En İyi Motosiklet Lastikleri

Son Güncelleme Tarihi: Mart 20, 2024 tarafından Moto Kurye

En iyi Motosiklet lastiklerini merak ediyor musunuz? Sizler için en iyi motosiklet lastiklerini listeledik. Bu motosiklet lastikleri en iyileri.

İçerik Özeti göster

En İyi Motosiklet Lastikleri Sınıflandırılması

Bir motorcuysanız, iyi lastiklerin önemini bilirsiniz. Eski lastikler tehlikeli olabilir, bu nedenle gerektiğinde değiştirmeniz önemlidir. Ayrıca, yeni ve en İstanbul Kurye son teknolojiye sahip lastiklerden daha fazla performans elde edersiniz. İyi bir lastik seti sizi gideceğiniz yere güvenle götürür ve ayrıca sürüşü çok daha eğlenceli hale getirBir. Sürüşünüz için hangi lastikleri seçeceğinizden emin değilseniz, mevcut en iyi motosiklet lastikleri listemize göz atın.

Motosiklet Lastiklerinin Faydaları

  • Emniyet. Aşınmış, çatlamış veya kusurlu lastiklerle motosiklet kullanmak çok tehlikeli olabilir. Arızaya karşı hassastırlar, bu da siz ve yolcunuz için ölümcül sonuçlara yol açabilir.
  • Verim. Bir motosiklet satın aldığınızda, en iyi motosiklet lastiği markasını, hatta performansı göz önünde bulundurarak bir lastik modelini alamayabilirsiniz . Sürüş tarzınız ne olursa olsun, sizi gitmeniz gereken yere verimli ve etkili bir şekilde götürecek en iyi lastikleri isteyeceksiniz.
  • Kendinden emin. Lastiklerinizin yeni ve güvenilir olduğunu bilmek kendinize olan güveninizi artıracak ve sonuçta sizi daha iyi bir motosikletçi yapacaktır.

İncelemelerimiz, uygulamalı testler, uzman girişi, gerçek alıcılardan gelen “kalabalığın bilgeliği” değerlendirmeleri ve kendi uzmanlığımızın bir Moto Kurye kombinasyonu tarafından yönlendirilir. En iyi seçimleri bulmanıza yardımcı olmak için her zaman gerçek, doğru kılavuzlar sunmayı amaçlıyoruz.

En İyi Motosiklet Lastikleri Çeşitleri

SPORTBİKE LASTİKLERİ

Sportif motosiklet kullanıyorsanız, hem çevik hem de süper tutuş sağlayan ama aynı zamanda sokaklarda yasal olan bir lastiğe ihtiyacınız vardır (bu nedenle yarış pistleri bir seçenek değildir). Sokak için en iyi spor motosiklet lastikleri , daha iyi ısı dağılımı için tipik olarak radyal yapıdadır. Geniş bir sırt desenine sahiptirler ve düşük profillidirler, bu da onları dar yol tutuşu için ideal kılar.

TUR LASTİKLERİ

Sık sık uzun mesafeler sürüyorsanız , tur için en iyi motosiklet lastiklerine ihtiyacınız olacaktır . Düz çizgilerde denge sağlamak için spor motosiklet lastiklerinden daha düz bir profile sahiptirler. Kauçuk, bu lastiklerin daha uzun süre dayanmasını sağlayan ancak aynı zamanda biraz daha az tutuş sağlayan daha sert bir bileşiktir. Daha büyük tur bisikletlerinde genellikle bisikletin ağırlığını desteklemek için gerekli olan yüksek profilli, çapraz katlı lastikler bulunur. Hızlı Kurye Eğimli lastiklerin avantajı, tümseklere daha iyi dayanmalarıdır.

KRUVAZÖR LASTİKLERİ

Büyük kruvazörler genel konfor için tipik olarak yüksek profilli lastikler kullanırken, daha küçük kruvazörler daha iyi performans için daha sportif lastiklere yönelebilir. En önemli şey, hem ıslak hem de kuru yüzeylerde denge ve çekiştir. Genel olarak, tercihinize ve ne tür bir sürüş yaptığınıza bağlıdır. Hangi tip lastiklerin en iyi sonucu verdiğini öğrenmek için üreticinize de danışmalısınız.

ADV LASTİKLERİ

Bir macera sürücüsü iseniz, kum ve çamurun yanı sıra kaldırımda da çalışacak lastiklere ihtiyacınız vardır. Seçeceğiniz lastiğin asfaltta düzgün bir sürüş sağlama yeteneğine sahip olması, ancak arazi sürüşü için yeterince derin bir diş sırtına sahip olması gerekir. Moto Kurye Fiyat Uzun otoyollarda rahat olmalı ve aynı zamanda orta derecede ağır yükleri destekleyebilmelidir.

OFF-ROAD VE MOTOKROS LASTİKLERİ

Yalnızca arazide sürüyorsanız, çok pürüzlü ve toprakta üstün çekiş gücü olan motokros lastiklerini tercih edin. Bu lastikler, optimum yol tutuşu için yanları saran dişlere sahiptir. Bazı motokros lastikleri yumuşak arazi için tasarlanmıştır (uzun, aralıklı düğmelerle), diğerleri ise
Şehirlerarası Kurye sert arazi içindir (sıkı aralıklı düğmelerle alçak).

En İyi Motosiklet Lastikleri Markası

Bridgestone

Bridgestone Tire Co., Ltd., 1931 yılında Japonya’da kuruldu. Şirket, dünyanın en büyük lastik üreticisidir ve 24 ülkede 81 üretim tesisi işletmektedir. 

PİRELLİ

Pirelli , 1872 yılında Giovanni Battista Pirelli tarafından İtalya’nın Milano kentinde kuruldu. Şirket, otomobil, motosiklet ve bisiklet lastikleri üretiyor ve 160 ülkede faaliyet gösteriyor. 

Continental

Continental, lastikler, fren sistemleri, aktarma organları ve şasi bileşenleri konusunda uzmanlaşmış bir Alman otomotiv imalat şirketidir. Şirket 1871 yılında kauçuk üreticisi olarak kuruldu. 

MİCHELİN

Michelin , Fransa’nın Auvergne-Rhône-Alpes bölgesinde yerleşik bir Fransız lastik üreticisidir. Dünyanın en büyük ikinci lastik üreticisidir. Şirketin kökleri, kauçuk fabrikası olduğu 1889 yılına kadar uzanıyor. 

METZELER

Metzeler , 1863 yılında Münih’te kurulmuş bir Alman motosiklet lastiği üreticisidir. Şirket, üstün kalite ve performansı göz önünde bulundurarak teknik yeniliklerin öncüsü olmaya çalışmaktadır. 

DUNLOP

Dunlop, 1890 yılında İrlanda, Dublin’de John Boyd Dunlop tarafından kuruldu. Şu anda Goodyear’a ait olan şirket, otomobil ve motosikletler için yüksek performanslı Uçak Kargo lastikler üretmesiyle tanınıyor. 

Shinko

Japon merkezli Shinko şirketi 1940’lardan beri faaliyet gösteriyor. 1998 yılında Yokohama Rubber Co.’yu satın aldıktan sonra, Shinko motosiklet lastikleri üretmeye başladı ve şu anda ayda 200.000’den fazla motosiklet lastiği üretiyor. 

En İyi Motosiklet Lastikleri Fiyatlandırması

  • 50 dolardan az: Motosiklet lastiklerine çok az para harcayabilirsiniz – ve bu iyi bir fikir değil. En ucuz motosiklet lastikleri bile kalite açısından yüksek olmayacaktır ve daha kısa sürede arızalanma olasılığı daha yüksektir.
  • 75-125 $: Bu orta derecede düşük fiyat aralığında iyi, yüksek kaliteli bir motosiklet lastiği alabilirsiniz. Bu, bisikletinizde fiyat için güvenlik ve yol tutuşundan ödün vermek istemeyeceğiniz bir alandır.
  • 125 $ ve üstü: En iyi tutuşlu motosiklet lastikleri , spor motosikletleri ve yarışçılar tarafından kullanılır ve en pahalı olma eğilimindedir. Üstün sırt ve kavrama kabiliyetine sahiptirler, bu nedenle gelişmiş performans özelliklerine sahip olanlar için daha fazla ödeme yapmayı bekleyin.

En İyi Motosiklet Lastikleri Ana Özellikleri

SIRT VE DESEN

Lastiğin yola temas eden kısmına sırt denir. Desen, sırtı kesen oluklar ve kanallardan oluşur. Örneğin, yoldaki lastikler, desenin suyu lastikten uzağa yönlendirmesi Hızlı Kargo ve böylece yol tutuşunu kaybetmemesi amaçlanmıştır. Yarış pistlerinde ise desen yoktur ve yüzde 100 sırtlıdır. Buna karşılık, agresif sırt, arazi lastiklerinde kullanılır. 

BOY

Bir lastiğin boyutu, sahip olduğunuz motosiklet tipine ve yaptığınız sürüş tipine bağlı olarak değişebilir. Optimum performans için OEM lastikleriyle aynı boyutta olan lastikleri seçin. Daha fazla kavrama için daha geniş lastikler isteseniz bile, biraz daha büyük bir lastiğin güvenlik ve performanstan ödün vermeyeceğinden emin olmak için üreticiye danışın.

BİAS-PLY KARŞI RADYAL

Radyal lastikler, sırt merkez hattına 90 derecelik bir açıyla çalışan çelik kayışlara sahiptir. Daha serttirler ve çapraz katlı lastiklerden daha iyi çekişe sahiptirler, ancak uzun sürmezler. Buna karşılık, çapraz katlı lastikler, sırt merkez hattına 30 ila 45 derecelik bir açıyla uzanan naylon kayışlara sahiptir. Daha yumuşak bir sürüş sağlarlar ve daha ağır yükleri taşımada daha iyidirler.

TÜPE KARŞI TÜPSÜZ

Tubeless lastikler daha sert, daha güçlü ve daha serin çalışır. Performans açısından daha iyidirler ve patladıklarında iç lastiklerden daha yavaş sönerek motosikleti daha iyi kontrol etmenizi sağlarlar. Ayrıca sürüş için daha rahattırlar. Tüp lastikler daha ucuz olma eğilimindedir ve telli tekerleklere sahip eski bisikletlerde yaygındır.

En İyi Motosiklet Lastikleri Diğer Hususlar

  • Yüksek Kilometre: Biraz tasarruf etmek istiyorsanız, mesafe kat edecek bir lastik markası seçin. Bu lastikler tipik olarak daha sert bileşiklerle yapılır, bu nedenle biraz daha az kavrama sağlama eğilimindedirler. Daha pahalı markalar bu sorunla başa çıkmak için birden fazla bileşik kullanabilir.
  • Hız Derecesi: Ne kadar hızlı sürüyorsunuz? Lastikler, taşıyabilecekleri hızlara göre derecelendirilir. H derecesi, lastiğin maksimum hızı 130 mph, V 149 mph, W ise 168 mph maksimum hız anlamına gelir.

En İyi Motosiklet Lastikleri İncelemeleri ve Önerileri

Dunlop American Elite Ön Motosiklet LastikleriPin
Dunlop American Elite Ön Motosiklet Lastikleri

Dunlop American Elite Ön Motosiklet Lastikleri

Dunlops, Harley-Davidson motosikletlerinin resmi yedek lastikleridir. Amerika’da tasarlanmış, yapılmış ve test edilmişlerdir ve viraj alma performansını en üst düzeye çıkarmak için lastik sırtının merkezinde uzun süre dayanan bir kauçuk bileşiği ve her bir omuzda yanal tutuş bileşiği ile üretilmiştir. Hem ıslak hem de kuru koşullarda eşit sırt aşınması ve sessiz çalışma sağlarlar ve 130 mph’ye kadar hızlar için H derecelidirler.

Bu makul bir fiyata harika bir lastik. Kavramalıdır ve bazı rakip ürünler gibi yol kusurlarını takip etmez. Hem yağmurda hem de güneşte iyi tutunur ve aşınır, hem yumuşak bir sürüş hem de harika bir çekiş sağlar. Harika bir kilometre performansına sahip ve lastiğin 20.000 milden çok daha uzun sürdüğüne dair bazı raporlar var.

Potansiyel bir dezavantaj, lastiğin Harley’inizdeki orijinal Dunlop lastiklerinden daha dar olabilmesidir. Daha geniş bir lastik istiyorsanız, başka bir ürün seçmeniz gerekecektir. Ayrıca, özellikle Harley-Davidsons için yapılmıştır, bu nedenle bir Harley kullanmazsanız, bisikletiniz için çalışmazlar.

Michelin Pilot Power 2CT Motosiklet LastiğiPin
Michelin Pilot Power 2CT Motosiklet Lastiği

Michelin Pilot Power 2CT Motosiklet Lastiği

Michelin Pilot Power 2CT lastikleri, hem yolda hem de pistte sürüş yapan spor motosiklet sahiplerine yöneliktir. Sırt, ıslak yüzeylerde mükemmel kavrama, yol tutuşu ve hızlanma sağlar. Sırtın kenarlarında yüzde 20’lik bir kauçuk karışımı, gelişmiş viraj tutuşu sağlar. Ayrıca Michelin’in kuru test pistinde gösterildiği gibi 51,2 derecelik bir eğim açısına sahiptir.

Bu lastiğin ortası sert ve yanları yapışkandır, bu da size daha dik eğim açılarında dönüş yapma güvenini verir. Sokağa yapıştırıcı gibi yapışır ve bunu çok hızlı bir şekilde ısının oluşmasını beklemek zorunda kalmadan yapar. Lastik, bisikletinizi daha hafif hissettirir, çok iyi geçiş yapar ve virajlı yollarda performanstan ödün vermeden diğer bazı markalara göre daha uzun süre dayanır.

Bir dezavantajı, bu lastiği daha küçük bir bisiklete karşı büyük bir bisikletle pistte kullanırsanız, fren yaparken de çalışmayabilir. Ayrıca engebeli yüzeylerde ve hızlı geçişlerde fren yaparken de iyi performans göstermiyor. 

Pirelli Diablo Rosso III Motosiklet LastikleriPin
Pirelli Diablo Rosso III Motosiklet Lastikleri

Pirelli Diablo Rosso III Motosiklet Lastikleri

Pirelli Diablo Rosso III Lastikleri spor sürüşü içindir ve çevik tepki, hızlı dönüş ve geçişler için tasarlanmış bir yarış profiline sahiptir. 168 mph üzerindeki hızlar için W sınıfına sahiptirler ve yapışma için geniş bir temas yamasına sahiptirler. Yüksek performanslı silika bileşikler, geniş bir sıcaklık aralığında tutuşu iyileştirir. Ayrıca, iki bileşenli tasarım, orta eğimli bir açıdan tam kavrama sunar.

Bu lastikler tüm gün boyunca bir çizgi tutacak ve dönüşlerde hızlı ve hassas. Yola sadık kalırlar, çok fazla kontrol sağlarlar ve motosikletin çevik hissetmesini sağlarlar. Yüksek bir yatış açısında inanılmaz derecede stabildirler ve yüksek hızlarda iyi idare ederler. Bir kez ısındıklarında, mükemmel tutuşa sahipler ve sırt ömrü harika. Ayrıca, düşük hızda kullanım rahat ve geçişler pürüzsüz.

Bir sorun, lastiklerin kırılıncaya kadar biraz kaygan olmasıdır. Ayrıca belirli iklimlerde tüm yıl boyunca sürüş için uygun olmayabilirler.

Dunlop Harley-Davidson D402 Motosiklet LastikleriPin
Dunlop Harley-Davidson D402 Motosiklet Lastikleri

Dunlop Harley-Davidson D402 Motosiklet Lastikleri

Bir Harley-Davidson kullanıyorsanız, yıllar boyunca birçok HD modelinde orijinal ekipman lastikleri olarak gösterilen Dunlop D402’lerde yanlış gidemezsiniz. Bu lastikler dengeli, uzun ömürlüdür ve ıslak koşullarda iyi performans gösterir. İç lastiksiz lastikler Harley-Davidson ile tasarlanmış ve test edilmiştir, böylece bisikletiniz için en iyisini elde ettiğinizi bilirsiniz. Üç katlı bir kasaya ve daha büyük bir yük kapasitesi ve maksimum stabiliteye hitap eden iki fiberglas kayışa sahiptirler. Ayrıca, yollar ıslakken yardımcı olan ofset merkez olukları vardır. Genel olarak, yumuşak ve pürüzsüzdürler ve iyi bir çekiş sağlarlar. 

Bazı rakip markaların biraz daha iyi kavrama ve diş ömrüne sahip olması dışında, bu lastikler hakkında çok az şikayet var.

Michelin Road 5  Motosiklet LastikleriPin
Michelin Road 5 Motosiklet Lastikleri

Michelin Road 5 Motosiklet Lastikleri

Michelin Road 5 Lastikleri, beşinci nesil tüm hava koşullarına uygun spor ve sport-touring lastikleridir. Yıprandıklarında bile, siping suyu etkili bir şekilde tahliye eder. Kanallar, lastiğin ortasına doğru dışa doğru genişler ve diğer lastik tiplerinden farklı olarak, diş arasındaki negatif boşluk daralmaz. Bunun yerine, daha iyi su dağılımını destekleyen şeklini korur. Bu, yollar ıslakken sürücülerin viraj almalarını ve aniden durmalarını kolaylaştırır. Ayrıca kuru koşullarda iyi performans gösterirler. Yanlarda daha yumuşak bir bileşime sahiptirler ve ortada daha sıkıdırlar. Kullanıcılar, genel olarak iyi idare ettiklerini ve daha soğuk havalarda bile mükemmel tutuş sağladıklarını bildiriyor. 

Ne yazık ki, bazı kullanıcılar için lastik sırtı daha çabuk aşınabilir ve yalnızca 5.000 mil sürdüğüne dair şikayetler var.

Dunlop Q3 Plus Sportmax Motosiklet LastikleriPin
Dunlop Q3 Plus Sportmax Motosiklet Lastikleri

Dunlop Q3 Plus Sportmax Motosiklet Lastikleri

Dunlop Q3 Plus Sportmax Lastikleri ile güvenle viraj alabilirsiniz. Bu hypersport lastikleri, özellikle fiyatı göz önüne alındığında, mevcut en iyi pist/sokak lastiklerinden biridir. Orta köşe düzeltmelerini daha kolay yapmanızı sağlayan Sezgisel Yanıt Profili teknolojisine sahiptirler. Bu, daha az yetenekli lastiklere kıyasla bisikleti biraz daha ileri itmenizi sağlar. Diğer özellikler arasında Karbon Fiber Teknolojisi yanak takviyesi ve dik, agresif bir sırt deseni bulunur. Genel olarak, mükemmel tutuş, stabilite ve direksiyon hakimiyeti sağlarlar. Uzun ömürlüdürler, daha uzun bir sırt ömrü için silika katkılı bir bileşiğe sahiptirler ve kavrama için omuzlarda yanal kavrama bileşikleri içerirler. Pist için veya kanyon oymacılığını tercih ediyorsanız harika bir lastik. Agresif lastikleri seviyorsanız, harika bir seçenek.

Toprak veya çakıllı yollarda iyi değiller, ancak bu beklenebilir. Ayrıca, pistte oldukça hızlı bir şekilde aşırı ısınabilirler.

Michelin Commander II Motosiklet LastikleriPin
Michelin Commander II Motosiklet Lastikleri

Michelin Commander II Motosiklet Lastikleri

Michelin Commander II Lastikleri, her türlü arazide her türlü yola tutunur ve bu da onları mükemmel bir çok yönlü lastik haline getirir. Yağmurda, kuru koşullarda, otoyolda ve şehirde gezinmek için iyidirler. İyi görünüyorlar ve kaldırıma iyi yapışıyorlar. Commander II lastikleri, en küçük gidon ayarına hızlı tepki vermeleri ve döşeme tahtalarını kazısanız bile dengeli hissetmeleri nedeniyle tur bisikletlerinde popülerdir.

, Michelin, 25.000 millik bir ömre sahip olduklarını iddia ediyor. Silika Yağmur Teknolojisi içerirler ve yüksek manevra kabiliyetine sahiptirler. Ayrıca, yüksek hızlarda stabilite sağlayan bir aramid elyaf taç katı ve ıslak koşullarda suyu etkili bir şekilde tahliye etmek için çok sayıda uzunlamasına oluk içerirler. 

Mitas E-07+ Motosiklet LastiklerPin
Mitas E-07+ Motosiklet Lastikler

Mitas E-07+ Motosiklet Lastikler

Bir macera sürücüsü iseniz, sizi parkurlarda tutacak Mitas E-07+ Lastikleri gibi lastiklere ihtiyacınız vardır. Bu yüzde 50 sokak/ yüzde 50 kir lastikleri çapraz katlı bir yapıya ve hem kaldırımda hem de kaldırımda tutuş sağlayan büyük blok şeritli bir dişe sahiptir. Asfaltta ekstra kararlı olan bu lastikler, küçük sırt blokları olan lastiklere sıkışabilecek çamur, kum ve suyu dağıtma konusunda da iyi bir iş çıkarır. Moto kuryeler kıvrılmaları da hallediyorlar ve hemen hemen her yere gidebilirler. Yolda ve arazide çekişin harika bir kombinasyonunu sağlarlar. Yan duvarlar güçlüdür ve sizi her türlü araziden geçirirler. 

Bir dezavantajı, sokağa özgü bir lastiğe göre biraz daha gürültülü olmalarıdır. Ayrıca ıslak yollarda biraz kaygan olabilirler.

Shinko 705 Çift Spor Motosiklet LastikleriPin
Shinko 705 Çift Spor Motosiklet Lastikleri

Shinko 705 Çift Spor Motosiklet Lastikleri

Shinko 705’ler büyük ölçüde sokak sürüşü için tasarlanmıştır, ancak hafif patika kullanımı için iyidirler. Bu dört katlı lastikler, asfaltta yumuşak bir sürüş ve iyi ıslak/kuru yol tutuşu sağlayan bir sırt desenine sahiptir. Bazı modeller bisikletinizin önünde veya arkasında kullanılabilir. Ayrıca, arazideyken yardımcı olan yırtılmaya karşı dayanıklı kauçuk bir bileşime sahiptirler. Çoğu 80/20 lastik gibi, kumda veya çamurda en iyisi değiller, ancak kuru toprakta ve sokakta iyi performans gösteriyorlar. Genel olarak, viraj alırken iyi bir tutuş sağlarlar, iyi aşınırlar ve iyi bir değere sahiptirler. Ayrıca iyi görünüyorlar. 

Bir dezavantajı, normal bir sokak lastiğinden daha gürültülü olmalarıdır. Ayrıca, bu tür lastikler saatte 85 milin üzerindeki hızlarda biraz dengesiz olabilir.

Metzeler ME880 Maraton Motosiklet LastikleriPin
Metzeler ME880 Maraton Motosiklet Lastikleri

Metzeler ME880 Maraton Motosiklet Lastikleri

Metzeler ME880 Marathon Lastikleri, BMW K1200LT ve Triumph Rocket 3 dahil olmak üzere çeşitli marka ve modeller için OE yedek lastiklerdir. Bunları ayrıca Harley-Davidson V-Rod, Honda Shadow 750 Aero/ACE/ACE Deluxe, ve çeşitli diğer Honda, HD ve Triumph modelleri. Kruvazörler ve tur bisikletleri için tasarlanan bu lastikler, nötr direksiyon sağlar ve daha fazla çekiş için daha geniş bir temas alanına sahiptir. Yüksek hızlarda iyi performans gösterirler, düşük gürültülüdürler ve ıslak koşullarda suyu tahliye etme konusunda iyi bir iş çıkarırlar. Ayrıca yola iyi tutunurlar ve iyi bir sırt ömrüne sahiptirler. Köşeleri sararlar ve borularınızı ve dübellerinizi güvenle taşlayabilirsiniz.

Bu lastikler hakkında çok az şikayet var. Diğer seçeneklerden biraz daha pahalı olabilirler, ancak ekstra paraya değer.

En İyi Motosiklet Lastikleri İçin İpuçları

  • Lastik üretim tarihini kontrol edin. Bir lastik çok uzun süre kalırsa, tehlikeli olabilecek şekilde bozulmaya ve kurumaya başlayabilir. 
  • Islak koşullarda sürmeyi planlıyorsanız, lastik basıncını yüzde 10 artırın. Bisikletinize, lastiğinize veya internete bakarak basıncı iki kez kontrol ettiğinizden emin olun. 
  • Doğru lastik hizalaması önemlidir. Doğru şekilde hizalanmazlarsa, çabuk aşınırlar ve yol tutuşu etkilenir. 
  • Sürüşe başlamadan önce, tüm bisikleti ve lastikleri görsel olarak inceleyin. Sürüş sırasında lastiklerinizi patlatabilecek çukurlardan, kaldırımlardan ve yoldaki nesnelerden uzak durun.
  • Maksimum performansta sürmeden önce lastiklerinizi kırın. Yaklaşık 100 mil sonra en iyi tutuşu sağlayacaklar. 
  • Bisikletinizi piste götürürseniz, bir lastik ısıtıcısına yatırım yapmaya değer olabilir. Kauçuğu çalışma sıcaklıklarına getirmek için ısıtır. 

Motosiklet Lastiklerinin Ömrü Ne Kadardır?

En iyi derecelendirilmiş motosiklet lastikleri tipik olarak 20.000 mil ömre sahiptir. Ancak agresif bir sürücüyseniz, lastikleri daha sık değiştirmeniz gerekebilir.  Sportbike lastikleri, diğer lastik türlerine göre daha kısa diş ömrüne sahiptir.

Motosiklet Lastiklerimi Ne Zaman Değişmeliyim?

Lastikte aşınma çubuğu arayın. Sırt ile aynı hizadaysa, yeni bir lastiğe ihtiyacınız vardır. Ayrıca performans veya güvenlikle ilgili sorunlara neden olabilecek çatlaklar, kesikler, yırtılmalar ve diğer anormalliklere dikkat edin.

Hangi Boyutta Motosiklet Lastiğine İhtiyacım Var?

Mevcut lastiklerinizin yan duvarına bakın ve sayıları ve harfleri not edin. İlk sayı lastiğin genişliğidir. İkinci sayı, yükseklik ve genişlik arasındaki en boy oranıdır. Ardından, “radyal” veya “yan kat” belirten bir R veya B göreceksiniz. Üçüncü sayı jant çapı, dördüncü sayı yük endeksidir. Son harf hız derecesidir. 

Motosiklet Lastiklerimi Tamir Edebilir Miyim?

İç lastikli bir lastiğiniz varsa, onu yamalayabilir veya değiştirebilirsiniz. İç lastiksiz bir lastiğiniz varsa, değiştirmek daha iyidir. Ancak acil bir durumda harici fişler kullanabilir veya kalıcı onarım için özel bir kit deneyebilirsiniz. 

Motosikletin Önünde Arka Lastik Kullanılır Mı?

Pek değil, hayır. Motosiklet lastikleri özellikle ön veya arka için üretilmiştir. Ön taraf daha duyarlı direksiyon için tasarlanabilirken arka taraf daha iyi çekiş için tasarlanabilir. Bazı eski model bisikletler ve çift spor lastikler ile değiştirilebilen istisnalar vardır.

Yarış Lastikleri Normal Sürüşte Kullanılır Mı?

Yapabilirsin, ama onlar pistte hızlı sürmek için yapılmışlar ve üzerlerinde herhangi bir basamak yok. 
Yoldaki birazcık kir sorun yaratabilir ve ıslak yüzeylerde hiç çalışmazlar.

En İyi Motosiklet Lastikleri Hakkında Son Düşünceler

En iyi motosiklet lastiği için bizim seçimimiz Dunlop’un Amerikan Elit Ön Motosiklet Lastikleridir . Sessizdirler ve hem ıslak hem de kuru yüzeylerde eşit sırt aşınması sağlarlar. Ayrıca çok çevikler ve harika bir kilometre performansına sahipler.

Motosikletler hakkında diğer yazılarımız için

Yazar Moto Kurye

Akıncı moto kurye müşterilerimizin ürünlerini doğru pazara ve mümkün olan en kısa sürede sunabilen moto kurye sağlayıcısıyız. Moto kurye araçlarımız, kurye teslimat durumunu her zaman bilmemizi sağlayan coğrafi konumludur.

Yorum yapın

1
Hemen Ara Fiyat Al Whatsapp