En İyi Başlangıç Motosikletleri Hangisidir

Motosikletler, bir otomobilin kabuğunun, hava yastıklarının ve buruşma bölgelerinin koruyucu faydalarından yoksundur ve bu nedenle, sürücüyü çok daha fazla tehlikeye maruz bırakır. Buna ek olarak, yeni başlangıç motosiklet kullanmanın araba sürmekten çok daha aktif ve kapsamlı bir deneyim olduğu gerçeğini ekleyin ve bir kişinin sürüş kariyerine uygun boyutta, giriş seviyesi bir makinede başlamasının neden bu kadar önemli olduğunu hemen anlamaya başlayabilirsiniz.

En İyi Başlangıç Motosiklet: Giriş

Bu segment bir zamanlar yalnızca bir avuç modelle sınırlıyken (size bakıldığında , orijinal Honda Rebel ve Kawi Ninja 250), giriş seviyesi motosiklet sınıfı şu anda motosiklet tarihinde daha önce hiç olmadığı kadar fazla seçeneğe sahip . Çok sayıda seçeneğe rağmen, ilk kez yeni bir araç türü satın almak hala göz korkutucu olabilir ve bu, iki tekerlekli aleme kadar uzanır.

Bu nedenle, bunu göz önünde bulundurarak, bu kılavuzu en iyi başlangıç ​​motosikletlerine ulaştırmak için giriş seviyesi moto pazarını baştan sona inceledik. En öğrenci dostu modeller için seçimlerimizi geri saymanın yanı sıra, alışveriş yaparken nelere dikkat etmeniz gerektiğini ve sizin için doğru En İyi Başlangıç Motosikleti nasıl bulacağınızı ve binicilik kariyerinize bir motosikletle başlamanın neden bu kadar önemli olduğunu keşfedeceğiz. öğrenci dostu model. O halde daha fazla veda etmeden konuya girelim.


En İyi Başlangıç Motosikleti Pin
En İyi Başlangıç Motosikleti

Yeni Motosiklet Sürücüsü Gerçeği

Küçük hacimli , giriş seviyesi modellerle karşılaştırıldığında , tam boyutlu başlangıç motosikletlerin kontrolü, minimum hata payına izin veren ultra hassas kontrollerle belirgin şekilde daha zordur. Daha büyük başlangıç motosikletlerine daha az affedici ve sürüşü daha zor olmakla kalmaz, aynı zamanda yeni bir sürücünün bir binici olarak öğrenme, büyüme ve ilerleme yeteneğini de engeller, çünkü odaklanmak yerine En İyi Başlangıç Motosikleti kontrol altında tutmak için çok fazla çaba ve enerji harcanır.

Görme ve vücut konumlandırma gibi sürüşün temel temelleri üzerine. Cildinize ve deneyim seviyenize göre uygun bir modelle başlayarak, artık kendinize bir binici olarak gelişmek için yalnızca en iyi şansı verirsiniz, ancak aynı zamanda kolayca kaçınılabilir bir enkaz olasılığını da en aza indirirsiniz.

Motosiklet kazası istatistiklerine bakarsanız, enkazların büyük çoğunluğu, yoldaki ilk altı ayı içinde, cilt seviyelerine göre nesnel olarak çok büyük pilot makineler olan, kariyerlerine tam boyutlu kruvazörlerde veya denizcilikle başlayan sürücüleri içeriyor. kenar süper En İyi Başlangıç Motosikletleri. Olayları daha sindirilebilir bir çerçeveye oturtmak için şöyle düşünün; Muhtemelen yeni bir sürücüye Lamborghini veya Hellcat motorlu bir kas arabasının direksiyonunun arkasındaki temel bilgileri öğrenmesini tavsiye etmezsiniz ve tam boyutlu bir motosikletle (hatta 600cc i4) başlayan yeni bir sürücü aynı derecede acımasızdır ve daha da tehlikeli bir fikir. Daha sonraki bir tarihte daha büyük bir bisiklete geçmeden önce, herhangi bir yeni sürücüyü giriş seviyesi bir makinede becerilerini geliştirmeye teşvik ediyoruz.

En İyi Başlangıç Motosikleti Nedir

İlk motosikletinizi mi satın almak istiyorsunuz? Her tür binici için en iyi başlangıç ​​motosikletlerini ve bu reklamları görmeden önce göz önünde bulundurmanız gereken 5 şeyi bir araya getirdik. Bir moto vlogger’ı ve genel motosiklet tutkunu olarak kendimi yeni başlayanlara günde en az bir kez En İyi Başlangıç Motosikletler hakkında tavsiyeler verirken buluyorum. Ne zaman sorulsa, onlara ilk sorum şudur: Neden ata binmek istiyorsunuz?

Benim için kaçıştı. En iyi başlangıç motosiklete binme ve kendinizi tamamen sürüş deneyimine kaptırma ve tüm endişelerinizi geride bırakma yeteneği. Dağlık patikalardan geçerken değişen sıcaklık hissi, banliyöde ilerlerken taze kesilmiş çimen kokusu ve çevrenizle hissettiğiniz gerçek bağlantı benim için bir rüyadan başka bir şey değil. En İyi Başlangıç Motosikletini sürmek özgürlük gibi geliyor ve bu duyguyu her gün istiyorum. Bir motosiklet, maceranın özüdür ve yeni başlayanlar için bu en iyi başlangıç motosikletle, kısa sürede keşfe çıkacaksınız.

En İyi Başlangıç Motosiklet Satın Alma

İlk En İyi Başlangıç Motosikletinizi satın alırken göz önünde bulundurmanız gereken şeylerin bir çamaşırhane listesi var ve bu öğelerin büyük bir kısmı siz ilk bakışınızı görmeden önce gerçekleşiyor. Öncelikle motosiklet ehliyetiniz var mı? Yoksa eğer A2 Motosiklet Ehliyeti Nedir ve A2 Motosiklet Ehliyet Fiyatı ile alakalı yazılarımızı okumanızı tavsiye ederiz. İstanbul’un banliyölerinde büyürken ehliyetsiz binmek gibi bir şeyden kurtulma şansı çok azdı, ancak iki tekerlek üzerinde tanıştığım birçok insan yolculuklarına uygun eğitim veya yasal sertifikalar olmadan başladı. 

Topraktan sokağa geçmeye hazır olduğumda, yolda motosiklet sürmeye ilişkin temel bilgileri sağlamak için yerel topluluk kolejleri ve kuruluşlarıyla birlikte çalışan Motosiklet Güvenliği Vakfı’ndan (MSF) başka bir yere bakmadım. Daha önce binicilik deneyimi olmayan kişilerin MSF kursuna girdiğini ve üçüncü ve son günde güvenli sürüş için yeterli beceri ve bilgiye sahip olduğunu gördüm.
 
Ehliyetinize M sınıflandırmasını aldıktan sonra, ilk En İyi Başlangıç Motosikleti bulma konusunda ciddileşmenin zamanı geldi.
 
En İyi Başlangıç Motosikleti Geriye dönüp baktığımda, bunun ne kadar heyecanlı ve kafa karıştırıcı bir dönem olduğunu hatırlıyorum. İşleri sizin için biraz daha net hale getirmek için, göz önünde bulundurmanız gereken 5 şey şunlardır:

  • Bütçe
  • Güç çıkışı
  • Ağırlık
  • kullanılabilirlik
  • Konfor

 
Bu bileşenlere sizin için en uygun başlangıç ​​En İyi Başlangıç Motosikletini seçmek, hem sürüşünüzü daha keyifli hale getirecek hem de süreç boyunca sizi daha güvende tutacaktır. En İyi Başlangıç Motosikleti size en uygun olanıdır. Şimdi bu faktörlerden bazılarını parçalayalım.

En iyiler kategorimizde ki diğer yazıları da incelemek isteyebilirsiniz:

  1. En iyi 300cc Motosikletler
  2. En İyi Başlangıç Motosikletleri
  3. En iyi 50cc Scooter
  4. En iyi motosiklet markaları
  5. En iyi 125cc Motosikletler
  6. En iyi 250cc Motosikletler
  7. En İyi Kurye Motosikleti
  8. En İyi Motosiklet Kaskları
  9. En İyi Motosiklet Eldivenleri

Başlangıç Motosikletine Karar Vermeden Önce

Bütçe

Yeni bir motosiklet için bütçe ayırırken en büyük yanılgı, başlangıçta ne kadar para alabileceğinizi düşündüğünüzdür. Emlak vergilerini, sigortayı, yeni teçhizatı ve yaşam durumunuza bağlı olarak depolamayı – esasen toplam motosiklet sahipliği maliyetini – hesaba katmak önemlidir . Sigorta, biniciler arasında en sıcak konulardan biridir.

En İyi Başlangıç Motosikleti ile Muhtemelen oranlarınızı düşürecek çok araçlı bir poliçeye sahip olacağından, önce mevcut otomatik sigorta sağlayıcınızla çalıştığınızdan emin olun. Daha düşük deplasmanlı En İyi Başlangıç Motosikletlere bakan daha yeni bir binici olmanın profesyoneli, sigorta maliyetinin bir bisikletin sahip olduğu güç miktarıyla neredeyse doğrudan ilişkili olmasıdır, bu nedenle fiyatların düşük uçta olması gerekir.

Diğer bir ipucu ise motosiklet teşvikleri aramaktır ., birçok üretici satın alma sürecini daha uygun maliyetli hale getirmek için tasarruf sağlar. Satın alma sürecinden geçerken hangi motosiklet bayi ücretlerini ödemeyi beklemeniz gerektiğini anlamak da önemlidir . Bir En İyi Başlangıç Motosiklete harcayabileceğiniz gerçek para miktarını belirledikten sonra, bu sayıyı aranan reklamlara, bayilere, craigslist’e, Rollick’e ve hatta yerel bisiklet buluşmalarına

En İyi Başlangıç Motosikleti İçin Profesyonel İpucu: Ne kadar harcayabileceğinizi bilmek, seçeneklerinizi büyük ölçüde daraltmanıza yardımcı olacaktır. İlk kez binenlerin hem En İyi Başlangıç Motosikletleri hem de masrafları için 7.000 dolardan fazla harcamamalarını öneririz.

Güç

En İyi Başlangıç Motosikleti camiasında çok tartışılan birçok konu arasında, birçok sürücü listesinin başında yer alan bir tanesi, yeni bir sürücünün yönetmesi gereken kabul edilebilir güç çıkışıdır. 250cc single’lardan 1600cc V6 canavarlarına kadar, motosiklet endüstrisi yüzlerce En İyi Başlangıç Motosiklet ve motor konfigürasyonu sunuyor. Sürüşün ilk yılı için, 600cc’den fazla güce sahip olmayan, yumuşak ve kontrollü bir gaz tepkisi ile iletilen bir En İyi Başlangıç Motosiklete bağlı kalmanızı öneririz.

Giriş seviyesi motosikletlerin çoğu, gaz kelebeği tepkilerinde çok daha az seğirir, bu da gaz kelebeği büküldüğünde motordan daha donuk bir tepkiye dönüşür. Bazıları için bu olumsuz gelebilir, ancak sürüşün ilk yılında tüm En İyi Başlangıç Motosikletlerin sağladığı inanılmaz güç-ağırlık oranına hala alışıyorsunuz, bu nedenle yanlışlıkla uygulamanız durumunda bir güvenlik ağı isteyeceksiniz. tehlikeli bir durumda tam gaz.

Yeni başlayanlar için en iyi 15 motosikletten oluşan derlenmiş listemiz, devir aralığı boyunca tutarlı gaz tepkisi sağlayan 600cc altı güç seviyesindeki motosikletlere odaklanır.

Ağırlık

En İyi Başlangıç Motosiklet ne kadar ağırsa, o kadar sert düşer. Bu, yeni başlayanlar için hala beceri setinizi geliştirirken ve kendinizi potansiyel olarak küçük hatalar yaparken bulurken çok doğrudur. Ağır bir En İyi Başlangıç Motosiklette küçük hatalar yaparsanız, çok daha büyük ve potansiyel olarak tehlikeli sorunlara dönüşebilir. Öyleyse, üstesinden gelebileceğin şeyle git!

Farklı bisiklet stilleri, kategorilerindeki En İyi Başlangıç Motosikleti kabul edilebilir ağırlık aralıklarını belirleme eğilimindedir. Tarzına göre nispeten hafif bir bisiklet seçmek, yavaş hız durumlarında kontrolü elinizde tutmanıza yardımcı olur, ayaklarınız aşağıdayken rahat hissetmenizi sağlar ve genellikle daha ayrıntılı bir sürücü hissi verir.

Kullanılabilirlik

İkinci spor motosikletim bir İtalyan aygırı Aprilia Tuono V4R idi. O En İyi Başlangıç Motosiklet benimle açıklamaya bile başlayamayacağım şekillerde konuştu, ama günün sonunda, günlük olarak kullanılabilir değildi. Uçsuz bucaksız 100 mil menzili, alçak ve ileri kontroller ve ezici sıcaklık, aradığım günlük banliyöden daha çok bir hafta sonu savaşçısı olduğu anlamına geliyordu.

Depolama kapasitesi, menzil, konfor özellikleri ve rüzgar koruması gibi şeyler, o moto kamp macerasına devam etme veya işe gitmek isteyip istemediğiniz kararınızı verebilir veya bozabilir. Sabırlı olmak ve bir En İyi Başlangıç Motosikletin tüm özelliklerini incelemek, paranızın karşılığını almanızı sağlayacak ve sürüş olasılığınızı artıracaktır. Modele özel forumları, facebook gruplarını ve fuelly gibi çevrimiçi hizmetleri kullanma. Bu bisikletlerin çeşitli uzun vadeli özelliklerini belirlemek, sizin için neyin doğru olduğuna karar vermenize yardımcı olacaktır.

Konfor

Motosiklet sürmek, araba kullanmaktan çok daha yorucudur ve yolun yarısında hissetmek isteyeceğiniz son şey boyun, omuz, diz veya sırtınızdaki ağrıdır. En İyi Başlangıç Motosikleti hareketinin tam olarak devreye girmesi ve üreticilerin süper spor kardeşleri kadar güçlü standart dik motosikletleri piyasaya sürmesiyle birlikte, yetenek için konfordan ödün vermek için daha az neden var.

Konforun ana bileşenlerinden biri koltuk yüksekliğidir. Nispeten kısa bir sürücü olarak, başta ilgilendiğim motosikletlerin çoğunda standart olarak gelen oldukça yüksek koltuk yükseklikleri yüzünden cesaretim kırıldı. Yıllar geçtikçe sadece daha yüksek koltuk yüksekliklerine uyum sağlama becerilerimi geliştirmekle kalmadım, aynı zamanda Üreticilerin daha yüksek En İyi Başlangıç Motosikletleri herkes için daha erişilebilir hale getirmek için çok çalıştıklarını gördük (örn. daha alçak koltuklar, fabrikadan alçaltılmış süspansiyon, satış sonrası pazarda mevcut olan alçaltma halkaları).

Profesyonel İpucu: Asla görmeden bir En İyi Başlangıç Motosiklet görüşü satın almayın ve mümkünse, olası satın alma işlemini her zaman yavaş ve yüksek hız durumlarında bir test sürüşünde yapın. Mümkünse, satın almayı düşündüğünüz En İyi Başlangıç Motosikleti birkaç günlüğüne kiralamak için Twisted Road gibi motosiklet kiralama hizmetlerini kullanın (kasa sırasında GoRollick’i kullanın ve ilk sürüşünüz için 20$’lık bir kupon kazanın!) . Bu size, büyük olasılıkla kullanacağınız günlük koşullarda sürüş yapma şansı verecektir.

En İyi Başlangıç Motosikleti Fiyatı

Başlangıç ​​seviyesindeki motosikletlerin fiyatları tipik olarak 3.000 ila 10.000 ABD Doları arasında değişmektedir. Aşağıdaki listeye göre, yeni başlayan bir motosikletin ortalama fiyatı 5.550$’dır. Komşularınızı merak ediyorsanız, en popüler başlangıç ​​motosikleti Honda Grom’dur. Listemizdeki en ucuz başlangıç ​​bisikleti, 3.199 dolara perakende satış yapan Kawasaki Z-125 Pro’dur.

Başlangıç İçin Motosikletler

Royal Enfield

Modern macera bisikletlerinin çoğu, üst düzey bileşenlere sahip oldukça son teknoloji makineler olsa da, Royal Enfield’ın Himalaya modeli, ilkel ancak kurşun geçirmez 411cc’yi barındıran basit bir yarı çift yönlü bölünmüş beşik çerçevesiyle ADV moto tasarımına temele dönüş yaklaşımını temsil ediyor. SOHC atıcı. Bu model, iki tonlu ve kamuflajlı boya seçenekleri de dahil olmak üzere çok sayıda canlı renk seçeneğiyle sunulmasının yanı sıra, değiştirilebilir çift kanallı ABS ve Royal Enfield’ın yeni Tripper GPS navigasyon sistemi gibi birkaç beklenmedik özelliğe de sahip.

  • Motor: Hava Soğutmalı 411cc Tek Silindirli
  • Güç: 24.3HP ve 23.6FT-LBS
  • En Yüksek Hız: 80MPH
  • Ağırlık: 438LBS
MSRP:$4,999
Motor:411cc, SOHC, hava soğutmalı tek, 4 valf
Bore x Stroke:78,0 x 86.0 mm
Şanzıman/Son Tahrik:5 vitesli/zincir
Yakıt Teslimatı:Elektronik yakıt enjeksiyonu, 33 mm gaz kelebeği gövdesi
Debriyaj:Islak, çoklu disk
Çerçeve:Yarım dubleks bölünmüş beşik
Ön süspansiyon:41 mm teleskopik çatal, ayarlanamaz; 7,9 inç seyahat
Arka Süspansiyon:Monoshock, ayarlanamaz; 7.1 inç seyahat
Ön fren:2 pistonlu kaliper, 300 mm disk ve ABS
Arka fren:1 pistonlu yüzer kaliper, 240 mm disk ve ABS
Tekerlekler, Ön/Arka:Alüminyum jantlı ispitli jantlar; 21 inç / 17 inç
Lastikler, Ön/Arka:90/90-21 / 120/90-17
Tırmık/Yol:36,0°/4,4 inç
Dingil açıklığı:58.0 inç
Yerden yükseklik:8,6 inç
Koltuk yüksekliği:31.5 inç
Yakıt Kapasitesi:4.0 gal.
Islak Ağırlık:439 libre
İletişim:royalenfield.com
Royal Enfield Başlangıç Motosikleti

BMW G310S

1980’de BMW , güçlü R80 GS’ye sahip ilk modern macera motosikleti olarak kabul edilen motosikleti piyasaya sürdü. Takip eden kırk yılda, Alman markasının Gelände-Straße modelleri dünyadaki en popüler macera modellerinden bazıları haline geldi, ancak daha yakın bir zamanda yeni binicileri çekmek için Bavyera markası küçük deplasmanlı bir versiyonunu piyasaya sürdü. GS, hem tur hem de hafif arazi sürüşü yapabilen, öğrenci dostu bir pakette büyük çaplı kardeşinin görünümünü harika bir şekilde yakalayan bebek 313cc moto ile.

  • Motor: Sıvı Soğutmalı 313cc Tek Silindirli
  • Güç: 34HP & 20FT-LBS
  • En Yüksek Hız: 88MPH
  • Ağırlık: 386LBS
2017 BMW G 310 GS
Motor tipiSıvı soğutmalı, tek silindirli, dört zamanlı
Bore x Stroke80 mm x 62,1 mm
Yer değiştirme313 cc
Güç34 beygir gücü @ 9.500 rpm
tork21 fit pound @ 7.500 rpm
Sıkıştırma oranı10.6:1
Yakıt tüketimi71 mpg
Ön lastik110/80R19
Arka lastik150/70R17
Uzunluk81.8 inç
Yükseklik48,5 inç
Ağırlık374 pound
Yakıt Kapasitesi2.9 galon
Koltuk yüksekliği32.9 inç
BMW G310S Başlangıç Motosikleti

KTM 390 Pin
KTM 390

KTM 390

KTM’nin RC 390 ve Duke 390’ın piyasaya sürülmesinden kısa bir süre sonra, sürücüler Ready To Race markasının şirketin kendini kanıtlamış 390 (373cc) platformu etrafında inşa edilmiş bir macera modeli üretmesi için yaygara koparmaya başladılar – sonuçta yakın zamanda piyasaya sürülen 390 Adventure ile sonuçlandı. Tüm zamanların en başarılı Dakar Ralli fabrika yarış ekibinden teknoloji ödünç alan 390 ADV, uzun yol süspansiyonu ve çarpışma koruması ile gerçek arazi yetenekleri sunmasına rağmen rakiplerinden biraz daha pahalı.

Motor: Sıvı Soğutmalı 373.2cc Tek Silindirli
Güç: 44HP ve 27.3FT-LBS
En Yüksek Hız: 93MPH
Ağırlık: 379LBS

Özellikler
Motor boyutu373cc
Motor tipiSıvı soğutmalı, 4v, tek
Çerçeve tipiBoru şeklindeki çelik Kafes
Yakıt Kapasitesi13.4 litre
Koltuk yüksekliği830mm
bisiklet ağırlığı149kg
Ön süspansiyon43 mm WP çatallar, ayarlanamayan
Arka süspansiyonTek WP şok, önyükleme için ayarlanabilir
Ön frenBybre dört pistonlu radyal kaliperli 320 mm disk.
Arka frenTek piston kaliperli 220 mm tek disk.
Ön lastik boyutu110/70 x 17
Arka lastik ebadı150/60 x 17
KTM 390 Motosiklet
Mpg, maliyetler ve sigorta
Ortalama yakıt tüketimi
Yıllık yol vergisi45 £
Yıllık hizmet maliyeti£200
Yeni fiyat5,149 £
Kullanılmış fiyat3.500 £ – 5.200 £
sigorta grubu
garanti süresi
KTM 390 Motosiklet 2
En yüksek hız ve performans
en yüksek güç44 beygir
maksimum tork27 ft-lb
En yüksek hız105 mil/saat
1/4 mil hızlanma
Tank aralığı
KTM 390 Motosiklet 3

Cleveland

Özel motosiklet alanından bolca ilham alan Cleveland Cyclewerks Heist, Çin yapımı hava soğutmalı bir motor kullanılarak Amerika’da monte edilen şık bir giriş seviyesi kruvazördür. Bu, butik markanın inanılmaz derecede uygun bir fiyata gerçekten benzersiz ve çekici görünümlü bir motosiklet sunmasına olanak tanır. Bu model ayrıca daha fazla kişiselleştirme için kesinlikle mükemmel bir adaydır.

Motor: Hava Soğutmalı 229cc Tek Silindirli
Güç: 15.4HP & 11.8FT-LBS
En Yüksek Hız: 70MPH
Ağırlık: 291LBS


Yamaha V Star

Yamaha’nın V-Star 250’si, yalnızca tam boyutlu bir kızak görünümüne sahip olmakla kalmayıp, aynı zamanda gerçek bir V-Twin motora sahip, yarım litreden küçük modellerde neredeyse hiç görülmeyen bir konfigürasyona sahip, çılgınca otantik küçük çaplı bir kruvazördür. Bu Japon motosikletinin galon başına 78 millik yakıt ekonomisi ve 80mph’nin üzerindeki azami hızı aynı zamanda V-Star’ın şehir içi ulaşımda olduğu kadar tur yapmaya da elverişli olduğu anlamına geliyor. Bu aynı zamanda daha kısa sürücüler ve bir yolcu taşımak isteyen yeni bisikletçiler için sağlam bir seçimdir.

Motor: Hava soğutmalı 249cc V-Twin
Güç: 21HP ve 15.2FT-LBS
En Yüksek Hız: 85MPH
Ağırlık: 324LBS


Honda Asi 500 Pin
Honda Asi 500

Honda Asi 500

İlk olarak 1980’lerin ortalarında tanıtılan Honda Rebel, yeni sürücüler için uzun zamandır tercih edilen bir seçenek olmuştur, ancak son yıllarda giriş seviyesi segmentinin popülaritesinin artmasıyla Big Red, yeni nesil Rebel’ı piyasaya sürmesi istenmiştir. 300 ve 500cc (ve 1,078cc) sürümleri. Bu çevik ve şehir dostu spor kruvazörün yarım litrelik versiyonu, yeni biniciler için hala yeterince küçükken, daha otoyol dostu ve daha küçük hacimli kardeşinden daha fazla büyüme alanı sunuyor.

  • Motor: Sıvı Soğutmalı 471cc Paralel-İkiz
  • Güç: 40HP ve 30FT-LBS
  • En Yüksek Hız: 95MPH
  • Ağırlık: 408LBS
MOTOR
TipSıvı soğutmalı, DOHC
Motor Hacmi (cm³)471
Silindir Başına Valf Sayısı4
Delik ´ Strok (mm)67 x 66.8
Sıkıştırma oranı10.7:1
Maks. Güç çıkışı34kW/8500rpm
Maks. tork43,3Nm/6.000rpm
Yağ kapasitesi3,2 litre
YAKIT SİSTEMİ
karbürasyonPGM-FI
Yakıt Deposu Kapasitesi11.2L
Yakıt tüketimi27km/litre
ELEKTRİK SİSTEMİ
marşElektrik
Pil Kapasitesi12V
ACG Çıkışı0,5kW
SÜRÜCÜ TREN
Debriyaj Tipiıslak çoklu tabak
İletim Türü6 vitesli
Son sürüşZincir
ÇERÇEVE
Tipçelik elmas
ŞASİ
Boyutlar (UxGxY) mm2.205 x 820 x 1.090
Dingil açıklığı1490 mm
Tekerlek Açısı28°
İz110
Koltuk yüksekliği690mm
Yerden yükseklik125 mm
Boş Ağırlık191kg
dönüş yarıçapı2,8 m
SÜSPANSİYON
Tip Ön41 mm Teleskopik çatallar
Tip ArkaShowa ikiz şok
TEKERLEKLER
Jant Boyutu Ön16M/C x MT3.00
Jant Boyutu Arka16M/C x MT3.50
Lastikler Ön130/90-16M/C 67H
Lastikler Arka150/80-16M/C 71H
FRENLER
ABS Sistem Tipiiki kanal
ALETLER & ELEKTRİK
enstrümanlarDijital
FarLED
Stop lambasıLED
Honda ASİ 500

Honda CRF300L Pin
Honda CRF300L

Honda CRF300L

Honda’nın California’nın sıkı yeni Green Sticker düzenlemeleriyle uyumlu CRF serisi, tüm zamanların en çok satan ve en popüler arazi ürün serilerinden biridir, bu nedenle Honda’nın 300cc’nin karayoluyla yasal çift spor versiyonunun olması şaşırtıcı değil. (286cc) CRF, güçlü motoru, jilet gibi keskin kullanımı, muazzam güvenilirliği ve sağlam yapı kalitesi sayesinde eşit derecede aranır. Ayrıca, yaklaşık 300 lb boş ağırlığı ve önde ve arkada 10 inçten fazla süspansiyon hareketi, CRF300L’yi sokakta olduğu kadar kirde de yetkin kılar.

  • Motor: Sıvı Soğutmalı 286cc Tek Silindirli
  • Güç: 27.3HP ve 19.6FT-LBS
  • En Yüksek Hız: 75MPH+
  • Ağırlık: 309LBS
MSRP:5.249$/5.549$ (ABS modeli)
Motor:DOHC, sıvı soğutmalı tek silindirli; 4 valf
Yer değiştirme:286cc
Bore x Stroke:76,0 x 63,0 mm
Sıkıştırma oranı:10.7:1
Şanzıman/Son Tahrik:6 vitesli/zincir
Dirt Rider Ölçülen Beygir Gücü:22,7 hp @ 8400 rpm
Dirt Rider Ölçülen Tork:16.7 lb.-ft. @ 6.400 rpm
Yakıt sistemi:EFI w/ 38mm gaz kelebeği gövdesi
Debriyaj:Islak, çok katlı terlik/yardımcı; kablo çalıştırma
Çerçeve:Çelik
Ön süspansiyon:Showa 43 mm ters çatal, ayarlanamaz; 10,2 inç seyahat
Arka Süspansiyon:Showa şoku, yay ön yükü ayarlanabilir; 10,2 inç seyahat
Ön fren:Nissin 2 pistonlu kaliper, 256 mm disk
Arka fren:Nissin 1 pistonlu kaliper, 220 mm disk
Lastikler, Ön/Arka:IRC Ayak Gevşek Parkurları GP-21 ve GP-22; 80/100-21 / 120/80-18
Tırmık/Yol:27,5°/4,3 inç
Dingil açıklığı:57.2 inç
Yerden yükseklik:11,2 inç
Dirt Rider Ölçülen Koltuk Yüksekliği:34.7 inç
Yakıt Kapasitesi:2.1 gal.
Dirt Rider Ölçülen Islak Ağırlık:309 lb.
kullanılabilirlik:Şimdi
İletişim:powersports.honda.com
Honda

KLX 300SM Pin
KLX 300SM

KLX 300SM

Bir arazi motosikletinin veya ikili sporun görünümünü, hissini ve performansını seviyorsanız ancak zamanınızın çoğunu sokak sürüşü yaparak geçiriyorsanız, Kawasaki’nin yeni piyasaya sürülen süpermoto modeli, aynı güçlü motoru ve heyecanı sağladığı için mükemmel bir seçimdir. belirgin şekilde daha derin yatış açılarına izin veren yapışkan kauçuktan yapılmış daha küçük bir yol odaklı tekerlek takımı pabuçunu kullanırken on/off-road muadili. Bu model aynı zamanda müşterilere, araziye çıkmak istemeniz durumunda, halkalı lastiklerle kaplanmış daha büyük tekerlekler için stok çemberlerini değiştirme seçeneği sunar .

  • Motor: Sıvı Soğutmalı 292cc Tek Silindirli
  • Güç: 33HP & 21FT-LBS
  • En Yüksek Hız: 80MPH
  • Ağırlık: 304,3LBS
KTM DUKE 200 Pin
KTM DUKE 200

KTM DUKE 200

İkisi çok benzer boş ağırlıklara sahip olsa da, KTM’nin Duke 200’ü daha da hafif ve yönetilebilir bir giriş seviyesi spor çıplak moto , 373cc varyantın üst raf WP süspansiyonunu, kaydırmalı kavramasını ve gelişmiş çerçevesini korurken yine de otoyol görevlerini yerine getirebiliyor. 90mph sadece utangaç bir azami hız. Bebek Duke ayrıca 390’da bulunan keskin ve çarpıcı KISKA tasarımlı gövdeye sahiptir – tam boyutlu Duke 890 ve 1290 modellerinden ilham alan köşeli bir tasarım.

Motor: Sıvı soğutmalı 199.5cc Tek Silindirli
Güç: 25.5HP & 14.25FT-LBS
En Yüksek Hız: 88MPH
Ağırlık: 331LBS


Honda CB300R Pin
Honda CB300R

Honda CB300R

Bu, Honda’nın Neo-Sports Cafe serisinin en küçük üyesi olan CB300R, tam LED aydınlatma, ters çatal, kilitlenme önleyici frenler dahil olmak üzere şaşırtıcı derecede üst düzey özellik ve bileşenlerle donatılmış, 5.000 doların altındaki öğrenci dostu bir modeldir. ve baştan sona karartılmış donanım. Performans açısından CB300R, dikilmiş, güven uyandıran yol tutuşu ve 90mph’yi aşan azami hızıyla inanılmaz derecede yetkin bir makinedir.

  • Motor: Sıvı Soğutmalı 286cc Tek Silindirli
  • Güç: 27.5HP & 20.3FT-LBS
  • En Yüksek Hız: 92MPH
  • Ağırlık: 317LBS

Sıkça Sorulan Sorular

Başlangıç Motosikleti Seçimi Hakkında

İlk motosikletinizi satın almak heyecan verici ve eğlenceli olmalı. Yukarıdaki öneriler oyundaki en iyilerden bazılarıdır ve size yolda yüksek kaliteli bir deneyim garanti eder. Ama unutmayın, binmek sadece havalı görünmekten ve havalı hissetmekten daha fazlasıdır (bu çok büyük bir bonus olsa da). Nasıl sürüleceği ve satın aldığınız bisiklet hakkında güvenli ve bilgili olmanız gerekir.  Araştırmanızı yapın (ki bunu okuyorsanız bu adıma kesinlikle hakimsiniz), sorular sorun ve sabırlı olun. Doğru başlangıç motosikleti dışarıda ve sizi bekliyor.

En İyi Spor Başlangıç Motosikleti

Hem Yamaha R3 hem de 300cc spor motosikletlerinin doğrudan rakibi olan Ninja 300, yeni biniciler için mükemmel, hafif, ucuz bir spor motosiklettir. 296 cc (18.1 cu inç) sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, 8 valfli, paralel ikiz motora, 6 vitesli şanzımana ve 106-112 mph maksimum hıza sahiptir. Kawasaki’nin yeni versiyonu ABS ile 5,299 dolardan başlıyor ve büyük bisiklet stilini hafif ve verimli giriş seviyesi ergonomiyle birleştiriyor. Ancak, kullanılmış satın alarak orijinal MSRP’den 800 – 1.000 $ tasarruf edebilmelisiniz. 383 libre (ıslak) ağırlığında, 4,5 galonluk bir depoya ve tahmini 60+ mpg derecesine sahip, tüm gün kolaylıkla binebilirsiniz. Kawasaki, Protection Plus uzantılarının mevcut olduğu 12 aylık sınırlı bir garanti sunar.

En İyi Kruvazör Başlangıç Motosikleti

Bu başlangıç motosikleti karartılmış ve tamamen tarzla ilgili. Honda tarafından üretilen Rebel 300, 286cc sıvı soğutmalı tek silindirli dört zamanlı motor ve 6 vitesli şanzıman ile üretildi. Her seviyedeki sürücü için, özellikle yeni başlayanlar için çok uygun bir orta kademe güç sunar ve özelleştirilebilir. Çoğu kruvazörden daha kısa dingil mesafesi, sadece 58,7 inç ile bu ultra hafif 364 lb (ıslak) başlangıç motosikleti manevra yaparken sorun yaşamayacaksınız. 2.96 galonluk bir yakıt deposu ve tahmini 78 mpg, tepeler için koşan en verimli hibritleri bile yapacak. Kullanılmış bir bisiklet olarak, orijinal MSRP’den tipik olarak 500 ile 1.000 dolar arasında tasarruf edebilirsiniz.

En İyi Başlangıç İçin Motosiklet

Honda, nesiller boyunca en güvenilir, konforlu ve düpedüz harika motosikletlerden bazılarını üretmektedir. Honda CB500F bu tarihi ayakkabıları kolaylıkla doldurur. 5,999$’lık orijinal MSRP ile, bu fiyattan 1.000$’a yakın tasarruf sağlayabilirsiniz. 471cc paralel ikiz, çok rahat bir dik sürüş pozisyonunda üstün pürüzsüzlük sağlar. 30,7 inçlik koltuk yüksekliği, 414 lb boş ağırlığı ve 4,4 galonluk deposuyla pratiklik hiç bu kadar yakın olmamıştı. Bu en iyi başlangıç motosikleti yıllardır üretimdedir, bu nedenle aranan reklamları vurabilir ve Honda ailesine çok indirimli bir fiyatla ulaşabilirsiniz.

Diğer Motosiklet Yazılarımız

Motosiklet Klavuzu

Yorum yapın

1