Çocuklarla ilgili evrensel gerçek, onları beslerseniz büyürler. Böylece, Honda CRF125F ile uzun bir süre geçtikten sonra kızım bisiklette dev gibi görünmeye başladı ve yukarı çıkması gerekiyordu. Bir yıl önce Kawasaki KLX140 denemişti ve onu korkutucu bulmuştu çünkü ata binerken yere kolayca dokunamıyordu. Eh, ergenlik bu konuyla ilgilendi ve büyümekle birlikte binicilik becerilerini genişletti ve KLX’in üzerine bir bacağını atmaya ilk tepkisini “Vay, bu uyuyor!” En sevdiğimiz çöl OHV bölgesinde gezintiye çıkmadan önce.
Kawasaki KLX140 İnceleme
Kawasaki bu modelin üç çeşidini üretiyor: KLX140R, KLX140R L ve KLX140R F ( Burns’un birkaç yıl önce G formunda sürdüğü ve 21/18 inç jantlar sayesinde yetişkinler için bir patlama olduğunu söylediği). F’deki ayarlanabilir süspansiyon gibi başka farklılıklar olsa da, modeller arasındaki temel fark koltuk yüksekliğidir (ve bunu mümkün kılmak için tekerlek/süspansiyon değişiklikleri). KLX’i acemiler için bu kadar iyi bir bisiklet yapan şeyin ne olduğuna bakalım.
Motor 14/20 | Süspansiyon 10/15 | Bulaşma 8/10 |
frenler 7/10 | Enstrümanlar 0/5 | ergonomi 8.5/10 |
Dış görünüş 8.5/10 | arzu edilirlik 8.5/10 | Değer 9/10 |
Kawasaki KLX140: 145 cc Hava Soğutmalı
Cidden, SOHC 58,0 x 54,4 mm Single, yeni başlayanları bunaltmadan işleri ilginç tutmak için yeterli güç sağlarken, hava soğutması motorun ağırlığını ve boyutunu azaltmaya yardımcı olur. Bu silindiri beslemek 20 mm’lik bir Keihin karbüratördür. Kawasaki, 140R ile maliyetleri düşük tutmak için çok çalışıyor ve karbüratör, bir eksiklik olarak göreceğim birkaç seçenekten biri, çünkü burada test edilen örnek soğuk kanlıydı, uzun süreli jikle kullanımını gerektiriyordu (ki tutmak için yukarı kaldırılmalıdır). Yukarıda bahsedilen Honda CRF125F, enjeksiyonlu yakıttır.
Ancak motor ısındığında, küçük Single, üzerine attığınız hemen hemen her arazide oynamaya hazırdır. Düşük birinci vites ve modülasyonu kolay debriyaj, yola çıkmayı ve vites değiştirmeyi son derece kolay hale getirir. Bir kez çalıştırıldığında, motor güvenilir bir güç sağlar ve bu güç istenirse çalıştırılabilir, ancak sürücülerin küçük tork eğrisini sürmek için beş vitesli şanzımanı kullanmasını açıkça tercih eder. Hepsi bir arada, muhtemelen yaklaşık 11-12 hp güç üreten bu değirmen, kullanım ömrü boyunca pratik olarak kurşun geçirmez olmalı ve yalnızca temel yağ/hava filtresi değişiklikleri ve ara sıra vidalı tip valf ayarı gerektirmelidir. Bu, binici büyüdükten sonra hem fiziksel hem de beceri açısından satması nispeten kolay olması gereken bir bisiklet türüdür.
Kawasaki KLX140 Kolay Taşıma
Güç aktarım mekanizmasının hafifliği, 27° eğim ve 3,8 inçlik iz ile birleşerek KLX’in manevra yapmasını kolaylaştırır. İddia edilen 209 lb. ıslak ağırlık (yani, %90 dolu 2,0 galonluk depo), bisikletin bacakları arasında hafif hissettirdiği ve altında yatan yeni bir biniciden kaldırmanın çok zor olmadığı anlamına gelir (ki bu olur). ailemde dikkate değer bir sıklıkta). KLX140R modellerinin üçlüsü 30,7 inç, 31,5 inç ve 33,9 inç koltuk yüksekliklerine sahiptir ve L modeli tam ortadadır. L’nin koltuk yüksekliği, 5′ 4 ”on dört yaşındaki çocuğum bir durakta düz tabana kadar mükemmeldi. Dar koltuk açıkça buna yardımcı olur. Her ikisi de bir duraktan ayrılırken güvene katkıda bulunur.
Sürüş sırasında, çubuk-çubuk ilişkisi boyutu için hemen hemen idealdir ve ona çok büyük bir bisiklet üzerinde gergin hissetmeden bisikletle hareket etmesi için ihtiyaç duyduğu alanı sağlar. Bisikletin nasıl kullanıldığına gelince, operasyonel kelime bağışlayıcıdır. Ön tarafı derin kumda iterek, yolun iki parça bölümünde sorunsuz bir şekilde gezinmeye kadar iyileşmesini izledim. Egzozu ve karbonhidratı değiştirmek bu bisikleti gerçekten uyandırabilir. Bu sayfada, Kawasaki KLX140 hakkında bilgi almak için web sitemizde gezinmenize yardımcı olacak bazı popüler bağlantılar bulunmaktadır.ve aradığınızı bulmanıza yardımcı olur. Herhangi bir sorunuz varsa, lütfen bizimle e-posta yoluyla iletişime geçmekten çekinmeyin veya bizi hızlı bir telefonla arayın. Ekibimiz, motosikletinizden en iyi şekilde yararlanmanıza yardımcı olmak için hazır ve bekliyor.
En iyiler kategorimizde ki diğer yazıları da incelemek isteyebilirsiniz:
- En iyi 300cc Motosikletler
- En İyi Başlangıç Motosikletleri
- En iyi 50cc Scooter
- En iyi motosiklet markaları
- En iyi 125cc Motosikletler
- En iyi 250cc Motosikletler
- En İyi Kurye Motosikleti
- En İyi Motosiklet Kaskları
- En İyi Motosiklet Yağı
- En iyi Motosiklet Kilidi
- Motosiklet Fiyatları Nedir?
Kawasaki KLX140, 2008 model yılı için tanıtıldı. Arka disk frene sahip tek Japon playbike’lerinden biridir. Ayrıca birçok süspansiyon, tekerlek ve fren parçası KX80/85/100’den aktarılacaktır. Performans, diğer 150 Japon oyun bisikletinden biraz düşük, ancak egzoz fısıltı kadar sessiz.
Kawasaki KLX140
Kawasaki KLX140 Askıya Alma hk.
Kızım, beceri geliştirmeyi ve yavaş yavaş hız yapmayı tercih eden metodik bir binici. Böylece, ön ve arka hareket mesafesi 7,5 inç ve 7,9 inç olan stok süspansiyon, onun beceri seti için mükemmel bir şekilde ayarlanmıştır. Aynı tepeleri tekrar tekrar bombalamayı seven “gönder” tipi bir çocuk olsaydı, 22 tıklamalık şok geri tepme sönümlemesinden bazılarına ihtiyaç duyabilirdim. Bununla birlikte, toprak yolları ve yıkamaları keşfederken sürüşümüz daha ölçülü bir hızda olma eğilimindedir. Bu nedenle, hızlı gitmek ve OHV parkına kayak pistleri gibi davranmak yerine, sürüşlerimiz daha çok karşılaştığımız sürekli değişen koşullara uyum sağlamaya yöneliktir.
Nihayetinde, büyüdükçe, boyu, ağırlığı ve hızları arttıkça temel süspansiyonun vergilendirildiğini görebiliyordum. Bu nedenle, KLX140R, isterse tam boyutlu bir arazi motosikletine geçene kadar bir geçiş aracı olacaktır.
2022 Kawasaki KLX140 Teknik Özellikleri | |
---|---|
MSRP | 3.749 $ |
Motor tipi | 144cc 4 zamanlı tek, SOHC, hava soğutmalı, iki valf |
Delik ve Strok | 58,0 x 54,4 mm |
Sıkıştırma oranı | 9,5:1 |
yakıt ikmali | 20 mm Keihin karbüratör |
Bulaşma | 5 vitesli |
Son sürüş | Zincir |
Ön süspansiyon | 33 mm teleskopik çatal/7.1 inç hareket mesafesi |
Arka Süspansiyon | Uni-Trak bağlantı sistemi ve bindirme hazneli tek şok, tamamen ayarlanabilir ön yük ve 22 yollu geri tepme sönümlemesi/7.1 inç hareket |
Ön fren | Çift pistonlu kaliperli tek 220 mm petal disk |
Arka fren | Tek pistonlu kaliperli tek 186 mm petal disk |
Ön lastik | 70/100-19 |
Arka lastik | 90/100-16 |
Tırmık/Yol | 27 derece/3,8 inç |
Dingil açıklığı | 50,6 inç |
Koltuk yüksekliği | 31.5 inç |
Boş Ağırlık (Talep Edilen) | 209,4 lbs.(sürüşe hazır, %90 dolu depo) |
Yakıt Kapasitesi | 2.0 gal. |
Renkler | Limon yeşili |
Kawasaki KLX140 İncelikleri
Kabul edin, ebeveynler olarak, çocukların kıyafetlerden oyuncaklara, arkadaşlara ve aktivitelere kadar her şeyi ne kadar çabuk aştığını hepimiz çok iyi biliyoruz. Bu nedenle, KLX140R L’nin bir kir veya çift spor binici olma yolculuğunda bir adımdan daha fazlası olmasını beklemek gerçekçi olmaz. Bu nedenle Kawasaki, KLX140R L’nin fiyatını 3.749 $’a düşürdü. Başka bir çocuğa geçmeden önce yeni nesil binicilerin gelişiminde rol oynayacağını bilerek satın alırsınız. Kawasaki, makul bir fiyata üretilmiş yumuşak huylu, sağlam güvenilir ve gösterişten uzak bir arazi motosikleti yaratarak, sürücülere bir motosiklet tutkunu olma yolunda büyük bir adım attı. Hatta son yolculuğumuzda duvardaki yazıyı şimdiden görebiliyorum. Yemin ederim, iki hafta öncekinden daha uzun. Tam boyutlu bir bisiklet çok uzakta olmayabilir.
Kawasaki KLX140 | Özellikleri |
---|---|
Yer değiştirme | 144cc |
Delik ve Strok | 58,0 x 54,4 mm |
Sıkıştırma oranı | 9.5:1 |
Buji | NGK CR7HSA |
Supap boşluğu | IN: .002″-.003″ / EX: .004″-.006″ |
Karbonhidrat/ana jet/pilot jet | Keihin PB20 / 95 ana / 38 pilot |
İletim oranları | 2.667 / 1.895 / 1.474 / 1.182 / 1.00 |
Yağ Kapasitesi/Tipi | 1.2 ABD quart / SAE 10W-40 |
Zincir boyutu/ön dişli/arka dişli | 428 / 14T/50T / 13T/51T (L-Model) |
Ön lastik boyutu | 70/100-17 / 70/100-19 (L modeli) |
Arka lastik ebadı | 90/100-14 / 90/100-16 (L modeli) |
Koltuk yüksekliği | 30,7 inç / 31,5 inç (L modeli) |
Tekerlek Tabanı | 49,6 inç / 50,6 inç (L modeli) |
Ağırlık | 205 pound. / 209,4 lb. (L modeli) |
Kawasaki KLX140 Motor
- Tip: Tek silindirli 4 zamanlı
- Deplasman: 144cc Çap x strok: 58,0 x 54,4 mm
- Sıkıştırma oranı: 9,5:1 Valvetrain: SOHC; 2 valf
- Soğutma: Hava Yakıt doldurma: 20 mm Keihin PB
- Şanzıman: Yakın oranlı 5 vitesli
- Debriyaj: Islak çoklu disk Nihai tahrik: Zincir
Kawasaki KLX140 Şasi
- Çerçeve: Çelik kutu kesitli çevre
- Ön süspansiyon; seyahat: Ayarlanabilir olmayan 33 mm çatal; 7,5 inç
- Arka süspansiyon; seyahat: Bağlantı destekli, tamamen ayarlanabilir sırt üstü rezervuar şoku; 7,9 inç
- Ön lastik: 2.75 x 21; IRC Vulcanduro VE-35 Arka lastik: 4.10 x 18; IRC Vulcanduro VE-33
- Ön fren: 2 pistonlu kaliperli 220 mm petal disk
- Arka fren: Tek pistonlu kaliperli 186 mm petal disk
Kawasaki KLX140 Ölçüler ve Kapasiteler
- Dingil mesafesi: 52.4 inç
- tırmık: 27 derece İz: 4.6 inç
- Koltuk yüksekliği: 33.9 inç
- Yerden yükseklik: 12.4 inç
- Yakıt kapasitesi: 1.5 galon
- Boş ağırlık: 218 pound
- Renk: Kireç Yeşili
Kawasaki KLX140 Doğru Karar Mı?
En düşük koltuk yüksekliği? Kontrol. Elektrikli başlangıç? Kontrol. Satın almak ucuz mu? Kontrol. En iyi orta boy başlangıç arazi motosikletini arıyorsanız, KLX140R olabildiğince iyidir.
- Sınıfında en düşük koltuk yüksekliği
- Mükemmel kullanım; en düşük
- CoG Listedeki en hafif
- Elektrikli çalıştırma Basit, güvenilir
- Çoğu kir bisikletinden daha sessiz
- Düşük maliyetli, yeni ve kullanılmış
KLX140 R eksi yönleri ise şu şekilde:
- Daha küçük tekerlekler (tam boyutlu bir kir bisikletine kıyasla)
- Küçük şasi; uzun biniciler için iyi değil
- Yedekleme başlatma yok
- Bu yeşil? (ya da belki yeşil rengi seversiniz!)
Kawasaki KLX140 Fiyatı Nedir?
Bunlar, her bir Kawasaki 140’ın yeni MSRP fiyatlarıdır:
- KLX140R: 3.499 $
- KLX140R L: 3.749 $
- KLX140R F: 4.049 $
- Dünyanın En İyi Motosikleti
- Apachi Motosiklet Fiyatı
- Aprilia Motosiklet Fiyatı
- Mondial Motosiklet
- Motosiklet Modelleri
- Motosiklet Kredi
- Motosiklet Garajı
- Acun Ilıcalı Motosiklet Kazası
- Rüyada Motosiklet Sürmek
2. El Kawasaki KLX140
Kullanılmış bir KLX140 ne kadar? Değer gerçekten yerel pazarınıza, belirli model 140’a, hangi durumda olduğuna ve hangi yılda satın almak istediğinize bağlıdır . Bu faktörlere bağlı olarak kullanılmış bir KLX140 1500-3500$ fiyat aralığında olacaktır. En büyük fark, KLX 140’ın daha fazla güce ve daha geniş oranlı şanzımana sahip olması ve TTR125LE’nin yaklaşık 11 libre ağırlığında olmasıdır. az. KLX140 kesinlikle daha fazla güce sahip, ancak bu tek başına onu TTR125’e göre daha iyi yapar mı? Aynı derecede güvenilir ve ergonomiyi ve kullanımı biraz daha fazla seviyorum. Tek sorun, KLX 140’ı ikinci el bulmak daha zor olabilir ve genellikle birkaç yüz dolar daha pahalıya mal olabilir.
- alım
- dişli
- çatallar
- Şok
- Egzoz
Kawasaki KLX140 S.S.S
Kawasaki KLX140 Yetişkinler İçin Mi?
Yetişkinler ve büyük gençler için tasarlanan KLX140, sert KX tabanlı çevre çerçevesini uzun mesafeli süspansiyon ve geniş çaplı tekerlekler (21” ön ve 18” arka) ile basit, ancak güvenilir hava soğutmalı 144 cm 3 tekli birleştirir. -silindirli motor mükemmel boyutlu bir pakete dönüştürülür. Evet, çoğu 4 zamanlı başlangıç arazi motosikleti gibi , sadeliği ve düşük performansı nedeniyle çok güvenilirdir. Bu, kir bisikletine yeni başlıyorsanız ve mümkün olduğunca az bakım yapmak istiyorsanız harikadır.
Kawasaki KLX140 ve KLX140L Farkı Nedir?
KLX®140R L arazi bisikleti daha büyük tekerleklere (19F, 16R), daha uzun koltuk yüksekliğine (31,5 inç) ve daha yüksek 10 inç yerden yükseklik sunarken, KLX®140R F arazi bisikleti tam boyutlu tekerleklere (21F, 18R) sahiptir. ve 12,4 inç yerden yükseklik.