Yeni bir motosiklet alırken birçok insan 300 cc alma seçeneğinin olduğunu unutuyor çünkü kesinlikle sıkıcı ve etkisiz olacaklarını düşünüyorlar ama bu görüşü yıkmama izin verin. Başlangıç ve orta seviye biniciler için en iyi 300cc motosikletler en iyi seçenek olabilir. Küçük cc motosikletler için tatlı nokta nedir? 250cc mi? Belki 400cc?
Herhangi bir internet forumuna sorun ve muhtemelen bazı BS gibi şeyler duyacaksınız, 600cc spor motosikletleri, yeni başlayanlar için HİÇ tavsiye edeceğim en küçük motosikletlerdir. Kişisel olarak, özellikle sürmeye ilk başladığınızda, daha büyük motorlara geçmeden önce sürüş becerileriniz üzerinde çalışmak ve deneyiminizi geliştirmek için 300 cc’lik bir motosiklet satın almanız gerektiğini düşünüyorum. Bu listede size göstereceğim çok sayıda harika en iyi 300cc motosiklet var, bu yüzden okumaya devam edin…

En İyi 300cc Motosikletler Nedir?
Darwinizm’in en güzel hali. Ne düşünüyoruz? Bu soru için dikkate alınması gereken pek çok değişken olduğunu düşünüyoruz, ancak en iyi 300cc motosiklet kategorisi hala sağlam motosiklet seçenekleriyle dolu. Birçoğu, bu küçük deplasmanlı bisikletlere yeni başlayanlar için de harika seçenekler olarak bakıyor. Yeni başlayanlar için en iyi motosiklet hangisidir?
En iyi 300cc motosikletler de Her şey ne tür bir sürüş yapmak istediğinize bağlı. Bu listedeki seçeneklerden herhangi biri, yeni biniciler için harika bir başlangıç noktası sağlar. Daha da iyisi, bu kategoride spor motosikletleri, macera motosikletleri ve çıplak bisikletler gibi çeşitli motosiklet türlerini kapsayan çok sayıda harika bisiklet var. İki tekerleğin dünyasına girmekle ilgileniyorsanız, bu harika başlangıç noktalarına göz atın.
Motosiklet modeli | Fiyat |
Honda Asi 300\500 | 4.749 $ ile 6.199 $ arasında |
Honda CB300R\CBR300R | 4.649 $ & 4.699 $ |
Yamaha YZF-R3 | $4,999 |
KTM 390 Dük | 5,499 $ |
Kawasaki Ninja 400 | 4,999 dolar |
Kawasaki Versys-X 300 | 5,399 $ |
BMW G310GS | $5.695 |
Suzuki GSX250R | 4.499 $ |
Honda CBR 300R & CB300F
Honda , model serisini bol miktarda 300cc ve iki tekerlekli tekliflerle kesinlikle doyuran bir üreticidir. CB300R’de bulunan 286cc sıvı soğutmalı Single,diğer üç modelde de kullanılıyor. CB300R’nin neo-retro görünümünün hayranı değil misiniz? Belki CB300F veya belki de daha sportif CBR300R gibi güzel bir standart bisiklet.
En iyiler kategorimizde ki diğer yazıları da incelemek isteyebilirsiniz:
- En iyi 300cc Motosikletler
- En İyi Başlangıç Motosikletleri
- En iyi 50cc Scooter
- En iyi motosiklet markaları
- En iyi 125cc Motosikletler
- En iyi 250cc Motosikletler
- En İyi Kurye Motosikleti
- En İyi Motosiklet Kaskları
- En İyi Motosiklet Eldivenleri
En iyi 300cc motosiklet CB300R, ağabeyi CB1000R’nin tükürük görüntüsüne benziyor, bu da bunun seksi bir hafif motosiklet olduğu anlamına geliyor, 300’ün beş binin altında bazı seçim yükseltmeleri aldığından bahsetmiyorum bile. 41 mm’lik ters çatal, yükseltilmiş Showa şoku ve radyal montajlı fren kaliperleri, CB300R’yi sınıfındaki ve Honda ailesindeki diğerlerinden ayıran öğelerden birkaçıdır.
- 4.749$ ile 6.199$ arası fiyat
- 286 cc motor veya 500 cc motor
- Hidrolik disk frenler
- Çok güzel modern tasarım
- Honda Rebel 300, listedeki en sevdiğim motosiklettir ve yeni başlayanlar için mükemmel bir motosiklet olabilir.
Ayrıca Rebel 300, 300 cc’lik bir motosiklet için harika olduğunu düşündüğüm çok modern bir tasarıma sahip.
Önemli özellikler
Honda Rebel’in 286 cc’lik mükemmel bir motoru var, ancak daha güçlü bir motor almak istiyorsanız 500 cc’lik bir motor da sunuyor. 286 cc motor mükemmel ve kontrolü kolay ve 27 bhp’ye ulaşırken, 500 cc 40 bhp’ye ulaşır, bu yüzden bu motorun tadını çıkarabileceğinize eminim.
En iyi 300cc motosiklet Her iki motosiklet türü de 6 farklı şanzıman hızına ve Honda’nın frenlerinde yaptığı çok önemli bir yenilik olan çok gelişmiş kilitlenme önleme teknolojisiyle gelen mükemmel Hidrolik disk frenlere sahiptir. En iyi 300cc Motosikletlere Buna ek olarak, Honda Rebel 27.2 inçlik bir koltuk yüksekliğine ve 364 pound’luk mükemmel bir ağırlığa sahipken, 500 cc modelinin boyutları biraz daha büyük.
Fiyat
Honda Rebel 300’ü 4.749$’a satın alabilirsin ya da Rebel 500’ü istiyorsan 6.199$’a mal olacak, yani bu oldukça büyük bir fark, hesaba katmanız gerekecek. En iyi 300cc motosikletlere Hem Honda CBR300R hem de Honda CB300R aynı motora sahiptir ve CBR’nin tam bir kaportaya ve sportif bir kenara sahip olması ve CB’nin daha dik bir sürüş pozisyonuna sahip çıplak bir sokak bisikleti olmasıyla farklılıkları esas olarak stilde bulacaksınız.
En iyi 300cc motosiklet olarak Ancak CB daha yeni bir motosiklet ve ters çatallardan ve radyal ön fren kaliperinden yararlanıyor ve tamamen daha modern bir görünüme sahip. CBR 785 mm koltuk yüksekliğine ve 164 kg ağırlığa sahipken, CB 799 mm koltuk yüksekliğine ve 143 kg ağırlığa sahip. Her ikisi de 30 bhp ve 20 ft-lb tork sunan 286cc, 4 zamanlı bir motora sahiptir; bu çok fazla görünmeyebilir, ancak yine de yüksek bir standartta performans gösterir.
Honda CB300R Teknik Özellikleri | |
---|---|
Motor tipi | 286cc sıvı soğutmalı tek silindirli dört zamanlı |
Valf Treni | DOHC; silindir başına dört valf |
Bore x Stroke | 76,0 mm x 63,0 mm |
Sıkıştırma oranı | 10.7:1 |
indüksiyon | Yakıt enjeksiyonu, 38 mm gaz kelebeği gövdesi |
Ateşleme | Tam transistörlü |
marş | Elektrik |
Aktarma | Altı hız ile manuel |
El çantası | çok plakalı ıslak |
Son sürüş | Zincir |
Ön süspansiyon | 41 mm teleskopik çatal; 5.1 inç seyahat |
Arka Süspansiyon | Pro-Link tek şok; 4,2 inç seyahat |
Ön Frenler | Hidrolik w/ tek 296mm disk; ABS isteğe bağlı |
Arka Frenler | Hidrolik w/tek 220mm disk; ABS isteğe bağlı |
Ön Lastikler | 110/70-17 |
Arka Lastikler | 150/60-17 |
tırmık | 24,7º |
İz | 3,7 inç |
Uzunluk | 79,5 inç |
Genişlik | 31.7 inç |
Yükseklik | 41,3 inç |
Koltuk yüksekliği | 31.5 inç |
Yerden yükseklik | 5,9 inç |
Dingil açıklığı | 53.3 inç |
Yakıt Kapasitesi | 2,7 gal. |
Renk | Kromosfer Kırmızısı; Mat Gri Metalik |
Ağırlığı frenlemek | 313 lb. / 317 lb. ABS ile (talep edilen |

Honda Rebel 300
Elbette bir sonraki seçimimiz de bir Honda olacak! Sunacakları çok şey var! Honda Rebel , 80’lerden beri ortalarda, küçük boyu ve cana yakınlığıyla yeni binicilere öncülük ediyor, ancak neredeyse anemik 250 cc bekar. En iyi 300cc motosikletleri Öyleyse tahmin et!? Honda, 286cc Single’ını Rebel’da da planladı ve küçük kruvazöre zamanla rekabet etmesi için modern bir değirmen verdi.
En iyi 300cc motosiklet için Eğer kendinizi gergin hissediyorsanız, Rebel’ın 500cc’lik bir motorla da mevcut olduğundan bahsetmiyorum bile. 300, 4.399 dolardan başlıyor ve 300 ekstra smacker için ABS ile sunuluyor. İçinizdeki Fonzy’yi hissediyorsanız, ancak hala debriyajın nerede olduğundan tam olarak emin değilseniz, belki de en iyisi Rebel 300 ile başlamanızdır.
Honda Rebel , çok yönlü iyi huylu bir deneyim sunmak için tasarlanmış bir bisiklet üzerinde yumuşak bir sürüş sunuyor. En iyi 300cc motosikletler Fiziksel olarak küçük bir motosiklet olsa da, cruiser tarzı tasarım onu öne çıkararak alçak selesi ve hafif ileri kontrol kurulumuyla size benzersiz bir sürüş sağlar ve açıkta kalan çerçevesi ona güzel bir ham kenar verir.
Çoğunlukla dik sürüş pozisyonu nedeniyle oturma rahattır ve ıslak ağırlığı 165,1 kg olan bisikletle manevra yapmak ve kontrol etmek kolaydır. Motor, kayma ve yardımcı kavrama dahil CB ve CBR300’deki ile aynıdır, iyi tepki ve hafif bir kol çekişi sunar.
Honda Rebel 300 Resmi Web Sitesi: https://powersports.honda.com/street/cruiser/rebel-300
Honda Rebel 300 YouTube Videosu: https://www.youtube.com/watch?v=EVTZzn_ViGQ
Honda Rebel 300 Teknik Özellikleri | |
---|---|
Motor tipi | 286cc sıvı soğutmalı tek silindirli dört zamanlı |
Delik ve İnme | 78 mm x 63 mm |
indüksiyon | PGM-FI |
Ateşleme | Tam transistörlü ateşleme |
Sıkıştırma oranı | 10.7:1 |
Valf Treni | DOHC; silindir başına 4 valf |
Aktarma | Altı Vites |
Son sürüş | O-ring contalı zincir |
Ön süspansiyon | 41 mm çatal; 4.8 inç seyahat |
Arka Süspansiyon | 3,8 inç seyahat ile çift şok |
Ön fren | Hidrolik disk |
Arka fren | Hidrolik disk |
Ön lastik | 130/90-16 |
Arka lastik | 150/80-16 |
tırmık | 28°0′ (Tekerlek Açısı) |
İz | 110 mm (4,3 inç) |
Dingil açıklığı | 58,7 inç |
Koltuk yüksekliği | 27,2 inç |
Ağırlığı frenlemek | 364 pound (Tüm standart donanım, gerekli sıvılar ve sürüşe hazır tam dolu yakıt deposu dahil) |
Yakıt Kapasitesi | 2.96 galon |
emisyonlar | Mevcut EPA standartlarını karşılar. California versiyonu, mevcut CARB standartlarını karşılar ve emisyon ekipmanı nedeniyle biraz farklılık gösterebilir. |
Mevcut renkler | Mat İnci Beyazı, Mat Gümüş Metalik, Siyah, Kırmızı |
Garanti | Bir yıl Devredilebilir, sınırsız kilometre sınırlı garanti; Honda Koruma Planı ile genişletilmiş kapsama alanı |
Kawasaki Versys-X 300
Moto kuryeler arasında bunu konuşurken Kawasaki Versys-X 300’de çok eğlendik . Versys-X 300, eski Meksika sahillerinden San Bernardino dağlarına kadar ormanlar ve kumsallarda çığır açtı. Versys’in harika yanı bu, çok yönlülük. Wee Versys’de yüzlerce, hatta binlerce mil harcadık ve dikiş makinesi pürüzsüzlüğündeki 296cc Twin, geri dönmemizi ve onu birden fazla çatışmada kazanan olarak seçmemizi sağladı.
En iyi 300cc motosiklet Hüküm süren şampiyon diyebilirsin. ADV meraklısıysanız, ancak piyasadaki 13.000 cc 6 fit uzunluğundaki devlerin çoğundan daha küçük ve öğrenmesi daha kolay bir macera bisikleti istiyorsanız, Kawasaki Versys-X 300’ü 5,399 $ taban fiyatıyla gözetleyin.
En iyi 300cc motosiklet Kawasaki Versys-X 300 , telli tekerlekleri ve 19 inçlik ön kısmı göz önüne alındığında, tur atabilen ve gidip gelebilen ve bazı arazi yeteneklerine sahip bir macera bisikletidir. Versys, 39bhp ve 19 ft-lb torka sahip dengeli ve dolayısıyla pürüzsüz, paralel ikiz 296cc motorla birlikte gelir ve 215 mile kadar bir menzile sahiptir.
Koltuk 845 mm yüksek ve en rahat olmadığı bildiriliyor, ancak sürüş pozisyonu iyi ve bisiklet dar ve macera tarzı bir araç arayan daha kısa sürücüleri ertelememeli. Bisiklet 175 kg ağırlığındadır ve kullanımı kolaydır.
- 296cc motor
- 182 mil maksimum hız
- Çok konforlu
- 5,399 $ fiyat
Kawasaki Versys-X 300, harika bir iş çıkaran başka bir Kawasaki motosikletidir ve bu listedeki diğer modellere kıyasla çok fazla yenilik veya kayda değer şeyler olmamasına rağmen, En iyi 300cc motosiklet bir motosiklette olması gereken her şeyi sunar. Genel olarak Kawasaki modelleri oldukça standart ve birbirinden çok farklı değil o yüzden sadece Kawasaki’yi sevdiğiniz için almanızı tavsiye ederim.
- Dünyanın En İyi Motosikleti
- Apachi Motosiklet Fiyatı
- Aprilia Motosiklet Fiyatı
- Mondial Motosiklet
- Motosiklet Modelleri
- Motosiklet Kredi
- Motosiklet Garajı
- Acun Ilıcalı Motosiklet Kazası
- Rüyada Motosiklet Sürmek
Önemli özellikler
En iyi 300cc motosiklet Kawasaki Versys-X 300, 296 cc motora sahip 4,5 galonluk, 7 kW güce ulaşabilen ve 300 cc’lik bir motosiklet için çok iyi olan maksimum 215 mil menzile sahip. 386 pound ağırlığında ve uzun boylu biniciler için harika bir yükseklik olan 32.1 inçlik bir koltuk yüksekliğine sahip.
En iyi 300cc motosiklet Versys-X 300’ün özellikle mükemmel lastikleri ve maksimum 182 mph hıza ulaşmaya yardımcı olmakla kalmayıp aynı zamanda sürüşü çok eğlenceli hale getiren 6 vitesli şanzımanı nedeniyle sürüş sırasında çok rahat olmasından şahsen çok etkilendim. En iyi 300cc motosiklet olarak Bana göre Kawasaki Versys-X 300, Kawasaki’yi veya uzun mesafe sürüşlerini sevenlere daha çok yakışabilecek bir motosiklet türü.
Fiyat
Kawasaki Versys-X 300’ün fiyatı, 300 cc’lik bir motosiklet için harika bir fiyat olan 5.399$’dır.
Kawasaki Resmi Web Sitesi: https://www.kawasaki.com/en-us/motorcycle/versys/adventure-touring/versys-x-300
Kawasaki Versys-X 300 Youtube İnceleme Videosu: https://www.youtube.com/watch?v=It5ag-fa1aQ
Kawasaki Versys-X 300 Teknik Özellikleri | |
---|---|
MSRP | 5,399$ baz; ABS’li 5.699$ |
Motor tipi | Sıvı soğutmalı, 8 valf, DOHC paralel İkiz |
Yer değiştirme | 296cc |
Delik/Strok | 62 x 49 mm |
Sıkıştırma oranı | 10.6:1 |
Maksimum Güç (talep edilen) | NA |
Maksimum tork | NA |
Yakıt sistemi | Doğrudan yakıt enjeksiyonu, iki adet 32 mm gaz kelebeği gövdesi |
Egzoz | Paslanmaz ikisi bir arada |
Son sürüş | O-ring zinciri |
El çantası | Islak, çok plakalı kayma yardımı |
Vites kutusu | 6 vitesli |
Çerçeve | Çelik omurga |
salıncak | Çift taraflı, çelik |
Ön lastik | 100/90-19 |
Arka lastik | 130/80-17 |
Ön süspansiyon | Showa 41 mm çatal, 5,1 inç hareket mesafesi (130 mm); ayar yok |
Arka Süspansiyon | Tek şok, Uni-Trak bağlantısı, 5,8 hareket halinde (147 mm); yay ön yükü için ayarlanabilir |
Ön fren | Tek 290 mm petal disk; ABS isteğe bağlı |
Arka fren | Tek 260 mm petal disk; ABS isteğe bağlı |
Gösterge Ekranı/Fonksiyonları | Analog takometre, dijital hız göstergesine sahip çok işlevli ekran, vites konumu göstergesi, yakıt aralığı, mevcut ve ortalama yakıt tüketimi, Ekonomik Sürüş Göstergesi (KP), soğutma suyu sıcaklığı |
Koltuk yüksekliği | 32,1 inç (750 mm) |
Dingil açıklığı | 56,7 inç (1439 mm) |
tırmık | 25.1º |
İz | 4,0 inç (102,4 mm) |
Boş ağırlık (talep edilen) | 385,9 libre |
Yakıt Deposu Kapasitesi | 4,5 galon |
Renkler | Yeşil gri |
Garanti | 12 aylık sınırlı garanti |

Yamaha R3
Yamaha’nın R3’ü , markanın AIMExpo’daki sunumundan önce ele aldığımız tam bir. Başlangıçta diğer En iyi 300cc motosikletlere rakip olacak şekilde inşa edilen Yamaha, Kawasaki ve Honda’nın gelişen pazarda önemli bir başarı göstermesinden sonra giriş seviyesi sınıf için bir bisiklet üreten son kişilerden biriydi. En iyi 300cc motosiklet Yeni R3, R6 ve R1’i andıran bir tersine çevrilmiş çatal ile bir dizi yükseltmeye ve tümü 2018 modeliyle aynı fiyat noktasında 4,999 dolardan başlayan fiyatlarla elde ettiğiniz biraz revize edilmiş bir sürücü üçgenine sahip.
- 321cc motor
- 41 bhp’ye ulaşabilir
- 30,7 inçlik bir koltuk yüksekliği
- 4,999 $ fiyat
- Yamaha YZF-R3, en iyi premium 300 cc motosiklettir ve aynı zamanda dünyada en çok satılan 300 cc motosikletler arasındadır.
En iyi 300cc motosiklet YZF-R3, orta seviye biniciler veya özellikle yarışlarda yarışanlar için mükemmel olabilir.
Önemli özellikler
Yamaha YZF-R3, 41 bhp’ye ulaşabilen 321 cc’lik bir motora ve 3.7 galonluk bir motor kapasitesine sahip. Harika çalışıyor ve yarışlara çok uygun ve kesinlikle bu listedeki en iyi motorlardan biri.YZF-R3 orta boyutlarda gelir, koltuk yüksekliği 30,7 inç ve 167 pound ağırlığındadır, bu özellikle bir Yamaha için şaşırtıcı derecede hafiftir.
En iyi 300cc motosiklet Beni gerçekten şaşırtan şey, sürüş sırasındaki rahatlık. Yamaha bunu mükemmel bir şekilde nasıl yapacağını bilir ve bundan en iyi konforu elde etmek için dik oturmanız çok önemlidir. Ayrıca tasarımı çok modern ve şık, bu da onu çok güzel kılıyor ve birçok farklı renkte satın alabilirsiniz, bu yüzden seveceğinize eminim.
Fiyat
Yamaha YZF-R3, özellikle böyle kaliteli bir motosiklet için oldukça iyi bir fiyat olan 4.999$’dır.
Yamaha R3 Resmi Web Sitesi: https://www.yamahamotorsports.com/supersport/models/yzf-r3
Yamaha R3 YouTube İnceleme Videosu: https://www.youtube.com/watch?v=N4tRRk8co3A
Yamaha YZF-R3 Teknik Özellikleri | |
---|---|
Motor tipi | 321cc, sıvı soğutmalı 2 silindirli DOHC, silindir başına 4 valf |
Bore x Stroke | 68,0 x 44,1 mm |
Sıkıştırma oranı | 11.2:1 |
Yakıt Teslimatı | Yakıt Enjekte Edildi |
Ateşleme | TCI: Transistör Kontrollü Ateşleme |
Aktarma | Sabit ağ; 6 vitesli şanzıman |
Son sürüş | Zincir |
Süspansiyon / Ön | 41 mm KYB teleskopik çatal; 5.1 seyahat |
Süspansiyon / Arka | KYB tek şok; 4.9 içinde seyahat |
Frenler Ön | Hidrolik, 298 mm |
Frenler / Arka | Hidrolik, 220mm |
Lastikler / Ön | 110/70-17M/K 54H |
Lastikler Arka | 140/70-17M/C 66H |
U x G x Y | 82,3 x 28,3 x 44,7 inç |
Koltuk yüksekliği | 30,7 inç |
Dingil açıklığı | 54,3 inç |
Tırmık (Tekerlek Açısı) | 25° |
İz | 3,7 inç |
Yakıt Kapasitesi | 3,7 gal |
Yakıt ekonomisi | 56 (talep edildi) |
Islak Ağırlık | 368 libre |
Garanti | 1 Yıl (Sınırlı Fabrika Garantisi) |
MSRP | 4.990 $ – Kuzgun – Ocak 2015’ten itibaren mevcut 4.990 $ – Yamaha Takımı Mavi/Mat Gümüş – Ocak 2015’ten itibaren mevcut 4.990 $ – Hızlı Kırmızı – Ocak 2015’ten itibaren mevcut |

KTM 390 Duke
KTM 390 Duke , giriş seviyesi terimini yeniden gözden geçirmemizi sağlayan modeldi. 390 Duke, giriş seviyesi bir motosiklet olabilir, ancak sınıfında eşleşmesi zor olan bir bitiş seviyesi, ayrıntılara gösterilen özen ve performans sunar. En iyi 300cc motosiklet, 373cc Tekli, listemizdeki birçok modelden çok daha büyüktür, ancak hey, bu bizim listemiz ve istediğimizi yapıyoruz.
En iyi 300cc motosiklet Duke’ün torklu 373cc Tekli, TFT ekranı, üç yönlü değiştirilebilir ABS’si (Supermoto modu dahil!), yüzünüzdeki stili ve WP süspansiyonundan 5,299 dolara çok sayıda motosiklet alırsınız. Hafif (149 kg) ve dengeli KTM 390 Duke , çelik çerçevesiyle bile kullanım beklentilerine meydan okuyarak piyasadaki en hafif motosikletlerden biri olma iddiasını güçlendiriyor. Tek silindirli, 4 zamanlı 373cc motorla birlikte gelir ve 830.5 mm sele yüksekliği nedeniyle uzun boylu sürücüler bu bisikleti sevecektir. Listemizdeki diğerlerinden daha büyük olsa da, en yüksek 104mph hız sunan sağlam bir seçenektir.
- 373cc motor
- 149 kg hafif ağırlık
- Çok kaliteli çelik çerçeve
- 32.7 inç koltuk yüksekliği
- KTM 390 Duke, motosikletler arasında oldukça nadir görülen çelik bir çerçeveye sahip olduğu için oldukça şaşırtıcı olan çok hafif ve dengeli bir motosiklettir.
Ayrıca, yeni başlayanlar ve hatta yarışlar için harika olabilir ve Yamaha YZF-R3’e çok benzer, dolayısıyla bir tane satın almadan önce ikisini de dikkate almanız gerekir.
Önemli özellikler
KTM 390 Duke, 373 cc hacimli 1 silindirli, 4 zamanlı bir motora sahiptir. Buradaki diğer motosikletlerden daha büyük bir motor boyutu olabilir, ancak maksimum 43 mil hızla çok sessiz ve kararlıdır. Ayrıca 32,7 sele yüksekliği ile uzun boylu sürücüler için idealdir. Piyasadaki en hafif motosikletlerden biri olarak kabul edilen 149 kg ağırlığıyla çok hafiftir. Ayrıca En iyi 300cc motosiklet, KTM 390 Duke harika bir yüksek kaliteli tasarıma sahiptir ve çerçevesi, motosikleti mükemmel bir şekilde koruyan çelikten yapılmıştır.
Fiyat
En iyi 300cc motosiklet KTM 390’ı 5.499 $’a satın alabilirsiniz ve hatta kullanılmış satın almanızı tavsiye ederim, çünkü esas olarak bu modelde kullanılmış ve yeni arasında çok fazla fark yoktur. İnşaat kalitesi nedeniyle, mükemmel durumda kullanılmış bir tane satın alabilirsiniz.
KTM 390 Duke Resmi Web Sitesi: https://www.ktm.com/en-us/models/naked-bike/ktm-390-duke-2022.html
KTM 390 Duke YouTube İnceleme Videosu: https://www.youtube.com/watch?v=wSqlYOZ_y-A
KTM 390 Duke Teknik Özellikleri | |
---|---|
MSRP | $5,299 |
Motor tipi | Tek silindirli, 4 zamanlı |
Yer değiştirme | 373.2 cc |
Delik/Strok | 89 / 60 mm |
Güç | 9500 rpm’de 39,1 hp (ölçülen) |
tork | 23,6 lb-ft. 7100 rpm’de (ölçülen) |
Sıkıştırma oranı | 12.6:1 |
Marş/Akü | Elektrikli marş / 12V, 8 Ah |
Aktarma | 6 vites |
Yakıt sistemi | Bosch EFI (gaz kelebeği gövdesi 46 mm) |
Kontrol | 4 V / DOHC |
Yağlama | ıslak karter |
Motor yağı | Motorex Formula 4T |
Birincil Sürücü | 30:80 |
Son sürüş | 15:45 |
Soğutma | sıvı soğutma |
El çantası | PASC kaydırmalı kavrama, mekanik olarak çalıştırılır |
Motor yönetimi | RBW’li Bosch EMS |
Çerçeve | Çelik kafes çerçeve, toz boyalı |
alt çerçeve | Çelik kafes çerçeve, toz boyalı |
Gidon | Çelik, konik, Ø 26 / 22 mm |
Ön süspansiyon | WP-USD Ø 43 mm, 5,6 inç hareket mesafesi |
Arka Süspansiyon | WP amortisör, 5,9 inç seyahat |
Ön fren | Dört pistonlu, radyal olarak monte edilmiş kaliper, fren diski Ø 320 mm |
Arka fren | Tek pistonlu, yüzer tip kaliper, fren diski Ø 230 mm |
karın | Bosch 9.1MP İki Kanal (devre dışı bırakılabilir) |
Ön tekerlek | Dökme alüminyum, 3.00 x 17″ |
Arka tekerlek | Dökme alüminyum, 4.00 x 17″ |
Ön lastik | 110/70 ZR 17 |
Arka lastik | 150/60 ZR 17 |
Zincir | X-Ring 5/8 x 1/4″ |
Susturucu | Paslanmaz çelik birincil ve alüminyum ikincil susturucu |
Direksiyon Başı Açısı | 65 ° |
İz | 3,7 inç |
Tekerlek Tabanı | 53.4 ± 0.6 inç |
Yerden yükseklik | 7,3 inç |
Koltuk yüksekliği | 32,7 inç |
Yakıt Deposu Kapasitesi | 3.5 galon / 0.4 galon rezerv |
Islak Ağırlık | 362 pound (ölçülen) |

BMW G310GS
BMW G310GS’nin GS lakabını taşıyan bir model için doldurması gereken bazı büyük ayakkabılar vardı, belki de bu yüzden motosikletin lansmanından karışık duygularla ayrıldım . Motor güçsüz hissediyordu ve süspansiyon yetersizdi, ama belki de onu çok yüksek bir standartta tutuyordum.
En iyi 300cc motosiklet Wee GS’yi Royal Enfield Himalayan ve Versys-X ile karşılaştırdığımızda, oyun alanı düzdü ve motosikleti ne olduğu, BMW markasına sağlam bir giriş noktası ve aynı zamanda harika görünümlü bir macera motosiklet platformu olduğu için takdir etmemi sağladı. başlayanlar. 5,695 dolardan kesinlikle piyasada değerli bir rakip.
- Gürsel Kurye
- Yeşilce Kurye
- Vadi İstanbul Kurye
- Telsizler Kurye
- Ortabayır Kurye
- Harmantepe Kurye
- Emniyet Evleri Kurye
- Sülüntepe Kurye
- Sapanbağları Kurye
İyi arazi kullanımı sunan En iyi 300cc motosiklet bir bisiklet için BMW G310GS harika bir seçenektir. Birçok sürüş koşulunda ve tüm hava koşullarında iyi performans gösterirken, aynı zamanda uzun mesafe kabiliyeti ile de dikkat çekicidir. 105mph’ye kadar maksimum hız sunuyor, 169kg ağırlığında ve 835mm koltuk yüksekliğine sahip. Tekerlek ve lastik boyutları, ona su, kaya ve taşlarla yeterince kolay mücadele etme yeteneği verir. Renk seçenekleri de iyi, aralarından seçim yapabileceğiniz kırmızı, beyaz, siyah ve gümüş var.
- 313 cc tek silindirli motor
- 140 km/s’ye kadar maksimum hız
- 32.9 inçlik bir koltuk yüksekliği
- Her türlü arazide istikrarlı bir şekilde sürün
- 5.695 $ fiyat
BMW G310GS, her türlü arazide çalışabilen ve dengeli bir sürüş yapabilen iyi bir motosiklet isteyen sürücüler için mükemmel bir macera motosikletidir. Aslında, uzun mesafe sürüşü söz konusu olduğunda G310GS öne çıkıyor ve her yerde ve her türlü hava koşulunda sürüş kabiliyetiyle gerçekten çok şaşırtıcı.
Önemli özellikler
BMW G310GS, maksimum 140 km/s hıza sahip 313 cc tek silindirli motorla gelir. Çoğu insan için bu yeterli olmayabilir ama yine de bundan daha hızlı sürmeniz gerektiğini düşünmüyorum. Koltuk yüksekliği 32.9 inç ve 373 pound’luk çok hafif, bu da onu çok kompakt hale getiriyor. Ayrıca, G310GS’nin çok büyük tekerlekleri ve lastikleri, her yere ve kayalar, taşlar ve hatta su gibi herhangi bir engelin üzerinden geçmesine olanak tanır. Ayrıca tasarımı çok güzel ve kırmızı, beyaz, siyah ve gümüş gibi çeşitli renklerde geliyor.
Fiyat
Bu listedeki diğer motosikletlere göre belki biraz daha pahalı olan G310GS’yi 5,695 dolara satın alabilirsiniz, ancak unutmayın, maceralar için en iyi motosikletler arasındadır, bu nedenle uzun mesafeler kullanıyorsanız sizin için en iyi seçenektir.
BMW G310GS Resmi Web Sitesi: https://www.bmwmotorcycles.com/en/models/adventure/g310gs.html
BMW G310GS YouTube İnceleme Videosu: https://www.youtube.com/watch?v=6-2DCROXpp0
BMW G 310 GS Teknik Özellikleri | |
---|---|
MSRP | $5.695 |
Motor tipi | 313cc, sıvı soğutmalı Tek ters silindirli tasarım |
Bore and Stroke | 80.0 mm x 62.1 mm |
Valf Treni | DOHC, silindir başına 4 valf |
Yakıt sistemi | EFI |
Sıkıştırma oranı | 10.6:1 |
Beygir gücü | 9500 rpm’de 34 hp (iddia edilen) |
tork | 21 lb-ft. 7500 rpm’de (talep edilen) |
Aktarma | 6 vitesli |
El çantası | Çok plakalı ıslak debriyaj |
Son sürüş | Zincir |
Çerçeve | Cıvatalı arka çerçeveli ızgara yapısında boru şeklindeki çelik çerçeve |
Ön süspansiyon | 41 mm Ters çatal, ayarlanamayan; 7.1 inç seyahat |
Arka Süspansiyon | Tek şok, önceden yüklenebilir; 7.1 seyahatte |
Ön fren | 300mm single disc, radial-mount 4-piston caliper, ABS standard |
Arka fren | 240 mm tek disk, 2 pistonlu kaliper, ABS standardı |
Ön lastik | 110/80-19 |
Arka lastik | 150/70-17 |
tırmık/iz | 26,7º/3,8 inç |
Dingil açıklığı | 56 inç |
Koltuk yüksekliği | 32.9 inç |
ıslak ağırlık | 373 lbs (iddia edilen) |
Yakıt Kilometresi, gözlemlenen | 71 mpg (talep edilen) |
Yakıt Kapasitesi | 2.9 gallons |

Kawasaki Ninja
Teknik olarak, 399cc Kawasaki Ninja 400, kendimize koyduğumuz En iyi 300cc motosiklet kapağımıza uymuyor, ancak kendi kurallarımızı çiğneyecek ve KTM 390 Duke’u dahil edeceksek, o zaman Baby Ninja onurlu bir sözü hak ediyor. En küçük Ninja hakkında çok şey yazdık çünkü açıkçası, hem yeni/deneyimsiz biniciler hem de eğlenceli bir öğrenme aracı arayan emektarlar için mükemmel bir En iyi 300cc motosiklet.
399cc Twin, güç açısından en iyi noktaya ulaşıyor – ne anemik ne de bunaltıcı hissediyor – bu, tüm beceri seviyelerindeki sürücülerin üzerinde iyi vakit geçirebileceği anlamına geliyor. Bunu iyi görünümü, yetenekli kullanımı ve 4,999 $ taban fiyatı ile birleştirin ve bu Yeşil Makinenin neden 2018 için En İyi Değer ve En İyi Hafif ödüllerini kazandığını anlayabilirsiniz.
- 399cc motor
- 166 pound hafif
- 4,999 $ fiyatla
- Klasik tasarım
- Kawasaki Ninja 400 ile ilgili en özel şey, hem yeni hem de daha gelişmiş sürücüler için çok şaşırtıcı bir şekilde uyarlanabilmesidir.
Ayrıca Kawasaki Ninja 400, KTM 390 Duke ve Yamaha YZF-R3’ün kıdemli bir rakibi çünkü üçü birbirine çok benziyor, bu yüzden bence motosikleti sevdiğiniz şirkete göre seçseniz iyi olur, değil. neredeyse aynı olan spesifikasyona göre.
Önemli özellikler
Kawasaki Ninja 400, toplam 43,3 bhp’ye ulaşabilen 399 cc’lik bir motorla geliyor. En iyi 300cc motosiklet olmayabilir, ancak diğer motosikletlerin çoğuna önemli ölçüde benzer, bu nedenle neden bu listede yer alması gerektiği oldukça açık. Ninja 400, 31 inçlik çok ılımlı bir koltuk yüksekliğine sahip ve 166 poundda çok hafif ve boyutları rakiplerinin geri kalanına çok benziyor. Buna ek olarak, tasarım oldukça klasik ve çoğu Kawasaki motosikletine benziyor, bence onu KTM 390 Duke ve Yamaha YZF-R3’ten ayıran büyük bir fark.
Fiyat
Kawasaki Ninja 400’ün fiyatı 4,999$, bu harika bir fiyat ve bu tür motosikletler için harika ve Kawasaki’yi seviyorsanız kesinlikle tavsiye ederim. Ninja 400’ün tam bir incelemesini görmek istiyorsanız, gidip burayı okumanızı şiddetle tavsiye ederim – görüntülemek için buraya tıklayın .
Kawasaki Ninja 400 Resmi Web Sitesi: https://www.kawasaki.com/en-us/motorcycle/ninja/sport/ninja-400
Kawasaki Ninja 400 YouTube Video İncelemesi: https://www.youtube.com/watch?v=mQpLsbg-iMA
Kawasaki Ninja 400 Teknik Özellikleri | |
---|---|
MSRP | ABS Olmayan : 4,999 ABD Doları ABS: 5,299 ABD Doları- 5,499 ABD Doları |
Motor tipi | Sıvı soğutmalı, 4 zamanlı Paralel İkiz |
Yer değiştirme | 399 cc |
Delik ve Strok | 70.0 x 51.8 mm |
Sıkıştırma oranı | 11.5:1 |
Vana sistemi | DOHC, 8 valf |
Beygir gücü | 10000 rpm’de 44 hp (Ölçülen) |
tork | 25,0 lb-ft. 8000 rpm’de (Ölçülen) |
Yakıt sistemi | Yakıt enjeksiyonu: ø32 mm x 2 |
Ateşleme | Dijital |
Başlangıç | Elektrik |
Yağlama | Zorla yağlama, ıslak karter |
Aktarma | 6 vitesli, dönüş |
Son sürüş | Zincir |
El çantası | Islak çoklu disk, manuel |
Çerçeve | Kafes, yüksek gerilimli çelik |
Ön süspansiyon | 4,7 inç hareket mesafesine sahip ø41 mm teleskopik çatal |
Arka Süspansiyon | Bottom-Link Uni-Trak, 5.5 inç seyahat ile ayarlanabilir ön yüklemeli gaz şarjlı şok |
Ön lastik | 110/70R17 M/K 54H |
Arka lastik | 150/60R17 M/K 66H |
Ön fren | Tek dengeli çalıştırma çift pistonlu kaliperli tek yarı yüzer ø310 mm petal disk |
Arka fren | Çift pistonlu kaliperli tek ø220 mm petal disk |
Teker (tırmık) | 24,7° |
İz | 3.6 inç |
Direksiyon açısı (sol/sağ) | 35°/ 35° |
Toplam uzunluk | 78,3 inç |
Genel genişlik | 28.0 inç |
Toplam yükseklik | 44,1 inç |
Dingil açıklığı | 53.9 inç |
Yerden yükseklik | 5.5 inç |
Koltuk yüksekliği | 30,9 inç |
Ağırlığı frenlemek | 366 pound (Ölçülen) |
Yakıt Kapasitesi | 3,7 galon |
Sıkça Sorulan Sorular
300cc Motosiklet Ne Kadar Hızlı Gidebilir
Yeni bir motosiklet pazarındaysanız, 300cc’lik bir motosikletin ne kadar hızlı gittiğini merak ediyor olabilirsiniz. Bu yaygın bir sorudur ve bir satın alma işlemi yapmadan önce cevabı bilmek önemlidir. 300cc’lik bir bisikletin ortalama maksimum hızı, çoğu durumda fazlasıyla yeterli olan 115 MPH civarındadır.
En Kaliteli 300cc Motosiklet Hangisidir?
KTM 390 Duke160km/s hıza çıkmadan önce 0-60km/s’den sadece 2,93 saniyede koşabilir. Çoğu insan, motosikletlerinin görünümüne uyan veya onu aşan performansı tercih eder ve KTM 390 Duke, her ikisinden de bol miktarda bulunur ve bu da onu en iyi 300cc bisiklet listemizde üst sıralarda yer almasını sağlar.
Yeni Başlayanlar İçin 300cc Motosiklet Hangisidir?
Bu düşük cc motosikletler, virajları zorlamak isteyen yeni başlayanlar için mükemmeldir , gerçekten hafiftirler, bu nedenle harika bir yol tutuşu vardır ve yeni bir binici olarak, muhtemelen daha sportif bir bisikletin sunduğu avantajlardan yararlanamazsınız.
Motosiklet CC Yükseltilir Mi?
Evet, ama kolay değil . Kolay olmaktan çok uzak.. Mümkünse her ikisini de motor çapını veya strokunu artırmanız gerekecek. Motorun çıkarılması ve tamamen demonte edilmesi gerekecektir.
Diğer Motosiklet Yazılarımız
- En İyi 125cc Motosiklet & Scooter Hangisidir?
- En iyi 250cc Motosikletler Nedir?
- 2022’de En İyi Motosiklet Eldivenleri
- Motosiklet Zırh ve Koruyucu Gerçekleri
- Motosiklet Türleri ve Çeşitleri Nedir?
- En İyi Hafif Motosikletler
- Motosiklet Sigortası İbraz Kategorileri
- Motosiklet Kaskınızın Buğulanmasını Nasıl Önleriz?
- A2 Motosiklet Ehliyeti Nedir ?
- En İyi 15 A2 Motosiklet Türleri
- En İyi Motosiklet Markaları
- En İyi 50cc Scooter
- Ucuz Moped Nedir
- A2 Motosiklet Ehliyet Fiyatı
- Motosiklet Pas Çıkarmak
- En İyi 300cc Motosikletler