Motosikletler, bir otomobilin kabuğunun, hava yastıklarının ve buruşma bölgelerinin koruyucu faydalarından yoksundur ve bu nedenle, sürücüyü çok daha fazla tehlikeye maruz bırakır. Buna ek olarak, yeni başlangıç motosiklet kullanmanın araba sürmekten çok daha aktif ve kapsamlı bir deneyim olduğu gerçeğini ekleyin ve bir kişinin sürüş kariyerine uygun boyutta, giriş seviyesi bir makinede başlamasının neden bu kadar önemli olduğunu hemen anlamaya başlayabilirsiniz.
En İyi Başlangıç Motosiklet: Giriş
Bu segment bir zamanlar yalnızca bir avuç modelle sınırlıyken (size bakıldığında , orijinal Honda Rebel ve Kawi Ninja 250), giriş seviyesi motosiklet sınıfı şu anda motosiklet tarihinde daha önce hiç olmadığı kadar fazla seçeneğe sahip . Çok sayıda seçeneğe rağmen, ilk kez yeni bir araç türü satın almak hala göz korkutucu olabilir ve bu, iki tekerlekli aleme kadar uzanır.
Bu nedenle, bunu göz önünde bulundurarak, bu kılavuzu en iyi başlangıç motosikletlerine ulaştırmak için giriş seviyesi moto pazarını baştan sona inceledik. En öğrenci dostu modeller için seçimlerimizi geri saymanın yanı sıra, alışveriş yaparken nelere dikkat etmeniz gerektiğini ve sizin için doğru En İyi Başlangıç Motosikleti nasıl bulacağınızı ve binicilik kariyerinize bir motosikletle başlamanın neden bu kadar önemli olduğunu keşfedeceğiz. öğrenci dostu model. O halde daha fazla veda etmeden konuya girelim.
- Dünyanın En İyi Motosikleti
- Apachi Motosiklet Fiyatı
- Aprilia Motosiklet Fiyatı
- Mondial Motosiklet
- Motosiklet Modelleri
- Motosiklet Kredi
- Motosiklet Garajı
- Acun Ilıcalı Motosiklet Kazası
- Rüyada Motosiklet Sürmek

Yeni Motosiklet Sürücüsü Gerçeği
Küçük hacimli , giriş seviyesi modellerle karşılaştırıldığında , tam boyutlu başlangıç motosikletlerin kontrolü, minimum hata payına izin veren ultra hassas kontrollerle belirgin şekilde daha zordur. Daha büyük başlangıç motosikletlerine daha az affedici ve sürüşü daha zor olmakla kalmaz, aynı zamanda yeni bir sürücünün bir binici olarak öğrenme, büyüme ve ilerleme yeteneğini de engeller, çünkü odaklanmak yerine En İyi Başlangıç Motosikleti kontrol altında tutmak için çok fazla çaba ve enerji harcanır.
Görme ve vücut konumlandırma gibi sürüşün temel temelleri üzerine. Cildinize ve deneyim seviyenize göre uygun bir modelle başlayarak, artık kendinize bir binici olarak gelişmek için yalnızca en iyi şansı verirsiniz, ancak aynı zamanda kolayca kaçınılabilir bir enkaz olasılığını da en aza indirirsiniz.
Motosiklet kazası istatistiklerine bakarsanız, enkazların büyük çoğunluğu, yoldaki ilk altı ayı içinde, cilt seviyelerine göre nesnel olarak çok büyük pilot makineler olan, kariyerlerine tam boyutlu kruvazörlerde veya denizcilikle başlayan sürücüleri içeriyor. kenar süper En İyi Başlangıç Motosikletleri. Olayları daha sindirilebilir bir çerçeveye oturtmak için şöyle düşünün; Muhtemelen yeni bir sürücüye Lamborghini veya Hellcat motorlu bir kas arabasının direksiyonunun arkasındaki temel bilgileri öğrenmesini tavsiye etmezsiniz ve tam boyutlu bir motosikletle (hatta 600cc i4) başlayan yeni bir sürücü aynı derecede acımasızdır ve daha da tehlikeli bir fikir. Daha sonraki bir tarihte daha büyük bir bisiklete geçmeden önce, herhangi bir yeni sürücüyü giriş seviyesi bir makinede becerilerini geliştirmeye teşvik ediyoruz.
En İyi Başlangıç Motosikleti Nedir
İlk motosikletinizi mi satın almak istiyorsunuz? Her tür binici için en iyi başlangıç motosikletlerini ve bu reklamları görmeden önce göz önünde bulundurmanız gereken 5 şeyi bir araya getirdik. Bir moto vlogger’ı ve genel motosiklet tutkunu olarak kendimi yeni başlayanlara günde en az bir kez En İyi Başlangıç Motosikletler hakkında tavsiyeler verirken buluyorum. Ne zaman sorulsa, onlara ilk sorum şudur: Neden ata binmek istiyorsunuz?
Benim için kaçıştı. En iyi başlangıç motosiklete binme ve kendinizi tamamen sürüş deneyimine kaptırma ve tüm endişelerinizi geride bırakma yeteneği. Dağlık patikalardan geçerken değişen sıcaklık hissi, banliyöde ilerlerken taze kesilmiş çimen kokusu ve çevrenizle hissettiğiniz gerçek bağlantı benim için bir rüyadan başka bir şey değil. En İyi Başlangıç Motosikletini sürmek özgürlük gibi geliyor ve bu duyguyu her gün istiyorum. Bir motosiklet, maceranın özüdür ve yeni başlayanlar için bu en iyi başlangıç motosikletle, kısa sürede keşfe çıkacaksınız.
En İyi Başlangıç Motosiklet Satın Alma
İlk En İyi Başlangıç Motosikletinizi satın alırken göz önünde bulundurmanız gereken şeylerin bir çamaşırhane listesi var ve bu öğelerin büyük bir kısmı siz ilk bakışınızı görmeden önce gerçekleşiyor. Öncelikle motosiklet ehliyetiniz var mı? Yoksa eğer A2 Motosiklet Ehliyeti Nedir ve A2 Motosiklet Ehliyet Fiyatı ile alakalı yazılarımızı okumanızı tavsiye ederiz. İstanbul’un banliyölerinde büyürken ehliyetsiz binmek gibi bir şeyden kurtulma şansı çok azdı, ancak iki tekerlek üzerinde tanıştığım birçok insan yolculuklarına uygun eğitim veya yasal sertifikalar olmadan başladı.
Topraktan sokağa geçmeye hazır olduğumda, yolda motosiklet sürmeye ilişkin temel bilgileri sağlamak için yerel topluluk kolejleri ve kuruluşlarıyla birlikte çalışan Motosiklet Güvenliği Vakfı’ndan (MSF) başka bir yere bakmadım. Daha önce binicilik deneyimi olmayan kişilerin MSF kursuna girdiğini ve üçüncü ve son günde güvenli sürüş için yeterli beceri ve bilgiye sahip olduğunu gördüm.
Ehliyetinize M sınıflandırmasını aldıktan sonra, ilk En İyi Başlangıç Motosikleti bulma konusunda ciddileşmenin zamanı geldi.
En İyi Başlangıç Motosikleti Geriye dönüp baktığımda, bunun ne kadar heyecanlı ve kafa karıştırıcı bir dönem olduğunu hatırlıyorum. İşleri sizin için biraz daha net hale getirmek için, göz önünde bulundurmanız gereken 5 şey şunlardır:
- Bütçe
- Güç çıkışı
- Ağırlık
- kullanılabilirlik
- Konfor
Bu bileşenlere sizin için en uygun başlangıç En İyi Başlangıç Motosikletini seçmek, hem sürüşünüzü daha keyifli hale getirecek hem de süreç boyunca sizi daha güvende tutacaktır. En İyi Başlangıç Motosikleti size en uygun olanıdır. Şimdi bu faktörlerden bazılarını parçalayalım.
En iyiler kategorimizde ki diğer yazıları da incelemek isteyebilirsiniz:
- En iyi 300cc Motosikletler
- En İyi Başlangıç Motosikletleri
- En iyi 50cc Scooter
- En iyi motosiklet markaları
- En iyi 125cc Motosikletler
- En iyi 250cc Motosikletler
- En İyi Kurye Motosikleti
- En İyi Motosiklet Kaskları
- En İyi Motosiklet Eldivenleri
Başlangıç Motosikletine Karar Vermeden Önce
Bütçe
Yeni bir motosiklet için bütçe ayırırken en büyük yanılgı, başlangıçta ne kadar para alabileceğinizi düşündüğünüzdür. Emlak vergilerini, sigortayı, yeni teçhizatı ve yaşam durumunuza bağlı olarak depolamayı – esasen toplam motosiklet sahipliği maliyetini – hesaba katmak önemlidir . Sigorta, biniciler arasında en sıcak konulardan biridir.
En İyi Başlangıç Motosikleti ile Muhtemelen oranlarınızı düşürecek çok araçlı bir poliçeye sahip olacağından, önce mevcut otomatik sigorta sağlayıcınızla çalıştığınızdan emin olun. Daha düşük deplasmanlı En İyi Başlangıç Motosikletlere bakan daha yeni bir binici olmanın profesyoneli, sigorta maliyetinin bir bisikletin sahip olduğu güç miktarıyla neredeyse doğrudan ilişkili olmasıdır, bu nedenle fiyatların düşük uçta olması gerekir.
Diğer bir ipucu ise motosiklet teşvikleri aramaktır ., birçok üretici satın alma sürecini daha uygun maliyetli hale getirmek için tasarruf sağlar. Satın alma sürecinden geçerken hangi motosiklet bayi ücretlerini ödemeyi beklemeniz gerektiğini anlamak da önemlidir . Bir En İyi Başlangıç Motosiklete harcayabileceğiniz gerçek para miktarını belirledikten sonra, bu sayıyı aranan reklamlara, bayilere, craigslist’e, Rollick’e ve hatta yerel bisiklet buluşmalarına
En İyi Başlangıç Motosikleti İçin Profesyonel İpucu: Ne kadar harcayabileceğinizi bilmek, seçeneklerinizi büyük ölçüde daraltmanıza yardımcı olacaktır. İlk kez binenlerin hem En İyi Başlangıç Motosikletleri hem de masrafları için 7.000 dolardan fazla harcamamalarını öneririz.
Güç
En İyi Başlangıç Motosikleti camiasında çok tartışılan birçok konu arasında, birçok sürücü listesinin başında yer alan bir tanesi, yeni bir sürücünün yönetmesi gereken kabul edilebilir güç çıkışıdır. 250cc single’lardan 1600cc V6 canavarlarına kadar, motosiklet endüstrisi yüzlerce En İyi Başlangıç Motosiklet ve motor konfigürasyonu sunuyor. Sürüşün ilk yılı için, 600cc’den fazla güce sahip olmayan, yumuşak ve kontrollü bir gaz tepkisi ile iletilen bir En İyi Başlangıç Motosiklete bağlı kalmanızı öneririz.
Giriş seviyesi motosikletlerin çoğu, gaz kelebeği tepkilerinde çok daha az seğirir, bu da gaz kelebeği büküldüğünde motordan daha donuk bir tepkiye dönüşür. Bazıları için bu olumsuz gelebilir, ancak sürüşün ilk yılında tüm En İyi Başlangıç Motosikletlerin sağladığı inanılmaz güç-ağırlık oranına hala alışıyorsunuz, bu nedenle yanlışlıkla uygulamanız durumunda bir güvenlik ağı isteyeceksiniz. tehlikeli bir durumda tam gaz.
Yeni başlayanlar için en iyi 15 motosikletten oluşan derlenmiş listemiz, devir aralığı boyunca tutarlı gaz tepkisi sağlayan 600cc altı güç seviyesindeki motosikletlere odaklanır.
Ağırlık
En İyi Başlangıç Motosiklet ne kadar ağırsa, o kadar sert düşer. Bu, yeni başlayanlar için hala beceri setinizi geliştirirken ve kendinizi potansiyel olarak küçük hatalar yaparken bulurken çok doğrudur. Ağır bir En İyi Başlangıç Motosiklette küçük hatalar yaparsanız, çok daha büyük ve potansiyel olarak tehlikeli sorunlara dönüşebilir. Öyleyse, üstesinden gelebileceğin şeyle git!
Farklı bisiklet stilleri, kategorilerindeki En İyi Başlangıç Motosikleti kabul edilebilir ağırlık aralıklarını belirleme eğilimindedir. Tarzına göre nispeten hafif bir bisiklet seçmek, yavaş hız durumlarında kontrolü elinizde tutmanıza yardımcı olur, ayaklarınız aşağıdayken rahat hissetmenizi sağlar ve genellikle daha ayrıntılı bir sürücü hissi verir.
Kullanılabilirlik
İkinci spor motosikletim bir İtalyan aygırı Aprilia Tuono V4R idi. O En İyi Başlangıç Motosiklet benimle açıklamaya bile başlayamayacağım şekillerde konuştu, ama günün sonunda, günlük olarak kullanılabilir değildi. Uçsuz bucaksız 100 mil menzili, alçak ve ileri kontroller ve ezici sıcaklık, aradığım günlük banliyöden daha çok bir hafta sonu savaşçısı olduğu anlamına geliyordu.
Depolama kapasitesi, menzil, konfor özellikleri ve rüzgar koruması gibi şeyler, o moto kamp macerasına devam etme veya işe gitmek isteyip istemediğiniz kararınızı verebilir veya bozabilir. Sabırlı olmak ve bir En İyi Başlangıç Motosikletin tüm özelliklerini incelemek, paranızın karşılığını almanızı sağlayacak ve sürüş olasılığınızı artıracaktır. Modele özel forumları, facebook gruplarını ve fuelly gibi çevrimiçi hizmetleri kullanma. Bu bisikletlerin çeşitli uzun vadeli özelliklerini belirlemek, sizin için neyin doğru olduğuna karar vermenize yardımcı olacaktır.
Konfor
Motosiklet sürmek, araba kullanmaktan çok daha yorucudur ve yolun yarısında hissetmek isteyeceğiniz son şey boyun, omuz, diz veya sırtınızdaki ağrıdır. En İyi Başlangıç Motosikleti hareketinin tam olarak devreye girmesi ve üreticilerin süper spor kardeşleri kadar güçlü standart dik motosikletleri piyasaya sürmesiyle birlikte, yetenek için konfordan ödün vermek için daha az neden var.
Konforun ana bileşenlerinden biri koltuk yüksekliğidir. Nispeten kısa bir sürücü olarak, başta ilgilendiğim motosikletlerin çoğunda standart olarak gelen oldukça yüksek koltuk yükseklikleri yüzünden cesaretim kırıldı. Yıllar geçtikçe sadece daha yüksek koltuk yüksekliklerine uyum sağlama becerilerimi geliştirmekle kalmadım, aynı zamanda Üreticilerin daha yüksek En İyi Başlangıç Motosikletleri herkes için daha erişilebilir hale getirmek için çok çalıştıklarını gördük (örn. daha alçak koltuklar, fabrikadan alçaltılmış süspansiyon, satış sonrası pazarda mevcut olan alçaltma halkaları).
Profesyonel İpucu: Asla görmeden bir En İyi Başlangıç Motosiklet görüşü satın almayın ve mümkünse, olası satın alma işlemini her zaman yavaş ve yüksek hız durumlarında bir test sürüşünde yapın. Mümkünse, satın almayı düşündüğünüz En İyi Başlangıç Motosikleti birkaç günlüğüne kiralamak için Twisted Road gibi motosiklet kiralama hizmetlerini kullanın (kasa sırasında GoRollick’i kullanın ve ilk sürüşünüz için 20$’lık bir kupon kazanın!) . Bu size, büyük olasılıkla kullanacağınız günlük koşullarda sürüş yapma şansı verecektir.
En İyi Başlangıç Motosikleti Fiyatı
Başlangıç seviyesindeki motosikletlerin fiyatları tipik olarak 3.000 ila 10.000 ABD Doları arasında değişmektedir. Aşağıdaki listeye göre, yeni başlayan bir motosikletin ortalama fiyatı 5.550$’dır. Komşularınızı merak ediyorsanız, en popüler başlangıç motosikleti Honda Grom’dur. Listemizdeki en ucuz başlangıç bisikleti, 3.199 dolara perakende satış yapan Kawasaki Z-125 Pro’dur.
Başlangıç İçin Motosikletler
Royal Enfield
Modern macera bisikletlerinin çoğu, üst düzey bileşenlere sahip oldukça son teknoloji makineler olsa da, Royal Enfield’ın Himalaya modeli, ilkel ancak kurşun geçirmez 411cc’yi barındıran basit bir yarı çift yönlü bölünmüş beşik çerçevesiyle ADV moto tasarımına temele dönüş yaklaşımını temsil ediyor. SOHC atıcı. Bu model, iki tonlu ve kamuflajlı boya seçenekleri de dahil olmak üzere çok sayıda canlı renk seçeneğiyle sunulmasının yanı sıra, değiştirilebilir çift kanallı ABS ve Royal Enfield’ın yeni Tripper GPS navigasyon sistemi gibi birkaç beklenmedik özelliğe de sahip.
- Motor: Hava Soğutmalı 411cc Tek Silindirli
- Güç: 24.3HP ve 23.6FT-LBS
- En Yüksek Hız: 80MPH
- Ağırlık: 438LBS
MSRP: | $4,999 |
Motor: | 411cc, SOHC, hava soğutmalı tek, 4 valf |
Bore x Stroke: | 78,0 x 86.0 mm |
Şanzıman/Son Tahrik: | 5 vitesli/zincir |
Yakıt Teslimatı: | Elektronik yakıt enjeksiyonu, 33 mm gaz kelebeği gövdesi |
Debriyaj: | Islak, çoklu disk |
Çerçeve: | Yarım dubleks bölünmüş beşik |
Ön süspansiyon: | 41 mm teleskopik çatal, ayarlanamaz; 7,9 inç seyahat |
Arka Süspansiyon: | Monoshock, ayarlanamaz; 7.1 inç seyahat |
Ön fren: | 2 pistonlu kaliper, 300 mm disk ve ABS |
Arka fren: | 1 pistonlu yüzer kaliper, 240 mm disk ve ABS |
Tekerlekler, Ön/Arka: | Alüminyum jantlı ispitli jantlar; 21 inç / 17 inç |
Lastikler, Ön/Arka: | 90/90-21 / 120/90-17 |
Tırmık/Yol: | 36,0°/4,4 inç |
Dingil açıklığı: | 58.0 inç |
Yerden yükseklik: | 8,6 inç |
Koltuk yüksekliği: | 31.5 inç |
Yakıt Kapasitesi: | 4.0 gal. |
Islak Ağırlık: | 439 libre |
İletişim: | royalenfield.com |
BMW G310S
1980’de BMW , güçlü R80 GS’ye sahip ilk modern macera motosikleti olarak kabul edilen motosikleti piyasaya sürdü. Takip eden kırk yılda, Alman markasının Gelände-Straße modelleri dünyadaki en popüler macera modellerinden bazıları haline geldi, ancak daha yakın bir zamanda yeni binicileri çekmek için Bavyera markası küçük deplasmanlı bir versiyonunu piyasaya sürdü. GS, hem tur hem de hafif arazi sürüşü yapabilen, öğrenci dostu bir pakette büyük çaplı kardeşinin görünümünü harika bir şekilde yakalayan bebek 313cc moto ile.
- Motor: Sıvı Soğutmalı 313cc Tek Silindirli
- Güç: 34HP & 20FT-LBS
- En Yüksek Hız: 88MPH
- Ağırlık: 386LBS
2017 BMW G 310 GS | |
---|---|
Motor tipi | Sıvı soğutmalı, tek silindirli, dört zamanlı |
Bore x Stroke | 80 mm x 62,1 mm |
Yer değiştirme | 313 cc |
Güç | 34 beygir gücü @ 9.500 rpm |
tork | 21 fit pound @ 7.500 rpm |
Sıkıştırma oranı | 10.6:1 |
Yakıt tüketimi | 71 mpg |
Ön lastik | 110/80R19 |
Arka lastik | 150/70R17 |
Uzunluk | 81.8 inç |
Yükseklik | 48,5 inç |
Ağırlık | 374 pound |
Yakıt Kapasitesi | 2.9 galon |
Koltuk yüksekliği | 32.9 inç |

KTM 390
KTM’nin RC 390 ve Duke 390’ın piyasaya sürülmesinden kısa bir süre sonra, sürücüler Ready To Race markasının şirketin kendini kanıtlamış 390 (373cc) platformu etrafında inşa edilmiş bir macera modeli üretmesi için yaygara koparmaya başladılar – sonuçta yakın zamanda piyasaya sürülen 390 Adventure ile sonuçlandı. Tüm zamanların en başarılı Dakar Ralli fabrika yarış ekibinden teknoloji ödünç alan 390 ADV, uzun yol süspansiyonu ve çarpışma koruması ile gerçek arazi yetenekleri sunmasına rağmen rakiplerinden biraz daha pahalı.
Motor: Sıvı Soğutmalı 373.2cc Tek Silindirli
Güç: 44HP ve 27.3FT-LBS
En Yüksek Hız: 93MPH
Ağırlık: 379LBS
Özellikler | |
Motor boyutu | 373cc |
---|---|
Motor tipi | Sıvı soğutmalı, 4v, tek |
Çerçeve tipi | Boru şeklindeki çelik Kafes |
Yakıt Kapasitesi | 13.4 litre |
Koltuk yüksekliği | 830mm |
bisiklet ağırlığı | 149kg |
Ön süspansiyon | 43 mm WP çatallar, ayarlanamayan |
Arka süspansiyon | Tek WP şok, önyükleme için ayarlanabilir |
Ön fren | Bybre dört pistonlu radyal kaliperli 320 mm disk. |
Arka fren | Tek piston kaliperli 220 mm tek disk. |
Ön lastik boyutu | 110/70 x 17 |
Arka lastik ebadı | 150/60 x 17 |
Mpg, maliyetler ve sigorta | |
Ortalama yakıt tüketimi | – |
---|---|
Yıllık yol vergisi | 45 £ |
Yıllık hizmet maliyeti | £200 |
Yeni fiyat | 5,149 £ |
Kullanılmış fiyat | 3.500 £ – 5.200 £ |
sigorta grubu | – |
garanti süresi | – |
En yüksek hız ve performans | |
en yüksek güç | 44 beygir |
---|---|
maksimum tork | 27 ft-lb |
En yüksek hız | 105 mil/saat |
1/4 mil hızlanma | – |
Tank aralığı | – |
Cleveland
Özel motosiklet alanından bolca ilham alan Cleveland Cyclewerks Heist, Çin yapımı hava soğutmalı bir motor kullanılarak Amerika’da monte edilen şık bir giriş seviyesi kruvazördür. Bu, butik markanın inanılmaz derecede uygun bir fiyata gerçekten benzersiz ve çekici görünümlü bir motosiklet sunmasına olanak tanır. Bu model ayrıca daha fazla kişiselleştirme için kesinlikle mükemmel bir adaydır.
Motor: Hava Soğutmalı 229cc Tek Silindirli
Güç: 15.4HP & 11.8FT-LBS
En Yüksek Hız: 70MPH
Ağırlık: 291LBS
- Gürsel Kurye
- Yeşilce Kurye
- Vadi İstanbul Kurye
- Telsizler Kurye
- Ortabayır Kurye
- Harmantepe Kurye
- Emniyet Evleri Kurye
- Sülüntepe Kurye
- Sapanbağları Kurye
Yamaha V Star
Yamaha’nın V-Star 250’si, yalnızca tam boyutlu bir kızak görünümüne sahip olmakla kalmayıp, aynı zamanda gerçek bir V-Twin motora sahip, yarım litreden küçük modellerde neredeyse hiç görülmeyen bir konfigürasyona sahip, çılgınca otantik küçük çaplı bir kruvazördür. Bu Japon motosikletinin galon başına 78 millik yakıt ekonomisi ve 80mph’nin üzerindeki azami hızı aynı zamanda V-Star’ın şehir içi ulaşımda olduğu kadar tur yapmaya da elverişli olduğu anlamına geliyor. Bu aynı zamanda daha kısa sürücüler ve bir yolcu taşımak isteyen yeni bisikletçiler için sağlam bir seçimdir.
Motor: Hava soğutmalı 249cc V-Twin
Güç: 21HP ve 15.2FT-LBS
En Yüksek Hız: 85MPH
Ağırlık: 324LBS

Honda Asi 500
İlk olarak 1980’lerin ortalarında tanıtılan Honda Rebel, yeni sürücüler için uzun zamandır tercih edilen bir seçenek olmuştur, ancak son yıllarda giriş seviyesi segmentinin popülaritesinin artmasıyla Big Red, yeni nesil Rebel’ı piyasaya sürmesi istenmiştir. 300 ve 500cc (ve 1,078cc) sürümleri. Bu çevik ve şehir dostu spor kruvazörün yarım litrelik versiyonu, yeni biniciler için hala yeterince küçükken, daha otoyol dostu ve daha küçük hacimli kardeşinden daha fazla büyüme alanı sunuyor.
- Motor: Sıvı Soğutmalı 471cc Paralel-İkiz
- Güç: 40HP ve 30FT-LBS
- En Yüksek Hız: 95MPH
- Ağırlık: 408LBS
MOTOR | |
Tip | Sıvı soğutmalı, DOHC |
Motor Hacmi (cm³) | 471 |
Silindir Başına Valf Sayısı | 4 |
Delik ´ Strok (mm) | 67 x 66.8 |
Sıkıştırma oranı | 10.7:1 |
Maks. Güç çıkışı | 34kW/8500rpm |
Maks. tork | 43,3Nm/6.000rpm |
Yağ kapasitesi | 3,2 litre |
YAKIT SİSTEMİ | |
karbürasyon | PGM-FI |
Yakıt Deposu Kapasitesi | 11.2L |
Yakıt tüketimi | 27km/litre |
ELEKTRİK SİSTEMİ | |
marş | Elektrik |
Pil Kapasitesi | 12V |
ACG Çıkışı | 0,5kW |
SÜRÜCÜ TREN | |
Debriyaj Tipi | ıslak çoklu tabak |
İletim Türü | 6 vitesli |
Son sürüş | Zincir |
ÇERÇEVE | |
Tip | çelik elmas |
ŞASİ | |
Boyutlar (UxGxY) mm | 2.205 x 820 x 1.090 |
Dingil açıklığı | 1490 mm |
Tekerlek Açısı | 28° |
İz | 110 |
Koltuk yüksekliği | 690mm |
Yerden yükseklik | 125 mm |
Boş Ağırlık | 191kg |
dönüş yarıçapı | 2,8 m |
SÜSPANSİYON | |
Tip Ön | 41 mm Teleskopik çatallar |
Tip Arka | Showa ikiz şok |
TEKERLEKLER | |
Jant Boyutu Ön | 16M/C x MT3.00 |
Jant Boyutu Arka | 16M/C x MT3.50 |
Lastikler Ön | 130/90-16M/C 67H |
Lastikler Arka | 150/80-16M/C 71H |
FRENLER | |
ABS Sistem Tipi | iki kanal |
ALETLER & ELEKTRİK | |
enstrümanlar | Dijital |
Far | LED |
Stop lambası | LED |

Honda CRF300L
Honda’nın California’nın sıkı yeni Green Sticker düzenlemeleriyle uyumlu CRF serisi, tüm zamanların en çok satan ve en popüler arazi ürün serilerinden biridir, bu nedenle Honda’nın 300cc’nin karayoluyla yasal çift spor versiyonunun olması şaşırtıcı değil. (286cc) CRF, güçlü motoru, jilet gibi keskin kullanımı, muazzam güvenilirliği ve sağlam yapı kalitesi sayesinde eşit derecede aranır. Ayrıca, yaklaşık 300 lb boş ağırlığı ve önde ve arkada 10 inçten fazla süspansiyon hareketi, CRF300L’yi sokakta olduğu kadar kirde de yetkin kılar.
- Motor: Sıvı Soğutmalı 286cc Tek Silindirli
- Güç: 27.3HP ve 19.6FT-LBS
- En Yüksek Hız: 75MPH+
- Ağırlık: 309LBS
MSRP: | 5.249$/5.549$ (ABS modeli) |
Motor: | DOHC, sıvı soğutmalı tek silindirli; 4 valf |
Yer değiştirme: | 286cc |
Bore x Stroke: | 76,0 x 63,0 mm |
Sıkıştırma oranı: | 10.7:1 |
Şanzıman/Son Tahrik: | 6 vitesli/zincir |
Dirt Rider Ölçülen Beygir Gücü: | 22,7 hp @ 8400 rpm |
Dirt Rider Ölçülen Tork: | 16.7 lb.-ft. @ 6.400 rpm |
Yakıt sistemi: | EFI w/ 38mm gaz kelebeği gövdesi |
Debriyaj: | Islak, çok katlı terlik/yardımcı; kablo çalıştırma |
Çerçeve: | Çelik |
Ön süspansiyon: | Showa 43 mm ters çatal, ayarlanamaz; 10,2 inç seyahat |
Arka Süspansiyon: | Showa şoku, yay ön yükü ayarlanabilir; 10,2 inç seyahat |
Ön fren: | Nissin 2 pistonlu kaliper, 256 mm disk |
Arka fren: | Nissin 1 pistonlu kaliper, 220 mm disk |
Lastikler, Ön/Arka: | IRC Ayak Gevşek Parkurları GP-21 ve GP-22; 80/100-21 / 120/80-18 |
Tırmık/Yol: | 27,5°/4,3 inç |
Dingil açıklığı: | 57.2 inç |
Yerden yükseklik: | 11,2 inç |
Dirt Rider Ölçülen Koltuk Yüksekliği: | 34.7 inç |
Yakıt Kapasitesi: | 2.1 gal. |
Dirt Rider Ölçülen Islak Ağırlık: | 309 lb. |
kullanılabilirlik: | Şimdi |
İletişim: | powersports.honda.com |

KLX 300SM
Bir arazi motosikletinin veya ikili sporun görünümünü, hissini ve performansını seviyorsanız ancak zamanınızın çoğunu sokak sürüşü yaparak geçiriyorsanız, Kawasaki’nin yeni piyasaya sürülen süpermoto modeli, aynı güçlü motoru ve heyecanı sağladığı için mükemmel bir seçimdir. belirgin şekilde daha derin yatış açılarına izin veren yapışkan kauçuktan yapılmış daha küçük bir yol odaklı tekerlek takımı pabuçunu kullanırken on/off-road muadili. Bu model aynı zamanda müşterilere, araziye çıkmak istemeniz durumunda, halkalı lastiklerle kaplanmış daha büyük tekerlekler için stok çemberlerini değiştirme seçeneği sunar .
- Motor: Sıvı Soğutmalı 292cc Tek Silindirli
- Güç: 33HP & 21FT-LBS
- En Yüksek Hız: 80MPH
- Ağırlık: 304,3LBS

KTM DUKE 200
İkisi çok benzer boş ağırlıklara sahip olsa da, KTM’nin Duke 200’ü daha da hafif ve yönetilebilir bir giriş seviyesi spor çıplak moto , 373cc varyantın üst raf WP süspansiyonunu, kaydırmalı kavramasını ve gelişmiş çerçevesini korurken yine de otoyol görevlerini yerine getirebiliyor. 90mph sadece utangaç bir azami hız. Bebek Duke ayrıca 390’da bulunan keskin ve çarpıcı KISKA tasarımlı gövdeye sahiptir – tam boyutlu Duke 890 ve 1290 modellerinden ilham alan köşeli bir tasarım.
Motor: Sıvı soğutmalı 199.5cc Tek Silindirli
Güç: 25.5HP & 14.25FT-LBS
En Yüksek Hız: 88MPH
Ağırlık: 331LBS

Honda CB300R
Bu, Honda’nın Neo-Sports Cafe serisinin en küçük üyesi olan CB300R, tam LED aydınlatma, ters çatal, kilitlenme önleyici frenler dahil olmak üzere şaşırtıcı derecede üst düzey özellik ve bileşenlerle donatılmış, 5.000 doların altındaki öğrenci dostu bir modeldir. ve baştan sona karartılmış donanım. Performans açısından CB300R, dikilmiş, güven uyandıran yol tutuşu ve 90mph’yi aşan azami hızıyla inanılmaz derecede yetkin bir makinedir.
- Motor: Sıvı Soğutmalı 286cc Tek Silindirli
- Güç: 27.5HP & 20.3FT-LBS
- En Yüksek Hız: 92MPH
- Ağırlık: 317LBS
Sıkça Sorulan Sorular
Başlangıç Motosikleti Seçimi Hakkında
İlk motosikletinizi satın almak heyecan verici ve eğlenceli olmalı. Yukarıdaki öneriler oyundaki en iyilerden bazılarıdır ve size yolda yüksek kaliteli bir deneyim garanti eder. Ama unutmayın, binmek sadece havalı görünmekten ve havalı hissetmekten daha fazlasıdır (bu çok büyük bir bonus olsa da). Nasıl sürüleceği ve satın aldığınız bisiklet hakkında güvenli ve bilgili olmanız gerekir. Araştırmanızı yapın (ki bunu okuyorsanız bu adıma kesinlikle hakimsiniz), sorular sorun ve sabırlı olun. Doğru başlangıç motosikleti dışarıda ve sizi bekliyor.
En İyi Spor Başlangıç Motosikleti
Hem Yamaha R3 hem de 300cc spor motosikletlerinin doğrudan rakibi olan Ninja 300, yeni biniciler için mükemmel, hafif, ucuz bir spor motosiklettir. 296 cc (18.1 cu inç) sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, 8 valfli, paralel ikiz motora, 6 vitesli şanzımana ve 106-112 mph maksimum hıza sahiptir. Kawasaki’nin yeni versiyonu ABS ile 5,299 dolardan başlıyor ve büyük bisiklet stilini hafif ve verimli giriş seviyesi ergonomiyle birleştiriyor. Ancak, kullanılmış satın alarak orijinal MSRP’den 800 – 1.000 $ tasarruf edebilmelisiniz. 383 libre (ıslak) ağırlığında, 4,5 galonluk bir depoya ve tahmini 60+ mpg derecesine sahip, tüm gün kolaylıkla binebilirsiniz. Kawasaki, Protection Plus uzantılarının mevcut olduğu 12 aylık sınırlı bir garanti sunar.
En İyi Kruvazör Başlangıç Motosikleti
Bu başlangıç motosikleti karartılmış ve tamamen tarzla ilgili. Honda tarafından üretilen Rebel 300, 286cc sıvı soğutmalı tek silindirli dört zamanlı motor ve 6 vitesli şanzıman ile üretildi. Her seviyedeki sürücü için, özellikle yeni başlayanlar için çok uygun bir orta kademe güç sunar ve özelleştirilebilir. Çoğu kruvazörden daha kısa dingil mesafesi, sadece 58,7 inç ile bu ultra hafif 364 lb (ıslak) başlangıç motosikleti manevra yaparken sorun yaşamayacaksınız. 2.96 galonluk bir yakıt deposu ve tahmini 78 mpg, tepeler için koşan en verimli hibritleri bile yapacak. Kullanılmış bir bisiklet olarak, orijinal MSRP’den tipik olarak 500 ile 1.000 dolar arasında tasarruf edebilirsiniz.
En İyi Başlangıç İçin Motosiklet
Honda, nesiller boyunca en güvenilir, konforlu ve düpedüz harika motosikletlerden bazılarını üretmektedir. Honda CB500F bu tarihi ayakkabıları kolaylıkla doldurur. 5,999$’lık orijinal MSRP ile, bu fiyattan 1.000$’a yakın tasarruf sağlayabilirsiniz. 471cc paralel ikiz, çok rahat bir dik sürüş pozisyonunda üstün pürüzsüzlük sağlar. 30,7 inçlik koltuk yüksekliği, 414 lb boş ağırlığı ve 4,4 galonluk deposuyla pratiklik hiç bu kadar yakın olmamıştı. Bu en iyi başlangıç motosikleti yıllardır üretimdedir, bu nedenle aranan reklamları vurabilir ve Honda ailesine çok indirimli bir fiyatla ulaşabilirsiniz.
Diğer Motosiklet Yazılarımız
- En İyi 125cc Motosiklet & Scooter Hangisidir?
- En iyi 250cc Motosikletler Nedir?
- 2022’de En İyi Motosiklet Eldivenleri
- Motosiklet Zırh ve Koruyucu Gerçekleri
- Motosiklet Türleri ve Çeşitleri Nedir?
- En İyi Hafif Motosikletler
- Motosiklet Sigortası İbraz Kategorileri
- Motosiklet Kaskınızın Buğulanmasını Nasıl Önleriz?
- A2 Motosiklet Ehliyeti Nedir ?
- En İyi 15 A2 Motosiklet Türleri
- En İyi Motosiklet Markaları
- En İyi 50cc Scooter
- Ucuz Moped Nedir
- A2 Motosiklet Ehliyet Fiyatı
- Motosiklet Pas Çıkarmak