Burada başlangıç motosikletlerine çok odaklansak da, bazen “motosiklet” teriminin sadece daha fazlasını kapsadığını unutuyoruz. Herkes etrafta dolaşmak için büyük bir deplasmanlı motosiklet istemez veya buna ihtiyaç duymaz. Aslında herkes tam donanımlı bir motosiklet bile istemez. Popüler, kullanıcı dostu ve yakıt tasarruflu saygıdeğer scooter burada denkleme giriyor.
En İyi 125cc Motosikletler & Scooterlar
Bu listenin amaçları doğrultusunda, motosikletler ve scooterlar dahil olmak üzere 125cc-160cc’ye kadar olan her şeyin kalifiye olmasına izin verdim. Lafı fazla uzatmadan, 2022 yılların da yaklaşık 125cc ye sahip her kategorideki en iyi dört motosiklet & scooter sizin için sıralıyoruz 🙂

En İyi 125cc+ Motosikletler
2022 Honda Süper Cub C125cc ABS
İlk bakışta bir scooter’ı andırabilir, ancak Super Cub C125 ABS tam teşekküllü bir motosiklettir – motosiklet sürücülerinin ayaklarını dinlendirmeleri için tam bir zemin yerine sunduğu mandallar sayesinde. 1958’den beri kesintisiz olarak üretilen Super Cub, ilk çıkışından bu yana 100 milyonun üzerinde üretilen ve satılan üretim hacmine göre tüm zamanların en çok satan tek motosikletidir.

Sadece 9 HP güç üreten 125cc hava soğutmalı küçük bir motorla çalışan Super Cub herhangi bir hız rekoru kırmak için tasarlanmamıştır – ancak sizi şehirde etkili ve verimli bir şekilde gezdirir. Alçak sele yüksekliği (31 inç), bisikleti hem kısa hem de uzun sürücüler tarafından kullanılabilir hale getirir ve gücün yönetimi kolaydır, sürücüyü bunaltma riski yoktur. Ayrıca, efsanevi Honda güvenilirliğine sahip oluyorsunuz – bu iyi bir anlaşma.
2022 Kawasaki Z125cc PRO
Kawasaki tarafından mini bir motosiklet olarak değil, “küçük bir sokak dövüşçüsü” olarak faturalandırılan 2022 Z125 Pro , biraz baş belası olacak. Ve agresif açıları ile kesinlikle bu itibara kadar yaşayabilir. Bir kaçaktan daha sportif bir çıplaklık, en yakın köşedeki mağazaya giderken ve geri döndüğünüzde hala yüzünüzde bir sırıtış oluşturacak.

Bununla birlikte, bu motosiklet, ağırlığı mümkün olduğunca aşağıda ve ağırlık merkezine yakın tutmak için yatay olarak monte edilen 125 cc’lik tekli motorundan 15 beygir gücü sağlayan bugün hala burada listelenen en güçlü motosiklettir. Bu, bu küçük motosikletin geri kalanına kıyasla onu son derece titrek hale getiriyor ve bu da sadece eğlence faktörüne katkıda bulunuyor.
Kawasaki Z125cc PRO: Güç Özellikleri
Motor | 4 zamanlı, 1 silindirli, SOHC, 2 valfli, hava soğutmalı |
---|---|
Yer değiştirme | 125cc |
Bore x Stroke | 56,0 x 50,6 mm |
Sıkıştırma oranı | 9.8:1 |
Yakıt sistemi | 24 mm gaz kelebeği gövdeli DFI® |
Ateşleme | Elektronik avans ile TCBI |
Bulaşma | 4 vitesli, dönüş vardiyası |
Son sürüş | Mühürlü zincir |
Maksimum tork | 7,1 lb-ft @ 6,000 rpm |
Kawasaki Z125cc PRO Verimlilik
Ön Süspansiyon / Tekerlek Hareketi | Teleskopik çatal/3.9 inç |
---|---|
Arka Süspansiyon / Tekerlek Hareketi | Salınım kolu, tek şok/4,1 inç |
Ön lastik | 100/90-12 |
Arka lastik | 120/70-12 |
Ön Frenler | Tek 200 mm petal tarzı disk |
Arka Frenler | Tek 184 mm petal tarzı disk |
Kawasaki Z125cc PRO Detaylar
Çerçeve tipi | Omurga |
---|---|
tırmık/iz | 26,0°/2,7 inç |
Toplam uzunluk | 66.9 içinde |
Genel Genişlik | 29,5 inç |
Toplam yükseklik | 39,6 inç |
Yerden yükseklik | 6,1 inç |
Koltuk yüksekliği | 31,7 inç |
Ağırlığı frenlemek | 224,8 libre* |
Yakıt Kapasitesi | 2.0 galon |
Dingil açıklığı | 46,3 inç |
Renk Seçenekleri | Metalik Düz Kıvılcım Siyahı, İnci Robotik Beyaz/Şeker Plazma Mavisi, İnci Parlayan Sarı |
Garanti | 12 Ay Sınırlı Garanti |
Kawasaki Protection Plus™ (isteğe bağlı) | 12, 24, 36 veya 48 ay |
2022 Honda Trail 125cc
Aslen 60’lı ve 70’li yıllardan kalma bir motosiklet olan Honda Trail, hafif, dayanıklı ve şaşırtıcı derecede eğlenceli küçük bir macera bisikletiydi. Rahat ve kolay bir sürüş deneyimi sunarken, sizi ormanlık patikalara ve Honda trail 125cc sonunda derinlere gömülü kamp alanlarına (ve dışına) götürebilir.

Honda Trail 125cc Genel Bilgi
- Fiyat: 3.899 ABD Doları
- Ana Özellikler:
- ABS Fren sistemi
- Arka raf
- Orta sehpa
- Motor: 124.9cc hava soğutmalı, tek silindirli, dört zamanlı
- Güç: 9 beygir gücü
- Islak Ağırlık: 259 libre (117 kg)
- Koltuk Yüksekliği: En alçak noktada 800 mm (31,5 inç)
2021 için Honda , Super Cub C125’in aynı motorunu kullanarak yaklaşık 9 hp güç üreten Trail 125 ile Trail’i geri getirdi . Ancak Super Cub’dan farklı olarak, geliştirilmiş süspansiyona, yerleşik bir paket/bagaj rafına ve yarı otomatik dört vitesli şanzımana sahiptir. Bu özellikler, sürücülerin dolambaçlı yoldan çıktıklarında etrafta dolaşmasına yardımcı olur ve bu motosikleti eğlenceli maceralar için ideal bir mini moto yapar!
En iyiler kategorimizde ki diğer yazıları da incelemek isteyebilirsiniz:
- En iyi 300cc Motosikletler
- En İyi Başlangıç Motosikletleri
- En iyi 50cc Scooter
- En iyi motosiklet markaları
- En iyi 125cc Motosikletler
- En iyi 250cc Motosikletler
- En İyi Kurye Motosikleti
- En İyi Motosiklet Kaskları
- En İyi Motosiklet Eldivenleri
MOTOR | |
Motor | 124.9cc hava soğutmalı tek silindirli dört zamanlı |
Güç | 9 beygir gücü |
Bore x Stroke | 52,4 mm x 57,9 mm |
Sıkıştırma oranı | 9.3:1 |
Yakıt sistemi | Otomatik zenginleştirme ile PGM-FI |
marş | Elektrik |
Valf Treni | SOHC; silindir başına iki valf |
SÜRÜCÜ TREN | |
Debriyaj | Otomatik santrifüj |
Bulaşma | Dört vitesli yarı otomatik |
Son sürüş | #420 Zincir; 14T/39T |
ŞASİ | |
Süspansiyon Ön | 27 mm teleskopik çatal; 3.9 inç seyahat |
Süspansiyon Arka | İkiz şok; 3.4 inç seyahat |
Frenler Ön | Tek 220 mm hidrolik disk; ABS |
Frenler Arka | Tek 190 mm hidrolik disk |
Lastikler Ön | 80/90-17 |
Lastikler Arka | 80/90-17 |
Yakıt Deposu Kapasitesi | 1,4 galon (0,3 galon rezerv dahil) |
Renk | parlayan kırmızı |
ELEKTRİKSEL | |
Ateşleme | Tamamen transistörlü |
Bujiler | |
Far | LED |
Stop lambası | LED |
BOYUTLAR | |
Toplam uzunluk | |
Genel Genişlik | |
İz | 3.1 inç |
Dingil açıklığı | 49.4 inç |
Yerden yükseklik | |
Koltuk yüksekliği | 31.5 inç |
Ağırlığı frenlemek | 259 pound |
GARANTİ | |
Garanti | Sınırsız kilometre, sınırlı garanti |
Eklenti | HondaCare Protection Plan® ile genişletilmiş kapsama alanı mevcuttur |
2022 Honda Grom 125cc
Bir TV çizgi filminden fırlamış gibi görünen Honda GROM’un aptalca çekiciliği yadsınamaz (kendilerini fazla ciddiye almayan sürücüler için). 2022 GROM’un gerçek bir yeni mekanik parçası yok, Honda Grom ancak Kiraz Kırmızısı, Mavi Ahududu, İnanılmaz Yeşil ve Cadılar Bayramı Turuncusu dahil olmak üzere birkaç yeni renk seçeneğine sahip. Ve evet, bunlar resmi renk isimleri.
- Dünyanın En İyi Motosikleti
- Apachi Motosiklet Fiyatı
- Aprilia Motosiklet Fiyatı
- Mondial Motosiklet
- Motosiklet Modelleri
- Motosiklet Kredi
- Motosiklet Garajı
- Acun Ilıcalı Motosiklet Kazası
- Rüyada Motosiklet Sürmek

GROM, daha büyük cc motosikletler üzerinde çalışırken akıl sağlığı molasına ihtiyacınız varsa veya sırt çantanıza geri getirmek için birkaç şey için hızlı bir şekilde köşedeki mağazaya atlamanız gerekiyorsa, mükemmel bir küçük yedek. ABD ve Kanada’daki birçok şehirde bile GROM kulüpleri var ve bu mini motosikletlerin vızıldadığını görmek her zaman komik bir şekilde harika.
Genel Bilgi
- Fiyat: 3.399 USD / 3.899 CAD
- Ana Özellikler:
- 125 cc yakıt enjeksiyonlu motor
- Tamamen yeni gövde
- Ters çatal süspansiyon
- Motor: 123.9 cc hava soğutmalı dört zamanlı 80º tek silindirli
- Güç: 9,7 HP
- Tork: 7,7 lb-ft
- Boş Ağırlık: 227 lbs (103 kg)
- Koltuk Yüksekliği: 29,9 inç (760 mm)
MOTOR | |
Motor | 123.9cc hava soğutmalı tek silindirli dört zamanlı |
Güç | 9,7 HP |
Bore x Stroke | 50 mm x 63,1 mm |
Sıkıştırma oranı | 10:1 |
Yakıt sistemi | Otomatik zenginleştirme ile PGM-FI |
marş | Elektrik |
Valf Treni | SOHC; silindir başına iki valf |
SÜRÜCÜ TREN | |
Debriyaj | |
Bulaşma | beş vitesli |
Son sürüş | 15T/38T; Zincir |
ŞASİ | |
Süspansiyon Ön | 31 mm teleskopik ters çatal; 3.9 inç seyahat |
Süspansiyon Arka | Çelik kutu kesitli salınım kollu tek şok; 4.1 inç seyahat |
Frenler Ön | Hidrolik çift pistonlu kaliperli tek 220 mm disk |
Frenler Arka | Hidrolik tek pistonlu kaliperli tek 190 mm disk |
Lastikler Ön | 120/70-12 |
Lastikler Arka | 130/70-12 |
Yakıt Deposu Kapasitesi | 1,6 galon |
Renk | Mat Siyah Metalik, Kraliçe Arı Sarısı ve İnci Beyazı |
ELEKTRİKSEL | |
Ateşleme | Elektronik |
Bujiler | |
Far | |
Stop lambası | |
BOYUTLAR | |
Toplam uzunluk | |
Yerden yükseklik | |
İz | 3,3 inç |
Dingil açıklığı | 47,2 inç |
Tırmık (Tekerlek Açısı) | 25° |
Koltuk yüksekliği | 30 inç |
Ağırlığı frenlemek | TBD pound (Tüm standart ekipmanı, gerekli sıvıları ve dolu yakıt deposunu içerir – sürüşe hazır) |
GARANTİ | |
Garanti | Bir Yıl Dahil, Devredilebilir, sınırsız kilometre sınırlı garanti |
Eklenti | HondaCare Protection Plan® ile genişletilmiş kapsama alanı mevcuttur |
En İyi 125cc+ Scooterlar
2022 Benelli Caffenero 150cc
Küçük bir scooterın bile heyecan verici görünmesini İtalyanlara bırakın. Çoğu Avrupalı üreticinin mümkün olduğunca retro olması için belirlediği trendi takip etmek yerine, Caffenero 150 çok daha köşeli ve sportif. Ayrıca, 150cc’lik tekli 12,5 hp’lik pompalama ile rakiplerinin çoğundan biraz daha fazla zevkle kalkıp gidebilir.

Caffenero 150’nin 2 ABD galonluk bir tanktan tahmini olarak 180 ila 200 mil arasında bir menzile sahip olması özellikle dikkate değerdir. Ayrıca yaklaşık 60 mil (veya iyi bir arka rüzgarla yokuş aşağı 70 mil / saat) kadar çıkabilir. Bu nedenle, bu scooter sadece güzel görünmekle kalmıyor, aynı zamanda bir scooter’ın olması gerektiği gibi performans sergiliyor – bu da oldukça iyi performans gösterdiğini söylüyor.
2022 Piaggio Liberty S 150cc
“Spor” scooter diye bir şey varsa, 2020 Piaggio Liberty S 150 (şu anda mevcut olan en yeni model) muhtemelen hak ediyor. Yaklaşık 13 hp üreten 155cc motor ve otomatik CVT şanzıman kullanan bu küçük scooter, birçok arabayı hattan ve hız sınırına kadar yenebilir.

Ayrıca koltuğun altında büyük bir saklama bölmesi (en azından bir scooter için), ön kolonda bir çanta kancası ve şehir sokaklarında iki kişilik sürüşü idare etmek için fazlasıyla yeterli gücü ile son derece kullanışlıdır. Scooter dünyasının Ferrari’si değil – ama onu daha çok Abarth modeli Fiat gibi düşünebilirsiniz. Piaggio liberty s 150cc , supersport üreticisi Aprilia’nın ana şirketi olduğu için bu şaşırtıcı bir karşılaştırma olmamalı.
2022 Yamaha Zuma 125cc
Honda GROM gibi, 2022 Yamaha Zuma 125 , kesinlikle harika bir şekilde aptal olan o küçük makinelerden biridir. Yamaha Zuma 125 Hemen hemen her şeyi alçaltılmış (ve şaşırtıcı bir şekilde sert yaylı) olan hafif bir scooter, Zuma sizi yine de şehirde rahatça gezdirecek.

Biraz eğlenmek istediğinizde Zuma gerçekten canlanıyor. Şaşırtıcı bir şekilde fırlatılabilir, virajları eğlenceli hale getirmek için yeterince homurtuya ve bir scooter için etkileyici derecede büyük frenlere sahiptir ve bunların tümü eğlenceyi seven karakterini yansıtır. Scooter yarışçılarının en sevdiği makine olması şaşırtıcı değil. Evet, scooter yarışı bir şeydir .
Yamaha Zuma Motor Özellikler
Motor tipi | 125cc sıvı soğutmalı, 4 zamanlı 4 valf |
Bore x Stroke | 52,0 mm × 58,7 mm |
Sıkıştırma oranı | 11.2:1 |
akıt enjeksiyonu | Ateşleme (Geçici Kontrollü Ateşleme) |
Yamaha Zuma Şasi Özellikleri
Süspansiyon | Ön3,2 inç hareket |
Süspansiyon / Arka | 3,1 inç hareket mesafesine sahip salınım kollu çift |
Frenler / Ön | Disk fren/ 245 mm / çift pistonlu |
Frenler / Arka | Disk fren/230 mm / tek pistonlu |
Yamaha Zuma Boyutları
Uzunluk × genişlik × yükseklik (mm) | 75,6 inç x 29,9 x 45,3 inç |
Koltuk yüksekliği (mm) | 30,9 inç |
Dingil mesafesi (mm) | 52.8 inç |
Yakıt deposu kapasitesi (litre) | 1.6 |
Yakıt ekonomisi | 101 mpg |

2022 Honda PCX 150cc
2021 Honda PCX150 , scooterlarla ilgili en önemli üç şeyi ortaya koyuyor: verimlilik, kullanılabilirlik ve eğlence. Stilini maxi-scooter’lardan ödünç alan PCX150, şehir dostu bir şekle sahiptir ve ikili sürüşü de çocuk oyuncağı haline getirir.
Genel Bilgi
- Fiyat: 3.799 ABD Doları
- Ana Özellikler:
- Yeni, daha büyük 4 valfli motor
- PGM yakıt enjeksiyonu
- Opsiyonel ABS
- Motor: 156.9cc sıvı soğutmalı 80º tek silindirli dört zamanlı
- Güç: 15,8 HP
- Tork: 11,1 lb-ft
- Boş Ağırlık: 288 libre (130,6 kg)
- Koltuk Yüksekliği: 30,1 inç (764 mm)
149cc motor ayrıca 14 hp ve galon başına 110 mil verimlilik yaklaşımını gören süper verimli bir yakıt enjeksiyon sistemi ile harika bir dürtüye sahip. Aynı sınıftaki birçok scooterın aksine, 12V aksesuar adaptörüne, LED farlara, modern bir dijital gösterge panosuna ve koltuğun altında en az iki iyi bakkaliye torbası taşımak için yeterli depolama alanına sahiptir.
2022 model yılı için üreticinin “otoyol yetenekli” olduğunu iddia ettiği yeni bir 157cc motorla yeni bir PCX de yolda. Ayrıca daha iyi viraj almasına yardımcı olmak için yeni bir şasiye sahip oluyor – bu yüzden zaten inanılmaz olan bu scooter daha da iyi hale gelmek üzere. En kısa sürede sizin için güncellemeler yapacağız.
Honda PCX 150cc Scooter Özelikleri
MOTOR | |
Motor | 156.9cc sıvı soğutmalı 80º tek silindirli dört zamanlı |
Güç | 15,8 HP |
Bore x Stroke | 60 mm x 55.5 mm |
Sıkıştırma oranı | 12.0:1 |
Yakıt sistemi | PGM-FI; 28 mm gaz kelebeği gövdesi |
marş | Elektrik |
Valf Treni | SOHC; dört valf |
SÜRÜCÜ TREN | |
Debriyaj | Otomatik |
Bulaşma | |
Son sürüş | V-Matic kayış tahriki |
ŞASİ | |
Süspansiyon Ön | 31 mm teleskopik çatal; 3.94 inç seyahat |
Süspansiyon Arka | İkiz şoklar; 3.72 inç seyahat |
Frenler Ön | Hidrolik w/tek 220mm disk ve CBS |
Frenler Arka | Mekanik w/ tek 130 mm tambur ve CBS |
Lastikler Ön | 110/70-14 |
Lastikler Arka | 130/70-13 |
Yakıt Deposu Kapasitesi | 2.1 galon |
Renk | İnci beyazı. lütfen aklınızda bulundurun |
ELEKTRİKSEL | |
Ateşleme | Tam transistörlü ateşleme |
Bujiler | |
Far | |
Stop lambası | |
BOYUTLAR | |
Toplam uzunluk | |
Yerden yükseklik | |
İz | 3.1 inç |
Dingil açıklığı | 51,7 inç |
Tırmık (Tekerlek Açısı) | 26° 30′ |
Koltuk yüksekliği | 30,1 inç |
Ağırlığı frenlemek | 288 pound (Tüm standart ekipmanı, gerekli sıvıları ve sürüşe hazır tam dolu yakıt deposunu içerir) |
GARANTİ | |
Garanti | Bir Yıl Dahil, Devredilebilir, sınırsız kilometre sınırlı garanti |
Eklenti | HondaCare Protection Plan® ile genişletilmiş kapsama alanı mevcuttur |
- 10 Motosiklet Hırsızlığı Korunma Cihazı
- 2. El Motosiklet Almanın Faydaları
- 2022 KTM RC390 İncelemesi
- 6 Kolay Adımda Motosiklet Nasıl Sürülür?
- A101 Motosiklet
- A2 Motosiklet Ehliyeti Fiyatı Ne Kadar?
- Acun Ilıcalı Motosiklet Kazası
- Apachi Motosiklet Fiyatı
- Aprilia Motosiklet Fiyatı
En Hızlı & Güçlü 125cc+ Scooterlar Hangisidir?
Honda’nın en yeni 125cc scooter’ı olan Grazia, Activa 125’in motoruyla çalışır. 124.9cc motor, 6500rpm’de 8.63PS ve 5000rpm’de 10.54Nm güç üretiyor.
En Güçlü & Hızlı 125cc+ Motosiklet Hangisidir?
75mph’ye ulaşan altı vitesli şanzıman ile KTM 125 Duke, piyasadaki en hızlı 125cc motosikletlerden biridir. Dört zamanlı motordan maksimum 15 hp güç çıkışına sahiptir – daha büyük muadilleriyle aynı tavırla inşa edilen motosikletin sunabileceği çok şey var.
Scooterlar İçin En Yüksek cc Hangisidir?
18 Aralık 2006 Honda 1969’da ilk seri üretim dört silindirli motosikleti piyasaya sürdüğünde, 72 bhp CB750K performansı nedeniyle bir sansasyon yarattı.
Motosiklet üzerine bu konular da belki ilginizi çekebilir 🙂