tank aralığı | 205 mil |
Ducati Scrambler Sixty2
2016’dan beri en iyi A2 motosiklet uyumlu bir dizi yeni lansman yapıldı. Ducati Scrambler Sixty2, modaya uygun yeni scrambler motosiklet türüyle yeni binicileri çekmek amacıyla piyasaya sürüldü. 399cc hava soğutmalı çift silindirli ve 40 beygir gücünde olan bu premium motosikletten yaklaşık 183 kilogram ağırlığındaki premium motosikletten birinci sınıf bir sürüş bekleyebilirsiniz.
Mpg, maliyetler ve sigorta | |
Ortalama yakıt tüketimi | 61.41 mpg |
---|---|
Yıllık yol vergisi | 45 £ |
Yıllık hizmet maliyeti | – |
Yeni fiyat | 6.450 £ |
Kullanılmış fiyat | £4,000 |
sigorta grubu | – |
garanti süresi | İki yıl |
En yüksek hız ve performans | |
en yüksek güç | 41 beygir |
---|---|
maksimum tork | 25,3 ft-lb |
En yüksek hız | – |
1/4 mil hızlanma | – |
Tank aralığı | 190 mil |
Sixty2’nin stili ve bileşenleri, serideki daha büyük kardeşlerine çok benzer. LED ışıklar, Showa çatallar ve başlangıç için ayarlanabilir Kayaba arka amortisör, en iyi A2 motosiklet harika bir küçük banliyödür, ancak rahat 28 inç koltuk yüksekliği ve yakıt tasarruflu motoru (galon başına 60 mil) sayesinde daha uzun yolculuklar için mükemmeldir. Ancak Ducati’nin birinci sınıf bir motosiklet markası olduğunu ve bu nedenle 7.995$’lık bir fiyat etiketiyle geldiğini söylemeye gerek yok.
Yamaha YZF R3
Bunlar, 2019’dan itibaren ücretsiz olarak güncellenir ve önceki sürümden bir dizi iyileştirme içerir; Alt klipsli çubukların kullanımıyla konfor ve saldırganlık arasında ayarlanmış bir sürüş pozisyonu dahil. Ayrıca mevcut MotoGP Sports motosikletine dayanan yeniden tasarlanmış bir kaporta bulacaksınız. Mevcut çıplak versiyondan sadece bir kilogram daha ağırdır ve dolu bir depo ile 169 kilogramdır. Yolda performans, 41.4 fren beygir gücü üreten çift silindirli 321cc motor tarafından sağlanmaktadır. Yeniden ayarlanmış bir süspansiyon ve büyük bir en iyi A2 motosiklet hissi ve büyük bir en iyi A2 motosiklet görünümü veren KYB çatalları ile birlikte gelir.
Özellikler | |
Motor boyutu | 321cc |
---|---|
Motor tipi | Sıvı soğutmalı DOHC paralel ikiz |
Çerçeve tipi | boru şeklindeki çelik |
Yakıt Kapasitesi | 14 litre |
Koltuk yüksekliği | 780mm |
bisiklet ağırlığı | 169kg |
Ön süspansiyon | Teleskopik baş aşağı 37 mm KYB çatallar |
Arka süspansiyon | KYB şoku, ön yük ayarlanabilir |
Ön fren | Tek 298 mm hidrolik disk, iki pistonlu yüzer kaliper |
Arka fren | Tek 220 mm hidrolik disk, tek pistonlu kaliper |
Ön lastik boyutu | 110/70/17 |
Arka lastik ebadı | 140/70/17 |
Mpg, maliyetler ve sigorta | |
Ortalama yakıt tüketimi | 74.3 mpg |
---|---|
Yıllık yol vergisi | 45 £ |
Yıllık hizmet maliyeti | 120 £ |
Yeni fiyat | 5.649 £ |
Kullanılmış fiyat | 4.200 £ – 5.600 £ |
sigorta grubu | |
garanti süresi | İki yıl |
En yüksek hız ve performans | |
en yüksek güç | 41 beygir |
---|---|
maksimum tork | 21,8 ft-lb |
En yüksek hız | 115 mil |
1/4 mil hızlanma | – |
Tank aralığı | 230 mil |
Şaşırtıcı bir şekilde, tüm iyileştirmeler göz önüne alındığında, fiyat önceki modelle aynı (5,299$); R3, spor en iyi A2 motosiklet dünyasına cebinde delik açmadan girmek isteyen yeni başlayanlar için mükemmel bir seçimdir.
Honda CBR 500RR
Honda, CBR500R’ye hem performansı hem de görselleri iyileştiren bir revizyon sağlarken, aynı zamanda bir sürü yeni yüksek kaliteli bileşen getirdi. Başlangıçta CBR daha yeni binicilere yönelikti, bu nedenle bu en iyi A2 motosiklet spor en iyi A2 motosiklet aynı zamanda seyir konforu sağlayan yüksek çubuklarla rahat bir yarış sürüşü pozisyonu alıyor. Bununla birlikte, herhangi bir geleneksel Super Sport motosikletinin gerektirdiği tüm ergonomiye sahiptir.
Güçlü 471cc motora sahip CBR500R, düşük ve orta aralıktaki torku artıracak şekilde revize edildi ve daha hızlı hızlanma sırasında çok daha duyarlı hale getirildi. Güç çıkışı, 47 fren beygir gücünde en iyi A2 motosiklet sınırının tam içinde zirve yapar. Hepsi bu değil; aynı zamanda bir kaydırmalı kavrama ve tamamen ayarlanabilir bir süspansiyon ile donatılmıştır! Sonuç olarak, sadece 6.699$’a harika bir A2 spor bisikleti elde edersiniz.
Yamaha MT-03
Orta sıklet çıplak motosikletler son yıllarda biraz patlama yaşıyor ve bunun arkasındaki nedenin bir kısmı Yamaha’nın MT serisi. MT-03, doğrudan yeni binicilere yönelik hafif ve çok yönlü bir makinedir. Bu listedeki diğer motosikletler kadar agresif değil ve kesinlikle en agresif değil, ancak Yamaha.
Hala daha büyük motosikletlerle uğraşan ve 125cc dünyasından bir adım önde olan sürücüler için harika bir seçim. Sadece 168 kilogram ağırlığa sahip MT-03, 30,7 inçlik alçak sele yüksekliği sayesinde rahat bir dik sürüş pozisyonu sağlar. 321 cc sıralı iki silindirli motor, orta ila yüksek devirde bol miktarda tork üretir (41 fren beygir gücü ile 29.6 NM). 4.599 $ fiyatla satılan Yamaha MT-03, banliyö arayan bir A2 sürücüsü için mükemmel bir seçenektir, ancak yine de hafta sonu biraz eğlence istiyor.
Royal Enfield GT650
Royal Enfield Continental GT650, kafe yarışçıları için 60’ların şarkısı gibidir. Yüksek voltajlı gitar kaburgalarının yoğunluğunu alır ve büyülü vokallerin melodisiyle mükemmel bir şekilde harmanlar. Pistte bir köşeden dizlerini sıyırmayan tiplerden olmadığınız sürece, 18 inçlik lastikler her türlü yolda mükemmel bir şekilde çalışacaktır. Büyük 320 mm ön disk ve 240 mm arka disk ile frenler iyidir. Standart olarak çift kanallı ABS alıyoruz, yani hem ön hem de arka tekerlekte çalışıyorlar. Süspansiyondan bahsetmişken, 41 mm’lik kalın ön çatallar ve arkada ikiz gaz şarjlı amortisörler alıyoruz. 13,7 litrelik yakıt kapasitesi iyi bir depo aralığı sunarken. İkiz pod gösterge konsolu şimdilik tripper navigasyon modülünü kaçırıyor ancak yine de diğer tüm ilgili bilgileri sunuyor. Koltuk yüksekliği 31’dir.
GT 650, 7150 RPM’de 47 BHP maksimum güç ve 5250 RPM’de 52 NM maksimum tork veren, yağ soğutmalı, yakıt enjeksiyonlu A2 uyumlu 648cc paralel ikiz motordur. En son altı hız modeli MSRP 6.249 $ olarak fiyatlandırılır.
KTM 390 Duke
KTM Duke 390 şimdi çok beklenen Quickshifter Plus ile donatılmış olarak geliyor. Güç ve tork, 42,9 BHP maksimum güç ve 37 NM maksimum tork ile önceki sürümle aşağı yukarı aynı kalır. Ayrıca, üstün yol tutuşu sunan devasa 320 mm ön diske de sahip oluyorsunuz. Alüminyum döner kol sadece güzel görünmekle kalmaz, aynı zamanda mükemmel çeviklik ve üstün denge sunma konusunda da üzerine düşeni yapar. Bölünmüş çelik kafes çerçeve, bisiklete kaya gibi sağlam kontrol ve kullanım özellikleri sunar. Tasarım hakkında konuşursak, zaten zamanının çok ötesinde bir tasarımla donatılmış olarak geliyor, Super Duke 1290’dan ilham alan stil, Scalpel 790’a benzer far.
Arka lamba güzel görünüyor ve yerleştirildiğinde gidon, rahat bir sürüş duruşu için mükemmel bir şekilde konumlandırılıyor. Buna mükemmel bir şekilde yardımcı olmak, ideal olarak konumlandırılmış binici ayak mandalları ve sürücünün hareket etmesi için fazlasıyla yeterli alan sunan konforlu seledir. 5.699$’lık MSRP Fiyat etiketi ile, 390 Duke’ün genel motoru, iyi bakım maliyeti ile mükemmel performans sağlamak için denenmiş ve test edilmiştir, böylece cebinizde bir delik açmamanızı sağlar.
- Dünyanın En İyi Motosikleti
- Apachi Motosiklet Fiyatı
- Aprilia Motosiklet Fiyatı
- Mondial Motosiklet
- Motosiklet Modelleri
- Motosiklet Kredi
- Motosiklet Garajı
- Acun Ilıcalı Motosiklet Kazası
- Rüyada Motosiklet Sürmek
KTM 390
Tek silindirli 373cc KTM 390 Adventure, 42.3 BHP güç ve 37 NM tork geliştirir. Nispeten hafif bir bisiklet (162 kilogram) ve bir ayağınızı rahatça yere basabildiğiniz sürece, sizi sürmekten caydıracak bir şey değil. Geliştirilmiş çift fanlı kavisli radyatör tasarımı, ısıyı bacaklarınızdan uzaklaştırarak Duke’ten belirgin şekilde daha iyi bir iş sunar. Yani trafiğe takılmış olsanız bile en iyi A2 motosikletbacaklarınızın etrafına çok fazla ısı yaymadığını fark edeceksiniz. KTM açıkça bu motosikleti zorlu arazi tutkunlarını hedef almıyor, ancak hafif arazi sürüşü için herhangi bir önemli sorun olmadan düzgün bir şekilde yenebileceğini gösterdi. Çakıl ve bozuk yollarda sürmek son derece kolaydır, Hızlı Vites Değiştirici, sert bir şekilde hızlanırken veya yavaşlarken debriyajı kullanmanın ve vites değiştirmenin tüm stresini ortadan kaldırır. Ve sonra, viraj alırken devre dışı bırakma seçeneğiyle birlikte ABS ve çekiş kontrolünün güvenlik ağı var.
Hata yapmayın, bu en iyi A2 motosiklet her türlü kötü yoldan stres olmadan geçer ve sizi hemen hemen her yere götürür ama günün sonunda bir Royal Enfield kadar rahat hissettirmez. 6.699$ civarında fiyatlandırılmış; 390 Adventure, tüm maceralarınız için mükemmel arkadaşınız olacak.
Honda CB300R
Yeni spor kafe konsepti, CB300R’nin tasarımının arkasındaki oluşumdur. Eski ama aynı zamanda yeni ve tema retro iken eski sayaçlarda ve bir Prizma lens farında bir ampulde yuvarlanmıyor. en iyi A2 motosikletin yalnızca 30 atı var, kulağa çok fazla gelmeyebilir ancak CB300R bunu son derece hafif olmasıyla (CBR250R’den 20 kilogram daha hafif) kapatıyor. Bu büyük bir fark ve CBR250R motoruna da sahip olduğunu unutmayalım.
Özellikler | |
Motor boyutu | 286cc |
---|---|
Motor tipi | Sıvı soğutmalı, 4v, tek |
Çerçeve tipi | Boru şeklindeki çelik kafes |
Yakıt Kapasitesi | 10 litre |
Koltuk yüksekliği | 799 mm |
bisiklet ağırlığı | 143kg |
Ön süspansiyon | 41 mm, ters Showa çatallar, ayarlanamaz |
Arka süspansiyon | Tek arka şok, 5 kademeli ayarlanabilir yay ön yükü |
Ön fren | Nissin dört pistonlu radyal kaliperli 1 x 296 mm disk, ABS. |
Arka fren | Tek piston kaliperli 220 mm tek disk. ABS |
Ön lastik boyutu | 110/70 x 17 |
Arka lastik ebadı | 150/60 x 17 |
Mpg, maliyetler ve sigorta | |
Ortalama yakıt tüketimi | 85 mpg |
---|---|
Yıllık yol vergisi | 45 £ |
Yıllık hizmet maliyeti | £ 110 |
Yeni fiyat | 4.429 £ |
Kullanılmış fiyat | 3.500 £ – 4.200 £ |
sigorta grubu | – |
garanti süresi | İki yıl |
En yüksek hız ve performans | |
en yüksek güç | 31 beygir |
---|---|
maksimum tork | 20,3 ft-lb |
En yüksek hız | 95 mil/saat |
1/4 mil hızlanma | – |
Tank aralığı | 188 mil |
CBR250R oldukça yumuşaktır ve gerçekten itemezsiniz, ancak CB300R’deki yeni baş aşağı çatallar karakterine oldukça iyi uyuyor. Yani başlangıçta tam olarak bir Avrupa motosikleti gibi hissettiriyor ama aslında biraz emdiğini ve güzel bir şekilde yol aldığını keşfedeceksiniz. Honda 150 kg’ın altında bir boş ağırlığı başardı, iyi haber şu ki oranlar bozulmadı ve hala gözleri yormayan kaslı bir tasarım olarak karşımıza çıkıyor. Yuvarlak tam LED far açıkça retro temalı ancak yakıt deposu uzun ve kaslı. 41 mm’lik yeni bir USD, motosiklete güçlü bir duruş kazandırması açısından harikalar yaratıyor ve bu benzersiz silindirik LED göstergeleri kaçıramazsınız.
Yeni başlayanlar için, adından da anlaşılacağı gibi, bu motor aslında 286cc’yi maksimum 30 HP güç ve maksimum 27.4 NM tork ile değiştirir. en iyi A2 motosiklet , disk boyutları açısından CBR 250 ile aynı frenleme donanımını kullanıyor, ancak şimdi ön tarafında sadece daha iyi görünmekle kalmayıp gelişmiş performans sunan radyal olarak monte edilmiş bir Unison kaliper alıyor. 4.949$ fiyat etiketi ile CB300R, 300 ila 400cc A2 kategorisindeki tüm makineler arasında muhtemelen en güzel şehir en iyi A2 motosikletidir.
Kawasaki Versys X-300
5.799$ civarında perakende satış yapan Versys-X 300, motorcuların gözleri için bir zevktir. Boğum korumaları, gövde koruyucuları, yardımcı lambalar ve arka bagaj montajı gibi standart olarak birçok aksesuara sahiptir. Hepsi bu kadar değil, ayrıca sağ tarafta bir yan çanta ve alüminyum alaşım jant telleriyle donatılmış uzun mesafeli motosiklet turları için mükemmel olan özel macera sürümü tekerlekler de var. Son fakat kesinlikle en az olmayan şey ABS sistemidir; onu ideal bir macera motosikleti yapan standart olarak çift kanallı ABS’ye sahip olursunuz.
Özellikler | |
Motor boyutu | 296cc |
---|---|
Motor tipi | 8v paralel-ikiz |
Çerçeve tipi | Çelik omurga |
Yakıt Kapasitesi | 17 litre |
Koltuk yüksekliği | 845mm |
bisiklet ağırlığı | 175kg |
Ön süspansiyon | 41 mm ayarlanamayan çatal |
Arka süspansiyon | Ayarlanabilir ön yüklü monoshock |
Ön fren | Çift pistonlu kaliperli 290 mm petal disk |
Arka fren | Çift pistonlu kaliperli 220 mm arka disk |
Ön lastik boyutu | 100/90×19 |
Arka lastik ebadı | 130/80×17 |
Mpg, maliyetler ve sigorta | |
Ortalama yakıt tüketimi | – |
---|---|
Yıllık yol vergisi | 45 £ |
Yıllık hizmet maliyeti | 120 £ |
Yeni fiyat | £5,245 |
Kullanılmış fiyat | 4.200 £ – 5.000 £ |
sigorta grubu | – |
garanti süresi | İki yıl |
En yüksek hız ve performans | |
en yüksek güç | 39 beygir |
---|---|
maksimum tork | 19 ft-lb |
En yüksek hız | – |
1/4 mil hızlanma | – |
Tank aralığı | – |
Motor, 39.00 BHP @ 11500 rpm birleşik çıkış sağlayan tercih edilen tek silindir düzeni yerine 296cc iki silindir kullanır. Süspansiyon hakkında konuşmak; Önde 130 mm ve arkada 148 mm hareket mesafesine sahipken, 32 inçlik koltuk yüksekliği onu rahat ettirecek kadar alçak. 184 kilogram ağırlığındaki Versys, hava soğutmalı tek silindirli Royal Enfield’den hala daha hafif. Nispeten daha az maksimum hız elde etmenize rağmen, bu en iyi A2 motosiklet gerçekten macera seyahati içindir; daha düşük viteste, frene basmanıza gerek kalmadan dik kayalık yokuştan aşağı inmenizi sağlar.
Benelli TRK 502
Sonunda A2 uyumlu klasik bir macera gezicimiz var, Benelli TRK 502 büyük, heybetli ve modern bir dinozor! Marşa bastığınızda kulağa hoş geliyor ama aslında daha yüksek devirlere aldığınızda çok yüksek. 230 kilogramdan fazla ağırlığa sahip TRK, uzun ve ağır sürücüler için ideal olan 47,5 BHP maksimum güç üreten 500 cc’lik bir motordur.
Bu motoru 5.000 devir civarındaki tatlı noktasında tutarak en iyi verimi alabilirsiniz. Bu yüzden arkanıza yaslanın, rahatlayın ve kaygan altı vitesli vites kutusunda vites değiştirirken keyfini çıkarın. TRK 502 için en büyük paket, sürüş konforudur; telli jantlar, çift spor lastikler, uzun vadeli süspansiyon ve etli ön millet ile 19-17 jant kurulumunu içeren eksiksiz off-road kimlik bilgilerine sahiptir. Radikal görünüyor, büyük bir sokak varlığına sahip, kulağa harika geliyor, sürmesi kolay ve yaklaşık 5.999$ gibi cazip bir fiyat etiketi var. Ödediğinizin karşılığını aldığınız çok açık!
Honda CB500X
Honda tarafından üretilen diğer motosikletler arasında CB500X, bulabileceğiniz en uygun A2 uyumlu motosiklettir. Sadeliği ile hayranlık uyandırmayı vaat eden bir motosiklet olan Honda, 500X’i gerçek bir ADV gibi gösterdi. Önde uzun ve küçük keskin bir gagası var ve aynı zamanda uzun bir ön camı var. Honda, gövde çalışmasını çok basit tuttu. Çok Honda tarzında ve 47.5 BHP çıkış veren 471cc’lik bir motorla hoş ve sade görünüyor; Tork, herhangi bir hıçkırık olmadan güzel bir şekilde devreye giriyor.
6.999$ fiyatla satışa sunulan CB’nin en yeni nesli daha büyük bir ön tekerleğe, önde teleskopik bir çatala ve arkada önceden yüklenebilen bir amortisöre sahip olup, onu hem macera turlarında hem de şehir yollarında kullanabilmenizi sağlar. Ergonomik paket, soğuk bir günde sıcacık bir battaniye gibi geliyor! Gidon konumundan mandalların yerleşimine, koltuğun rahatlığından deponun tasarımına kadar; her şey mükemmel!
Özellikler | |
Motor boyutu | 471cc |
---|---|
Motor tipi | Sıvı soğutmalı, 8v paralel ikiz |
Çerçeve tipi | Çelik elmas |
Yakıt Kapasitesi | 17,7 litre |
Koltuk yüksekliği | 830mm |
bisiklet ağırlığı | 199kg |
Ön süspansiyon | 41 mm Showa USD çatallar, ön yük ayarlanabilir |
Arka süspansiyon | Mono şok, ön yük ayarlanabilir |
Ön fren | Tek pistonlu kaliperli tek 240 mm disk. ABS |
Arka fren | Tek pistonlu kaliperli tek 240 mm disk. ABS |
Ön lastik boyutu | 110/80×19 |
Arka lastik ebadı | 160/60 x 17 |
Mpg, maliyetler ve sigorta | |
Ortalama yakıt tüketimi | 78,5 mpg |
---|---|
Yıllık yol vergisi | 69 £ |
Yıllık hizmet maliyeti | – |
Yeni fiyat | 6,349 £ |
Kullanılmış fiyat | 6.400 £ |
sigorta grubu | – |
garanti süresi | İki yıl |
En yüksek hız ve performans | |
en yüksek güç | 47 beygir |
---|---|
maksimum tork | 31,7 ft-lb |
En yüksek hız | – |
1/4 mil hızlanma | – |
Tank aralığı | 301 mil |
Sıkça Sorulan Sorular
A2 Ehliyet Motosiklet Türleri Nedir?
Bir A2 ehliyeti, 19 yaş ve üstü binicilere aşağıdakileri yapma olanağı tanır: 35 kW veya 47 hp’den fazla güç üretmeyen bir en iyi A2 motosiklet binme (bunlar, bayi galerilerinde normalde en iyi A2 motosiklet olarak tanıtılır) L-plakasız sürüş. Bir arka yolcu taşıyın. Otoyollarda sürün.
A2 Ehliyet Lisansı Nedir?
A2, on dokuz ve üzeri biniciler için bir motosiklet ehliyeti sınıfıdır. Sizi maksimum 47 hp ve minimum 175 kg ağırlığa sahip bir motosikletle sınırlar. Bu 47hp, bir kısıtlayıcı kit ile donatılmış daha büyük bir motosikletten gelebilir. Kısıtlayıcılar, bir ECU haritası, bir gaz kelebeği durdurma veya hava/yakıt akış yıkayıcıları gibi çeşitli biçimlerde gelir.
dur.
Diğer Motosiklet Klavuz Yazılarımız
- En İyi 125cc Motosiklet & Scooter Hangisidir?
- En iyi 250cc Motosikletler Nedir?
- 2022’de En İyi Motosiklet Eldivenleri
- Motosiklet Zırh ve Koruyucu Gerçekleri
- Motosiklet Türleri ve Çeşitleri Nedir?
- En İyi Hafif Motosikletler
- Motosiklet Sigortası İbraz Kategorileri
- Motosiklet Kaskınızın Buğulanmasını Nasıl Önleriz?
- A2 Motosiklet Ehliyeti Nedir ?
- En İyi 15 A2 Motosiklet Türleri
- En İyi Motosiklet Markaları
- En İyi 50cc Scooter
- Ucuz Moped Nedir
- A2 Motosiklet Ehliyet Fiyatı
- Motosiklet Pas Çıkarmak